MotherLion

Oulunsuunpirtti (Oulu)

137 viestiä aiheessa

Voisitteko morsiammet jotka ovat juhlineet oulunsuunpirtillä laittaa tähän ketjuun ideoita ja kuvia miten koristelitte juhlapaikan :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minua kiinnostaa kans Oulunsuun pirtin koristelut ja väriteemat. Meillä häät vasta 2014, mutta mietin jo nyt että mitä ihmettä teen värien kans. Siellä kun on punanen esirippu jota kiertää vihreä kehys ja tällä hetkellä myös vihreät tuolit :o

 

Prinsessahäät2013: onko teillä tänä kesänä pirtillä häät? oletko keksinyt ratkaisua väriteemaan ja koristeluihin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pheasant....On häät nyt kesäkuussa 2013...Oli vaikea päättää väriteemaa, kun Oulunsuunpirtillä tosiaan ne aikas ikävän punaiset verhot, onneksi sentää ikkunoissa kauniit verhot :girl_smile: Koristeluahan ne seinät ei välttämättä kaipaa, jos ei sitten halua askarrella jotain sydämiä tms...Meille tulee hääkaari siihen peilien eteen, jollain pitää peittää ne peilit ainakin osittain. Pöytäjärjestelyt aiheuttaa päänvaivaa, kun ne pöydät tosiaan n. 3,10m pitkät :girl_sigh: , ja kyseltyäni lukuisista paikoista niin pitkiä liinoja, ilmeisesti pitää laittaa 2 pöytäliinaa/pöytä. hmm...Sinun pitää miettiä mitkä värit ovat sinun mieleen ja yrittää olla miettimättä niitä punaisia verhoja ja vihreitä tuoleja :skilletgirl: Itsekin mietin tuolihuppuja mutta tulee liian kalliiksi...

 

Meidän väriteemaksi tuli loppujen lopuksi Valkoinen, Omenan vihreä, Vaaleanpunainen ja Turkoosi  :wub:

 

Omenanvihreä on tarpeeksi(vaikka ei ole lähelläkään) lähellä sitä vihreetä mikä tuoleissa on (miten ovat sellaiset sinne hommanneetkaan) ja vaikka punainen on rakkauden väri, emme päätyneet sitä valitsemaan väriteemaan ^_^

 

Onnea vielä teille että löydätte teille sopivan väriteeman ja koristelut! =)

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heh, ei meilläkää värit sovi ollenkaan yhteen niiden tuolien ja punaisen verhon kanssa :girl_haha: Meillä väreinä siis violetti, hopea/harmaa/valkoinen (jotain siltä väliltä) ja tumman ruskea. En kyllä tähän mennessä ollut edes miettinyt tuotakaan asiaa, ja ehkä annan asian vaan olla. Olis nyt ollut samat violetit tuolit kuin kuvissa niin olis sopinut teemaan paremmin..... :girl_sigh: 

 

Seiniä me tuskin koristellaan mitenkään. Pöytäjärjestystä olen sen verran miettinyt, että joko pitkiä pöytiä tai sitten yksittäisiä samalla lailla kaarelle kuin parissa pirtin sivuilla olevassa kuvassa. Mutta meille tulee vain 8 henkiöä yhteen pöytään..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullahan oli haaveena kans aluksi violetti/lila ja jotain vaaleampaa siihen kaveriksi, esim juuri valkonen tmv. Sitte tajusin ne tuolit ja esiripun ja menetin melkein yöunet :D Ei kyllä tässä vaiheessa pitäis moisesta ressata yhtään :P nyt oon sitte sen liilan lisäksi ihastunu fuksiaan, se on jotenki niin pirteä ja tyttömäinen.

Sopiskohan liilat, fuksian väriset ja kirkkaat kivet yhteen, sillähän ne sais kaikki ämpättyä samaan :D

 

Ehkä teen niinku tekin ja unohdan yhteensopivuudet vihreän ja punasen kans :D tosin että ne vihreet tuolit on niin isossa roolissa sielä, että saatan sujauttaa jotain pientä vihreää myös koristeluu, kukissahan on aina vihreää ;)

 

