Jump to content
Naimisiin.info

Nimenmuutosongelmia


Ebba

Recommended Posts

Päivitän tässä juuri CV:tä ja törmäsin erikoiseen ongelmaan. Olen siis joskus tehnyt työn X, ja tämän työn kannessa seisoo tyttönimeni. Laitoin sen uudella nimellä päivättyyn CV:heni tottakai. Mutta nyt minun pitäisi viitata tähän samaan työhön X tässä samassa CV:ssä toisessa kohdassa. Laitanko silloin, että sen teki Ebba Tyttönimi vai Ebba Uusinimi? Koska tyttönimelläni sen tein, ja tyttönimellä se löytyy. Mutta sitten samassa paperissa seisoo samalle työlle kaksi erinimistä tekijää (jotka ovat siis sama henkilö...).

Itsekin menin jo sekaisin, miten sitten CV:n lukija.. :girl_impossible:

Muutenkin mun on tosi ongelmallista olla yhteydessä esim. virastoihin, joihin olen laittanut asiat vireille tyttönimellä, ja nyt kun jatkan asiointia, allekirjoitankin uudella nimellä.. Pitääkö niille selventää asiaa jotenkin? Tosia vaikeeta tää nimen muuttaminen. :girl_to_take_umbrage2:

Link to comment
Share on other sites

^Hyvä ehdotus. Tosin mun mielestä voi viitata vanhalla nimellä jos CV:n alkutunnisteissa lukee myös entiset nimesi. Riippuu vähän millaista CV:ta teet ;)

Jos sinulla on virallisia asioita vireillä niin toki sinun pitää allekirjoittaa uudella nimellä, mutta kannattaa pitää virkatodistus mukana kaiken varuilta, jos joudut todistelemaan kuka olet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...