Jump to content
Naimisiin.info

Oulunsuunpirtti (Oulu)


MotherLion

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Prinsessahäät2013: onko ne semmosia kanisterin näkösiä booliastioita? Mä niin haluaisin sellaset lasiset hienot, mut joudun varmaan myös tyytyyn muovisiin. Mut ainahan niitä voi jotenki koittaa koristella.

 

Oon muuten päässy mun pähkäilyissä nyt siihen asti että meille vois tulla teemaväreiksi valkonen, musta,hopea ja fuksia. Oon vaan niin rakastunu siihen Decorahousen mustaan organzaliinaan jossa on hopeiset ornamentit. Siihen kaveriksi kirkkaita ja fuksian värisiä timantteja. Lisäksi mietittiin kaverin kans, että voitais kokeilla osattaisko tehä niitä suodatinpussi ruusuja. Facebookin Häät sivulla oli muutama morsian tehny semmosia, oli kyllä niin nättejä. Niistä vois tehä asetelmia ja mietin että jos niistä tulee hienoja niin voisin tehä heittokimpun niistä :girl_haha:  itteä ainaki harmitti ku piti viime syksynä laittaa nappaamani heittokimppu roskiin ku se kuihtu.

Link to comment
Share on other sites

Käykää kurkkaan www.plastex.fi Meille tulee tuotenro 7280 vesiastia 10L hanalla. Siellä vaikka minkä mallisia booliastioita ei pelkästään kanisterin mallisia. :wub: 

 

Mulla löytyis ylimääräisenä 70kpl fuksian värisiä karkkipusseja karkkibuffaan  ;)

 

www.amoriini.com vuokraa lasisia hanallisia booliastioita mutta postikulujahan tulee jonkun verran -_-

 

Minäkin mietin aluksi niitä suodatinpussi ruusujen tekemistä mutta luovuin ajatuksesta kun mulla ja kaasoilla paljon muutakin askarreltavaa :wub:  Tämä morsian haluaa häihin mahdollisimman paljon itse tehtyjä koristeita...mm. kirkosta poistuessa meillä  vieraat huiskuttelee viirejä ja puhaltelee saippuakuplia :wub: Tarvikkeet viireihin on jo hommattu...

Link to comment
Share on other sites

Tulipahan yhtäkkiä mieleen se tärkein asia koko häähommassa, eli pitopalvelu :D En oo kauheesti vielä ajatellu koko asiaa, mutta missähän vaiheessa niitä pitäis alkaa kyseleen ja ketkä hoitaa teillä ruokapuolen?

 

Ainakaan en muista että oisin kyselly tätä aiemmin :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Huh nyt vihdoinki anoppikin antoi mieheni puolelta kutsuttavien vieraiden listan  osoitteista :P monien muistutusten jälkeen...Nyt voi laskea postimerkkien tarpeen ja maaliskuus alkaa kirjoitteleen kirjekuoriin osoitteet...Sitten tulostaa kartat kutsujen mukaan...(paljon tulee vieraita kauempaa) :-X

 

Meille tulee Pitopalvelu Helena Iistä. Moni täällä suositellut häntä. Hänet kannattaa varata viimeistään 1 vuotta ennen häitä :wub:

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

Guest Pheasant

pitää tännekkin tulla kertomaan, että ostin tänään hääpuvun :o Se oli vain niin ihana ja ainut kappale mitä Katariinaan oli edes tullut, joten eihän sitä voinut sinne jättää. Jos sen ois joku ostanut niin se ois sitte ollu siinä. Kyseessä on Pronoviaksen Biarritz, aivan erilainen kun olin alunperin ajatellut. :girl_dance: (ja niin paljon paremman näköinen mun päällä ku kuvien liian laihojen mallien :girl_haha: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Pheasant

Se on kyllä ihana <3 Mun puku taitaa olla ivory, nuissa kuvissa se näyttää lähinnä vaaleanpunaselta :) Tein hieman nettitutkimusta ja sain selville että tuo on kuulunu 2012 mallistoon, kiva että sitä on vieläki myynnissä. Enpä ois ikinä uskonu tykkääväni puvusta jossa on "härpäkkeitä" eli nuita laskoksia :girl_in_love:  Nyt ootan että saan äitin luokset turvaan, muuten hiplaisin sitä joka välissä ja pahimmassa tapauksessa sulhanen näkis sen. Koitan pitää puvun salaisuutena sille vielä vuoden. Toisaalta harmi että ehdin sovittaa vain 4 pukua yhteensä, oisin mielelläni käyny läpi kaikki puvut sielä liikkeessä, mutta kyllä tuo niin täydellinen on että oon tyytyväinen :girl_pinkglassesf:

 

Oonko Prinsessahäät kysyny minkälainen puku sulle tulee? Entä muille? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Pheasant

Onko sulla jonku tietyn valmistajan malli? Ois ihana nähä kuva :) Mun oli pakko tänäänki ihan vähän hiplata omaani :D Oikeesti tuo puku on A-linjanen, kuvat vähän vääristää ku ne mallit on niin hoikkia :D Mistä muuten löysit puvun?

Link to comment
Share on other sites

Mun puku on Katariinan omaa Sis Idman mallistoa, Catherine :) En löytäny netistä kuvaa, mutta sellanen pitsinen, olkaimeton ja vartaloa myötäilevä. Laahusta on jonkin verran. En olisi koskaan uskonu, että tuon mallinen puku sopis tälle vartalolle, mutta väärässä näköjään olin  :P

Link to comment
Share on other sites

*muoks*

 

Mulla vaatekomerossa tämän tyyppinen hääpuku, mutta se on valkoinen ja pääntie ei ole sweetheart. Ja tuo hopeinen koriste on vähän ylempänä  :wub:   Vilautan pukuani vähän aikaa, sitten poistan sen. Toivottavasti kaasoni ei käy täällä sivustoilla 

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

Guest Pheasant

Prinsessahäät2013: onpa ihana puku!!

Marsu78: se Catherine on kyllä sievä. Oon nähny kuvan Sis Idmanin sivulla ennen ku ne päivitti sen malliston sinne.

 

Ihania pukuja meillä kaikilla :girl_in_love:

 

Olettako kuinka monelle vilautelleet hääpukuanne? Meillä tietää kaaso, morsiusneidot ja muutama muu ystävä ja tietenkin äiti. Pitäisi ehkä olla hieman hiljempaa millaisen puvun oon hankkinu ettei sitä ihan kaikki vieraat sais tietoonsa :D Sulhanen meinas eilen vahingossa nähdä sen kun katottiin mun puhelimesta valokuvia enkä muistanu että sielä on myös kuva puvusta. Mutta kuulema ei nähnyt kuin vähän helmaa ja hänen mielestä se on ihan eri asia kuin nähdä puku minun päällä.

Link to comment
Share on other sites

Äitilleni olen tainnut pukua vähän vilauttaa, mutta hän ei ole nähnyt sitä päälläni :girl_in_love: Ja oma tyttäreni, morsiusneito on tietenki nähny puvun. Muuten haluanki pitää puvun salaisuutena. En halunnut mitään perinteistä hääpukua, joten ihastuin tollaiseen jossa härpäkkeitä =)

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

Ihana puku Prinsessahäät2013  :girl_in_love: Mun puvun on päällä nähny vain kaasot. Isälle, anopille ja parille kaverille näytin kuvan puvusta (kuva otettiin Katariinassa). Mie niin tunnen itteni, että en malta olla näyttämästä kuvia  :girl_haha: Mutta nyt täytyy malttaa, en halua, että kaikki on nähny puvusta kuvan. Tosin eipä puku kuvassa näytä samalta mitä sitten päällä livenä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kirjoittelenpa tännekkin että pääsiäisenä askarrellaan kaasojen kans ainakin huiskutus viirit...popcorni tötteröt...ja mietitään loppuun montako sivua toteutetaan häälehteen... :girl_pinkglassesf:

 

Ja pitäisi kokeilla hääpukua vielä päälle, tarkoitus laihtua vähäsen että puku istuisi vielä paremmin :wub: Toivottavasti mahdun pukuun, mulla kilpirauhasen takia paino noussu oston jälkeen :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...