Onneksi tässä on kuitenki vuosi aikaa miettiä sitä lopullista väriteemaa, se vain on niin kauhean kiva alottaa ajoissa suunnittelu ja pähkäily :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Johan tässä itsekin aloitin häiden suunnittelun yli vuosi ennen häitä :girl_haha: Tuleeko teille karkkibuffaa? Meille tulee... :girl_pinkglassesf: Ja sit sellainen Photobooth nurkkaus..wink wink...Jää varmasti osa hää tavaroista myyntiin kesäkuun jälkeen, kunhan käydään ensin häämatkalla  :girl_wink: Kutsuvieras listaa olen tässä pähkäillyt, epävirallisen listan olen jo värkkäillyt. Oletteko te miettinyt kuinka paljon vieraita meinaatte kutsua? Osoitteiden metsästys mulla jo vauhdissa, muutama puuttuu listasta. Maaliskuussa lähetetään kutsut, ja sitä ennen ostaa postimerkit ( olen haaveillut niistä sormus postimerkeistä ), ja virallinen kutsu lista pitäis olla valmiina. :girl_sigh: Meidän häihin tulee n. 80-100 vierasta, yritetään vähän kutistaa vieraslistaa ( jos mahdollista ) jotta mahtuisi paremmin tanssimaan :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me yritetään pitää vierasmäärä siinä 60-80 välillä. Mitään virallista vieraslistaa ei ole vielä valmiina, mutta jos molemmilta kutsuttaisiin saman verran vieraita ja kaikki tulisi paikalle niin taitaa mennä yli 70. Kalliiksi tulee pitopalvelu jos noinkin monta tulee, mutta kivahan se olis että kaikki pääsisi paikalle :girl_sigh: Meillä siis häät opiskelijabudjetilla niin ihan hirveän montaa tuhatta euroa ei ole varaa laittaa....

 

Minä kans ajattein että maaliskuussa laittais kutsut postiin. Sitä ennen pitäisi kuitenkin se vieraslista tehdä ja sulhanenkin pitäisi saada innostumaan asiasta, minä kun en tunne hänen sukulaisiaan enkä tiedä ketä kaikkia haluaisi häihimme kutsuttavan......

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menu pitäis lyödä lukkoon pitopalvelun kans, erillaisia vaihtoehtoja tarjouksen muodossa pyytänyt heiltä ja nyt vain tarvis päättää miehen kans mikä niistä valitaan. :girl_sigh: Niinhän se on mitä vähemmän vieraita sitä halvemmaksi tulisi pitopalvelun lasku, meilläkin suurimman reiän kukkaroon tekee pitopalvelu.

 

Winku...Joko ootte päättäny mitä koristeluja teille tulee pöytiin?

 

Pheasant...Kyllä liila, fuksia ja kirkas saattaiski passata yhteen. Oletteko miettineet vielä tuleeko teille kukkia tai kellukynttilöitä siihen maljakon pinnalle? Entäs minkäs värisiä kaitaliinoja olette ajatelleet? Tai haluaistko timantteja tai ruusunterälehtiä kaitaliinaa koristamaan... :girl_sigh: Onneksi sulla vielä pitkä aika häihin niin saat rauhassa miettiä kaikkia mahdollisia ( ja mahdottomia :grin: ) koristelu yhdistelmiä hih!

 

Ei siis oo tarkotus ressata sua yhtään enempää hih! :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee pöytiin valkoiset pöytäliinat, tummanruskeat kaitaliinat (kuitusilkki) ja violetit karahvit. Karahvien alle ehkä jotkut nätit lasinaluset, jos löytyy jostain sopivat... Karahveissa on vettä jota vieraat voiva juoda ja olin ajateut että 1 karahvi aina neljää vierasta kohden. Ja jos/kun vesi loppuu, niin niitä voidaan täyttää. Ja muutenkin vieraat varmaan juovat enempi sieltä viini-pöydästä  :girl_haha:  Keskelle pöytää laitetaan jonkinlaiset menu-taulut.

 

Pöytiin katetaan valmiiksi vesilasit, aterimet ja servetit. Ja tietenkin paikkakortit tulee. Pitäisi vielä miettiä pöytien numerointia....

 

Ne pöydät on kuitenkin aika kapeita niin ei varmaan tule enempää koristeita. Muutenkin tykkään vähän yksinkertaisemmasta, eikä niin että kaikki paikat on tungettu täyteen jotain kukkia/kynttilöitä ym. Ja näin päästään ehkä vähän halvemmalla :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan loistava idea tuo photobooth nurkkaus :D taidanpa kopsata tuon ajatuksen ;)

 

Oon aatellu että ne kellukynttilät ois aika kivoja, mutta en ole vielä yhtään varma. Haluaisin kuitenki pari kynttiläasetelmaa per pöytä ja ehkä jonku ihan pienen kukkakoristeen keskelle. Kaitaliinojaki oon aatellu, mutten oo vielä sen tarkemmin miettiny, että mitä väriä. Varmaan kuitenkin jotain suht vaaleaa, koska haluaisin siihen päälle ripotella niitä koristekiviä.

 

Koristeiden määrää pitää vielä miettiä sitten lähempänä kun ne pöydät taitaa olla aika kaposet, ei hyvä jos vieraat ei mahdu syömään :P Vieraita aijotaan kutsua noin 70. Tilasin viikonloppuna pari näytettä Now and Forever:n sivuilta, en malttanu olla tilaamatta, etenki ku ilmasia olivat. Harmi että näytteitä sai vain 2 kerralla, otin kutsukortista mitä oon kattonu ja yhdestä kaitaliinasta. Aattelin että voisin tilata sieltä vielä lisää näytteitä, heti kun kehtaan :D

 

Oli muuten kiva ylläri, että pirtillä on kuoharilasit valmiina :) ei tarvi hankkia ku viinilasit vain ja hyvällä tuurilla ne voi vaikka ostaa Ikeasta ja myydä sitten eteenpäin :D

 

Mulle saa kyllä sitten kaupata häätavaraa jos myyntiin asti tule ;)

 

Miten teillä on järjestetty juomapuoli? Me ajateltiin että haetaan viinit sitten Haaparannan puolelta, ne on sielä edullisempia. PIeni Tallinnanreissu ois kiva kans tehä sitten ennen häitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me haetaan juomat kans Haaparannasta.

 

Mitähän mahtoi maksaa pelkkä kuoharilasien vuokraus pirtillä? Itse en muista tuota hintaa, tai olenko sitä kuullutkaan.. Astiat me otetaan pitopalvelulta kun tulee samaan hintaan ruokien kanssa, mutta heiltä tuskin saa kuoharilaseja.. Eikä kyllä varmaan viinilasejakaan...... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee pöytiin aina 1 maljakko / 4henk. Maljakon alle ikean sörli peilit, ja peileille sirotellaan ruusunterälehtiä...Itse maljakkoon tulee pohjalle turkoosia pientä kiveä ja osaan maljakoista pinnalle kellukynttilä, osaan kellumaan valkoinen tekokukka. Valkoiset pöytäliinat ja vaaleanpunaiset kimmeltävät kaitaliinat.. :girl_haha: Kaitaliinojen päälle ripotellaan vaaleanpunaisia ja kirkkaita timantteja....Sit olen hommaillut kirkkaita joutsenia, niitä en vielä tiä käytänkö koristelussa ( ehkä tarjoilupöytiin ). Tarjoilupöydän ( mihin ruoat tulee) koristeeksi ostin sellaisen aivan ihanan pienoiskoossa olevan hevosrattaat joissa vaunu....Prinsessalle ja hänen prinssilleen...meidän häiden teema :girl_in_love:

 

Mekin haemme viinit haaparannasta ( samalla vähän muutakin ikeasta ;)   ) ....ja meille tulee myös 2 erillaista boolia.... :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakaan meille ei puhuttu pirtillä mitään siitä, että voiko vuokrata vain pelkät kuoharilasit. Kaikille astioille se hinta oli 1,5e/hlö, mutta kannattaa kysyä, josko sais edullisemmin mikäli ei muita tartte. Me varmaan otetaan varalta ne astiatkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin vuokrataan astiat paikanpäältä, ihanaa että heiltä löytyy myös kuoharilasit :girl_pinkglassesf:

 

Tuleeko teille vieraskirjaa vai haluatteko sellaisen puun mihin painetaan sormenjäljet? Ite suunnittelin ekaks sellaista puuta mutta sitten löysin aivan ihanan valkoisen vieraskirjan timanteilla varusteltuna Oululaisesta liikkeestä :wub: Siihen jos suunnittelis jonkun ihanan tekstin sisäkanteen runon muodossa, ett jätäthän puumerkkis... :-X

 

Wuhuu...! Tuli äsken tekstiviesti että sinulle on tullut paketti voitte noutaa sen postista....Ne tilaamani hääballeriinat varmaan tulivat :wub:  Sopivat meidän teemaan, sellaiset romanttisen vaaleanpunaiset pitsi balleriinat :-X

 

Pheasant....vinkiksi että myös decorahouse.com sivustoltakin saa ilmaisnäytteitä, en vain muista pitääkö sieltä tilata jotain... :girl_sigh:

 

Meillä on 2 sellaista 10L hanallista booliastiaa, joihin pitäis tehdä tosiaan 2 erin makuista boolia (reseptit löytyi täältä)

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menenpäs siis heti tarkastaan millasta tavaraa siellä on :D

Mä oon ajatellu ihan vieraskirjaa johon jokanen saa sitte kirjottaa mitä haluaa. Oon jo nyt ohimennen katellu tulisko vastaan kivoja vieraskirjoja, samahan se on ostaa jo talteen jos sellasen löytää :)

Pitää ehkä ostaa joku kiva laatikko jonne voi kerätä häätavaraa ja sitte sen voi pistää sängyn alle, voi iltasin sitte ihailla ennen ku mies tulee nukkuun :P Koitan olla höpöttämättä sille kauheasti ettei se kyllästy :D

 

Prinsessahäät, mistä tilasit ne sun ballerinat? Haluaisin ite sellaset korolliset jossa on platform, mulla on tosi pieni jalka, 35, joten hieman tuskaa löytää kenkiä jotka ei ois liian isot :/ ja koska oon niin lyhyt, 154cm, niin pelkään että mikään puku ei näytä tarpeeksi hyvältä lyhennettynä, joten sitä varten pitää olla kunnon korot, sais ees vähän lisää pituutta ;) platformilla on kiva huijata, saa muutaman sentin lisää korkoonki :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Winku...Mistä ostit karahvit? Mullakin tarkotus ostaa ikeasta niitä kirkkaita lönsam karahveja, muistaakseni maksaa euroissa n. 1,50€/kpl. 

 

Pheasant..Tilasin balleriinat brandos.fi, siellä myös korollisia kenkiä. Vähän halvempia kuin paikallisissa hääpukuliikkeissä. Ja jos sua ei haittaa, niin myydäänhän täälläkin kerran käytettyjä kenkiä :girl_pinkglassesf: Mä taas hajin glamouria sillä mun lookiini että ostin täältä käytettynä ( yhden päivän/illan  jalassa olleet mustat satiini korkokengät ( n. 4-5cm koroilla ), joissa vähän bling blingiä ja samaa sarjaa olevan mustan satiini käsilaukun jossa myös hopeisia timantteja :wub:  Balleriinat on iltaa varten koska en jaksa millään tanssia ja olla koko päivää korkokengissä :girl_haha:Eka mietin sinisiä korkokenkiä ja laukkua (se olisi ollu se perinteinen jotain sinistä), mutta päädyin tohon radikaaliin mustaan väriin, tuo kivan säväyksen kun hääpuvun alta vilahtaa... :girl_smile: Myös Haloselta keskustasta kannattais käydä kattoon korkokenkiä, riippuu tietenki missäpäin asut :girl_sigh:

 

Meidän eka ostos oli juuri se valkoinen vieraskirja :girl_in_love:

 

 

Mulla on vaatekaapissa ollut jo vähän yli vuoden sellainen laatikko johon olen pikku hiljaa keräillyt häätavaraa :wub: . Sitä laatikkoa on kyllä tullu kurkittua monta kertaa ja hypisteltyä tavaroita.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin Jyskistä karahveja. Vähän kalliimpia kuin nuo ikean (1,99€/kpl) mutta ne violetit oli just meidän väriteemaan sopivia. :girl_in_love:

 

Nyt täytyy kyllä tunnustaa että olen unohtanut kokonaan vieraskirjan :girl_haha:  Eiköhän meille tule ihan perinteinen, pitäis vaan niitäkin varmaan ruveta jo katselemaan jostain.....

 

Minä ostin hääkengät Katariinasta. Kalliit kuin mitkä, mutta niin sievät ja sopi täydellisesti minun vähän normaalia leveämpään jalkaan  :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite oon kans miettiny nuita Ikea karahveja pöytiin. Että voin ostaa sulta Prinsessahäät2013 sitte kun teillä ei enää tarvista. Myös karkkibuffettiin oon suunnitellu Ikean purkkeja. Meillä teemavärit valkonen, hopea ja punanen.

 

winku, et haluais laittaa kengistä kuvaa. Mulla kans etsintä pitäis alkaa ja aika leveä jalka. Netistä en uskalla tilata ku hankala saaha sopivaa ja oon niin laiska tilaan. Myös Halosella ajattelin käydä ku muutki sitä suositellu.

Muokattu: , käyttäjä: emmma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emma....apua elä huuda niin kovaa :girl_haha: Pidetään mielessä sinut kun häät on ohi ;) Meille tulee maljakoiksi näitä mjod-olutlasi__58062_PE163694_S4.jpg

 

ja...

 

 

 

palitlig-maljakko__0092662_PE229298_S4.J

 

sorry kun ens osaa pienentää kuvia :girl_haha: Noi ja Lönsam karahvit tulee ihan varmasti myyntiin häiden jälkeen :girl_pinkglassesf: sitten tulee pöytiin näitä peilejä

 

sorli-peili__33761_PE123745_S4.jpg

 

Ostettuna on myös karkkibuffaan sellaiset purkit ikeasta jotka kallellaan ja joissa kansi, niihin hopeisia kauhoja timanteilla :tender:

 

Olen ostanut myös niitä pikkuisia glimma tuikkukuppeja =) ja niihin kynttilöitä. Ellokselta löysin sellaisen aivan ihanan valkoisen 3 kerroksisen tarjoiluvadin pikkuleivonnaisille :wub:  Keväällä reissu sitten ikealle ja systembolågetiin :girl_dance: Tarkoitus olisi löytää myös sellainen iso astia kylmille juomille, kun Oulunsuunpirtillä ei ole kuin 1 jääkaappi, ja se menee varmasti pitopalvelun käyttöön. ( Jos ei laske sitä takahuoneen jääkaappia) Ajateltiin laittaa oluet/siiderit siihen metalliseen astiaan ja reunoille kauhat joilla voi napata juomat, teema väreihin sopivat pyyhkeet reunalle roikkumaan saavat vieraat kuivata juomat niihin.  :girl_drink1:

 

Lidlistähän löytää halvalla booliin lantringit---->meille tarvitaan ainakin sitä vähähappoista vissyä ja spriteä.

 

 

Kauheesti tulee häätavaraa myyntiin häiden jälkeen :wub:

 

Ai niin hajin sen paketin postista...voi että oli juuri sopivat balleriinat ja sellaiset kuin olivat kuvissakin...hempeän vaaleanpunaiset ja pitsiä :wub:

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joopa joo, nythän mä muistinkin ton juhlapaikan huonon puolen -> jääkaappitilan vähyys :S No, ei se auta ku keksiä joku iso astia minne voi kipata jäitä ison kasan ja oluet/siiderit sinne kylmään. Oon jemmaillu jo tyhjenneistä muovisista margariinipaketeista jääpaloille muotteja. Sulavat hitaammin kuin pienet jääpalat. Vieläkö sais ne jonnekki pakastumaan ennen häitä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Andie..Tuo oli tosi hyvä idea! :tender: Telkkarista yhdestä  amerikkalaisessa ruokaohjelmasta sai idean että laittaa vettä sellaiseen kahvikakku vuokaan ja se pakastimeen tulee iso jääpälä sen ku upottaa boolimaljan keskelle niin sulaa hitaasti... en tiä sitten voisko sitä soveltaa isompaan astiaan...pitäisi olla vaan monta kahvikakku vuokaa  :girl_haha: heti kaikilta sukulaisilta ja naapureilta lainaamaan hih! Toinen keino olisi jostakin hommata kauheesti sellaisia kylmälaukkuun tarkotettuja kylmäkalleja :girl_haha: taitaa sekin olla liian hullu idea

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos teillä on havillisia muovirasioita ja ei haittaa et ne menee rikki, niin niihinki voi pistää vettä ja pakastaa. Ite oon tehny niin ku on pitäny booliin saada jäitä. Mä ajattelin ihan suosiolla käyttää sitte omissa häissä myös sitä perähuoneen pakastinta ja jääviileäkaappia. Eikö siinä eteisen viereisessäki tilassa ollu jääkaappi. Sitä en tiä saako päälle ja toimintaan.

 

Tuleeko teille omasta takaa iltapala? Me päädyttiin tuohon pirttiin just sen takia että voi ite sen iltapalan tehä ja laittaa esille. Tilausravintolassa ois tullu liian kalliiksi ja en ala edes pitopalvelulta sitä pyytämään. Lisäksi oon miettiny että tarjoilijoitaki voi pyytää esim. opiskelijoiden keskuudesta muutamaksi tunniksi jos tarve vaatii. Vaikka toki mulla on morsiusneitoja sen verran että neki voi sen iltapalan esille laittaa :D Ja kukaan tuskin pahastuu enää illalla jos vetää kertsiastiat esille, säästyy siivousporukka tiskaamiselta.

 

Se Decorahouse oli muuten aivan yli ihana :) Sielä oli tosi edullisia (ainaki mun mielestä) ne organzaliinat. Laskin jo että 7 pöytään menis just 1 rulla, mut jos sais ne tuolihuput niin sitte pitäs ottaa toinen rulla lisää :)

 

Niin ja meillekki tulee karkkibuffetti, ajattelin Ikeasta kattoa siihen sopivia kulhoja. Joko oletta päättäneet karkit? Ite haluaisin ainakin vaahtokarkkeja ja sitten ne sydänsuklaat ois kivoja, mutta pitää vielä harkita niitä lähempänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja tietenkään en sitten lukenut Andien kommenttia kunnolla nuista jääpaloista :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitäis varmaan itsekkin ottaa sitten käyttöön se takahuoneen jääkaappi  :girl_sigh: Mitä? Ai jossain vielä kolmaskin kaappi...Pheasant...sinähän olet paikat nuuhkinu tarkkaan kun en minä ainakaan hoksannu :girl_haha: Sen muistan mitä paikan päällä ollut mies henkilö kertoi että löytyy mikrofoni ( ajattelin sitä jos vaikka kaasoni käyttäisi toimiessaan  seremonia mestarina ) Ja jostain sai päälle saliin ne katossa olevat isot tuulettimet ettei tule kuuma....

 

Decorahousesta minäkin tilasin 2 rullaa vaaleanpunaisia organza liina rullaa pöytiin kaitaliinoiksi, ne kimmeltää ihanasti :wub:

 

Meille ei tule iltapalaa, pitopalvelu pakkaa jäljelle jäävät ruoat ja jättää ne sinne. Meillä kirkko varattu klo 15.00 joten ruokailukin vähän möhemmin ja varsinkin kakkukahvit. Ja kun on karkkibuffa ja sipsi/popcorn buffa niin päädyttiin siihen ettei tarvita iltapalaa. :girl_sigh:

 

Meillekin tulee ainakin vaahtokarkkeja, karkit ostetaan haaparannasta. Ikean lähellä on karkkikauppa josta tulee vähän halvemmaksi jotkut karkit kuin täältä suomesta. Täältä bongasin että n. 100g per nenä pitäis varata karkkia mutta se on aika iso määrä :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Prinsessahäät: joo se oli siinä eteisen naulakoiden viereisessä huoneessa :P Jos meinaat Ikanoa niin sehän on ihan siinä Ikeassa kiinni, niin ja sitte en tiä onko siinä Ikanoa aikalailla vastapäätä olevassa Netossa vielä irtokarkkeja. Ne ainaki on ollu halpoja ja hyviä :)

 

Meillä on kans vihkiminen klo 15, ajattelin että ruokailu ois joskus klo 16.00-16.30 ja ku mies haluaa juua kakkukahvit ennen häävalssia, niin ei varmaan kovin myöhäselle niitä jätetä. Iltapalaa oon aatellu siinä klo 21.00-22.00 pistää esille. Meillä ei tuu kauheasti sukulaisia vaan suurin osa vieraista on kavereita, niin niillä on kuitenki nälkä siinä vaiheessa iltaa jo :D Mistään muusta ruuasta ei olla päätetty kuin että kuulema ehottomasti pitää olla iltapalalla karjalanpiirakoita ja munavoita :D

 

Miten teillä on valokuvaus? Käyttäkö ennen vihkimistä vai sen jälkeen? Mulla kaason mies hoitaa kuvauksen, toiveena oli että kuvat otettais ennen vihkimistä. Ei tarvi vieraidenkaan odotella missään meitä tai ihmetellä että mihin hävittiin. Toivottavasti silloin ei satais vettä, haluaisin niin kovasti kuvat Ainolan puistossa, mutta joku sisätila on pakko keksiä sateen varalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään