Jump to content
Naimisiin.info

Oulunsuunpirtti (Oulu)


MotherLion

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jepjep, hyvä jos löytyy useampi kuin 1 jääkaappi :) Ja tosi hauska idea nuo kakkuvuoat jääpalamuotteina! Mutta kyllä mää niitä hemmetin oivariinipakettejaki aion nyt käyttää ku oon jo niitten kanssa tuuskannu monta kuukautta..meillä varmaan tursuaa kaikki kaapit niitä ennen elokuuta :D :D

 

Me tehdään iltapala itse, ei olla vielä lyöty lukkoon tarkkaa iltapalamenua - pitopalvelu hoitaa varsinaisen ruuan ja kahvien esillelaitot, iltapala laitetaan sit itse esille. Säästän edes vähän tarjoilijakustannuksia (tarjoilijat tulee pitopalvelulta siis). Pheasantin mainitsemat piirakat ja munavoit nyt ainakin tulee tarjolle :D  Meillä on muutenkin aika samankuuloiset aikataulusuunnitelmat - 15 vihkiminen, 16-16.30 ruokailu, sit kahvit ja iltapala 21-22 :)

 

Ja vihkimistä ennen meistä otetaan miljööpönötyskuvat, varmaan jossakin kirkon lähettyvillä aikataulujen takia. Valokuvaaja kuvaa myös vihkimisen ja jonnekin iltaan saakka myös juhlat.

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee pöytiin ja Photoboothiin sydämin kuvioidut kertakäyttökamerat niin saa vieraat ottaa kuvia juhlista :girl_haha: Sitten kun teettää kuvat hauska nähdä millaisia muistoja tallentunut häistä :tender: Sukulaisilla kuitenkii digikameroita ja järjestelmä kameroita niin tallentuu tärkeimmät hetket filmille. Mulla 2 kaasoa niin toinen heistä on valokuvaus harrastuksena niin pyysin häntä ottamaan yksityiskohtaisia kuvia tarjoiluista, kukista, sormuksesta jne... :wub:

 

Mulla kaapeissa noita Pheasantin mainitsemia muovirasioita pitääpä ottaa ne käyttöön. :D

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

Meilläkin on vihkiminen klo 15!  :girl_haha:

Tosin se on toisella paikkakunnalla niin siirtymiseen menee aikaa ainakin puoli tuntia. Ruokailu varmaan vasta lähemmäs 17..

Studiokuvaus on klo 13 ja juhlassa kuvaa kaason mies.

 

Eikös siellä pirtin keittiössä ollut myös se kylmä-vitriini mihin voi jotain laittaa jäähtymään. Tai näin minulle kertoi se mies joka paikkaa silloin vuosi sitten esitteli.... Ja kyllä me ainakin otetaan käyttöön kaikki jääkaapit mitä paikalta löytyy (oletetaan että kaikki myös toimivat....)

Iltapalaksi me varmaan laitetaan vain kaikkea, mitä päivälliseltä jäi syömättä. Tosin joku suolainen piiras/voileipäkakku olis kans kiva.. Pitää vielä miettiä tätä asiaa..

 

Täältä löytyy minun kengät :girl_in_love:

(toivottavasti linkittäminen onnistui :girl_haha: )

 

 

http://www.rainbowclub.co.uk/wedding-shoes/betsy-white

 

On jotain vanhempaa mallistoa niin voi olla ettei enää löydy Katariinasta

Link to comment
Share on other sites

Minä ajattelin tänään käydä Kanervassa ja ehkä jossain muuallakin juttelemassa noista kukka asioista. Mutta alustavan suunnitelman mukaan tulisi hääkimpun lisäksi sulhaselle ja bestmanille vieheet ja kaasoille rannekukat. Heittokimppua ei tule koska se on mielestäni aivan turha.

Ja noita rannekukkiakin vielä mietin. Varmaan se hinta vaikuttaa aika paljon siihen tuleeko niitä :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Meille on tulossa morsiuskimpun lisäksi sulhaselle ja bestmanille vieheet ja kaasolle luultavasti hiuksiin joku koriste. Rannekukan hylkäsin sen takia ettei tarvi sit kaason sitä varoa jos joutuu vaikka mua auttelemaan puvun kanssa tms. Ja heittokimppu tehdään ite (tulee olemaan samannäköinen ku oma kimppuni). Ja kukkakoristeet Pirtille tehdään kans ite, aattelin tilata jotain pieniä ruusuja (samanväriset ku omassa kimpussa) ja karhuheinää joko sinne kukkakauppaan mistä tilaan nuo muutki kukkajutut tai sit erikseen - riippuen mistä halvimmalla saan. :D

 

En oo vielä varaillu mitään aikoja enkä muutenkaan hirveästi perehtynyt kukkakauppohin, pitää sekin tässä jossakin vaiheessa tehdä! :)

Link to comment
Share on other sites

Siinähän se onki, ku en millään jaksais oottaa :D Sanoin eilen illalla miehelle, että joko mentäis vaikka maistraatissa naimisiin :D Toki pitäisin edelleen ne hääjuhlat sovittuna ajankohtana, mutta kuulema pitää jaksaa kiltisti ootella :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Sulhanen eilen katsoi kauhuissaan vierashuoneen lattialle levitettyjä karahveja ja pudisti päätään :girl_haha: Kysyi vielä että mitä meinaan kaikille noille pulloille tehdä. Sanoin että ne täytetään vedellä. Siihen hän ehdotti että pitäisikö ostaa sodastream niin voitaisiin ainakin osa täyttää hapotetulla vedellä. No tuohon ideaan en osaa sanoa mitään mutta pääasia tässä oli se että hän osallistuu edes jotenkin tähän suunnitteluun!! :girl_in_love: Aikaisemmin hänestä ei ole saanut irti mielipidettä oikeastaan mihinkään asiaan. Ehdotti myös että sen sodastreamin voisi pyytää myös häälahjaksi, jos ei tule itse ostettua ennen häitä.

Link to comment
Share on other sites

Meillä miehen kaveri oli ehdottanu sille, että tehä lista kaikista niistä asioista joihin pitää kysyä miehen mielipide, loput saisin kuulema päättää ihan itekseni :P

No listaa ei ole vielä kuulunut, sitä odotellessa :)

 

Mies vain aina naureskelee mulle ku kyylään netistä hääpukuja varmaan joka päivä, nykysin näen jo niistä uniaki, ei niitten kyllä vielä tarttis uniin tukkia :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

Voi huoh.. Tuli tänään sieltä DecoraHousesta ne näytteet ja eihän se violetti ja fuksia näyttäneet enää miltään ku vertasin niitä siihen mustaan organzaliinaan jossa on hopeita kiekuroita :o Mutta mutta.. sitä saa vain 9m erissä ja pöydät on 3,10m, hinta siis kirpaisee  :skilletgirl:  Kyllä on sitte vaikeeta, eikä tätäkään ongelmaa tarttis ees miettiä vielä vuoteen :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Kaveri vinkkasi mulle nää seuraavat nettisivut: http://www.aliexpress.com/item/Fashion-crystal-flat-shoes-bridal-wedding-dress-shoes-peep-toe/635417180.html ja http://www.lightinthebox.com/fi/c/haat-ja-tapahtumat_1180

 

Se oli ite tilannu toiselta sivustolta kengät ja toiselta vannehameen ja muuta härpäkettä, ajattelin itekki tutkia nuo läpi, josko sieltä löytyis jotain kivaa. Tutkailtiin tänään sen häälaatikoita ja olihan sielä vaikka mitä ihanaa :) Kumpa sais sen omanki laatikon jo pian :girl_in_love: niin ja sitte sain laitettua toiselle kaverille viestin, että mitä häähärpäkkeitä sillä on vielä jäljellä, jos se vaikka mulle niitä myis.

 

Prinsessahäät2013: Miepä piän kans silmät auki jos näkyy sitä vessapaperia, kerron sitte sulle jos löydän :)

Link to comment
Share on other sites

Täytyypä itsekkin käydä tsekkaamassa nuo sivustot... :girl_haha: Pidän peukkuja sulle että kaveriltas löytyis häätarvikkeita. Kodinykkösestä löysin sellaisia koottavia pahvisia laatikoita, ne on täyttynyt aikoja sitten :girl_wink: Joitakin tavaroita olen piilotellut vähän aikaa, sitten kun näytän miehelle hyvä sanoa ett sehän on ostettu aikoja sitten :girl_haha:

 

 

Millaista hääkakunkoristetta olette ajatelleet?

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

Meille kaveri tekee jostain vahasta tmv. hääasuihin pukeutuneet luurangot :D Viime syksynä hän teki yhdelle kaverillemme sellaset ja ne oli niin hienot, vähän perinteestä poikkeavat ;) Toivottavasti sulhanenkin ne sitte hyväksyy :girl_pinkglassesf: 

Link to comment
Share on other sites

Apricot ...ne on sellaisia muovisia hanallisia booliastioita... :girl_pinkglassesf: Olen ostanut ne täältä hääfoorumilta... Löytyy hyvin varusteluista tavarataloista, esim Tokmanni,Tarjoustalo, Hong Kong, ja Robinhood...jne...Itse ajattelin jotenkin naamioida tai koristella muoviset booliastiat sieviksi :wub: ja amoriini vuokraa 15€ (laita haku nettiin) vuokraa hanallisia lasisia booliastioita :) ja kun googletin Tamperelainen Pitokalaasi-Pitopalvelu/lounaskahvila vuokraa:

 

Booliastia 8l, hanallinen 18€
Boolitynnyri vihreä 30l, muovinen 7€

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...