262 viestiä aiheessa

Onko tiedossa hyviä ja edullisia bändejä/duoja Pohjanmaan alueelta?  :-?

Minkä tyylistä musiikkia olisi hakusessa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juustonaksu: Hakusessa olisi bändi, jolta onnistuisi pop/rock/suomimusa sekä jonkin verran perinteistä tanssimusaakin. Eli sellainen kunnon bilebändi :) Oon ollu yhteydessä joihinkin bändeihin, mutta kaikki niistä on ollu Pohjanmaan ulkopuolelta, joten hinta on ollut sen mukainen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Juustonaksu: Hakusessa olisi bändi, jolta onnistuisi pop/rock/suomimusa sekä jonkin verran perinteistä tanssimusaakin. Eli sellainen kunnon bilebändi :) Oon ollu yhteydessä joihinkin bändeihin, mutta kaikki niistä on ollu Pohjanmaan ulkopuolelta, joten hinta on ollut sen mukainen...

Laitoin privaattiviestiä...  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös Vaasasta. :> Olisko kellää kertoa hyviä kokemuksia partureista? En millää jaksais lukee noita kaikkia yheksää sivua läpi.:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niskavillaa jotkut ovat suositelleet, en tiedä millainen se on. Varasimme muuten keväthäihin Kotirannan työväen talon 200 + 100 euroa. Pöydät ja tuolit sekä astiat 150 hlölle kuuluu hintaan sekä SIIVOUS. Eli ei tartte mennä sunnuntaina enää siivoamaan.. Rempattu 2006?

Pitopalvelua ei olla vielä löydetty, mistä te muut olette ottaneet pitopalvelun?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minä myös Vaasasta. :> Olisko kellää kertoa hyviä kokemuksia partureista? En millää jaksais lukee noita kaikkia yheksää sivua läpi.:)

Suosittelen Rantasalonkia ja erityisesti siellä Pipsaa.  :-X Kuvia meidän kampauksista saat halutessasi..  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Niskavillaa jotkut ovat suositelleet, en tiedä millainen se on. Varasimme muuten keväthäihin Kotirannan työväen talon 200 + 100 euroa. Pöydät ja tuolit sekä astiat 150 hlölle kuuluu hintaan sekä SIIVOUS. Eli ei tartte mennä sunnuntaina enää siivoamaan.. Rempattu 2006?

Pitopalvelua ei olla vielä löydetty, mistä te muut olette ottaneet pitopalvelun?

Meillä oli pitopalvelu Lounas- ja tilausravintola Dynamo (Strömberg Park, Dynamotie 2, Vaasa, puhelin 06-328 0240, [email protected]) kts. www.eurest.fi

Suosittelen lämpimästi!  :-X Hinta oli kohtuullinen, ruoka todella hyvää sekä tarjoilu loistavaa. Kaikki järjestelytkin sujuivat moitteetta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuunpa taas kyselemään teiltä oikeen kaupunkilaisilta  ;D Onko teillä kokemuksia jk-pitopalvelusta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaasalainen morsian ilmoittautuu :) Meillä häät 14.6.08 koivulahden kirkossa. Millasella mallilla teidän suunnitelmat on? Itse haluisin jo mennä pukuja kattomaan, mutta maltan vielä tammikuuhun :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käy ihmeessä katsomassa nyt kun viime kesän sesonkia myydään edullisesti pois. Itse  sain Koulukadulta 900 euron puvun 380 euroon!!!!!!!!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Käy ihmeessä katsomassa nyt kun viime kesän sesonkia myydään edullisesti pois. Itse  sain Koulukadulta 900 euron puvun 380 euroon!!!!!!!!!!

Ihanko tosi :o Täytyypä käydä katsomassa, sinne vaan vissiin täytyy varata aika?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, kato vaikka nettisivuilta niiden nro. Oli ystävällistä palvelua... jos haluat nähdä puvun jonka ostin niin käyt päikyssäni.. Millaiset teidän muut hääsuunnitelmat ovat? Missä, mikä pitopalvelu? jne

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaas tätä vähän ylöspäin, ettei jäähä jalkoihin.

Milläs mallilla on tämän kesän vaasalaismorsioiden tohinat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaas vähän ja kysellään, että onko porukka tulossa häämessuille sunnuntaina?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

*

Muokattu: , käyttäjä: Shacklebolt

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa! täälä kans yks vaasalainen morsian! olisiko jollakin tietoa hyvistä hääbändeistä? itse kun en tiedä noista mitään :mellow:

ja sitten papeista kyselisin...kukas olis sellainen rento pappi täälä vaasassa? :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No täytyy sanoa, että muotinäytös oli kyllä hintansa veroinen, sehän kesti melkein tunnin! Erityisen kivaa oli, kun oli paljon esim. eri yrittäjien kukkia ja kampauksia. Helsingin messuilla kun sekä mallit, että kukat kiertää ja vain vaatteet vaihtuu päällä.

Muuten messut oli aika vaatimattomat ja läheskään kaikilla näytökseen osallistuneilla yrityksillä ei näyttänyt olevan edes omaa standia, jossa olisi voinut kysellä tarkemmin esim. hintoja. Ja porukka oli aika villinä, sulhokin valitti saaneensa kyynärpäästä ainakin neljä kertaa ;). Kohta se ei enää uskallakaan mennä pohjanmaalla naimisiin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin myös häämessuilla, mutta petyin vähän kun kaikki morsiamet oli niin nuoria ja nättejä :rolleyes: . Meidät vähän vanhemmat (34) oli unohdettu :)

Yritän metsästää parhaillaan tuikkukippoja, toivoton yritys kun ovat niin mahdottoman kalliita ja tarttis 30 kpl.

Muokattu: , käyttäjä: 4.4.2008

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

4.4.2008, ootko käynyt ikeassa? sielä on halpoja simppeleitä tuikkukippoja...minä aijoin niitä hankkia! oot kyllä varmaan jo hankkinut jostain kun teillä on noin pian häät tulossa ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, kipot on hankittu ja tänään koekoristeltu juhlapöytiä. Olen aika tyytyväinen... vielä pitäisi ohjelmalehtinen tehdä... :mellow:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä rouviintunut vaasalainen suosittelee hääbändiksi Siv Lainetta bändeineen. Siviin saa yhteyttä menemäälä Rewelissä Studio Tickettiin ja kysäisemällä. On melkein aina paikalla... Soittavat laidasta laitaan musiikkia; valssista ja humpasta rokkiin ja mukaan saa myös ruotsinkielistä musiikkia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on nyt ollut taas niin hiljaista, että täytyypi nostaa ja kysellä tuoreita kuulumisia Vaasan ja lähikuntien kukkakauppatarjonnasta. Mistä olette hääkimppunne tilanneet ja jos olette jo rouvia, olitteko kimppuun tyytyväisiä?

Toinen kysymys, kun itse en asustele enää Vaasassa. Missä voi Vaasassa laitattaa kyntensä ja about mihin hintaan (esim. geelaus)?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Täällä on nyt ollut taas niin hiljaista, että täytyypi nostaa ja kysellä tuoreita kuulumisia Vaasan ja lähikuntien kukkakauppatarjonnasta. Mistä olette hääkimppunne tilanneet ja jos olette jo rouvia, olitteko kimppuun tyytyväisiä?

Toinen kysymys, kun itse en asustele enää Vaasassa. Missä voi Vaasassa laitattaa kyntensä ja about mihin hintaan (esim. geelaus)?

Kehujen perusteella valitsin hääkimpun tekijäksi Kukka-Ramonan. Olen kuullut paljon kehuja, ja hinta-laatusuhde on kuulemma paikallaan. Kimppu on suunniteltu ja hyvältä vaikuttaa. :D

Vastaanpa omasta puolestani toiseenkin kysymykseen... Eli ajattelin laitattaa kynteni Trendyssä, jossa otan myös kampauksen ja meikkauksen. Hinta näyttää olevan manikyyristä riippuen 13-41€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään