Jump to content
Naimisiin.info

Oulunsuunpirtti (Oulu)


MotherLion

Recommended Posts

Mun puvun on nähneet sulhanen (joka oli mukana sovituskierroksilla ja tekemässä päätöstä mun kanssa) ja sitten meidän molempien äidit. Kaasolle ja bestmanin vaimokkeelle olen myös näyttänyt joko kuvasta tai livenä. Muille en nyt ajatellutkaan esitellä pukua, vaikkakin se roikkuu siellä vaatehuoneessa :) Sis Idmanin puku mullakin :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voi että kun teillä on häät jo niin lähellä. Ite saan ootella omiani vielä yli vuoden :girl_sigh:

 

prinsessahäät2013: toivottavasti puku sopii ja varmaan sitä voi isontaa saumoista jos siltä tuntuu. Kilppariongelmat on kyllä ikäviä, kortisoni ei ole kyllä yhtään mukava lääke kun pistää turvottaan :( mutta pidän sulle peukkuja :)

 

Ite lähinnä pohdin että missä vaiheessa kannattaa alkaa oikeesti kyseleen niitä pitopalveluita ja mikä ois se paras. Bisketistä saa tarjouksen vasta niin kovin myöhään ja sieltä haluaisin kakut. Ja sitten taas Pihvitupaakin on kehuttu kovasti, mutta niitten politiikkaa hääkakkujen suhteen en sitten tiiäkkään.

Hmm.. no kysymällähän se selviää.

Link to comment
Share on other sites

Saisinko muuten sen Helenan yhteystiedot? Näyttää olevan netissä niin monta Helenaa että oon jo menny sekasin että mikä se niistä oikein on. Kuinka aikasin te ootta varannu sen? Monet sanoo että pitäis ainaki 1,5 v aikasemmin olla liikkeellä. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Käteviä kyllä nuo Hullut päivät :D mä päätin pysyä visusti poissa sieltä ihmispaljoudesta. Vaikka ne haamumunkit onki niin ihania :girl_sigh:

Ja onneksi muutaman viikon päästä saan taas alkaa itsekin miettimään hääasioita ku tuo kamala lopputyö kouluun on saatu päätökseen. Tein jo sitä odotellessa koneelle kansioita joihin alan kerään kuvia kimpuista ja pöytäkoristeista :girl_dance:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ollaan miehen kans suunniteltu DJ:lle biisi listaa...Siinähän sitä vasta hommaa onkin.. :girl_impossible: Youtubesta etitty ja kuunneltu kummankin mieli musiikkia ja vanhemmille vieraille tanssi/humppa musiikkia :girl_sigh: Artistien nimet vaan hakusessa kun radiosta kuulee hyviä biisejä :girl_haha: Eiköhän se tästä vaikka mun miehellä ja mulla aivan täysin erillainen musiikkimaku :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

mä ootan kans innolla sitä ku pitää alkaa kokoaan musiikkia :girl_sigh:  mulla ei oo koskaan mitään hajua mikä on kenenki biisi tai mikä jonku biisin nimi ees on, oon ihan urpo musiikissa :girl_haha:  joten luulen että se homma jää miehen harteille ja mä vaan sanon mielipiteeni. Mutta meilläki tulee vanhemmalle väelle niitä valsseja. Haluan että mun vanhempien häävalssi soitetaan heti meän oman jälkeen. Seki kai pitäis sitte jossain vaiheessa päättää.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Pheasant

Miten muuten te hoidatte musiikkipuolen pirtillä? Tuleeko teille bändi tai dj? vai ihan läppärin ja spotifyn kautta. Mä en nyt yhtään muista miten sielä ne hommat meni äänentoiston kans.

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee ohjelmatoimistosta DJ. Mutta kyllä sinne bändikin mahtuu ja ei mitään ongelmia kuulemma äänentoiston kanssa. Mikrofoni löytyy talon puolesta :tender: Vielä olen paininut sen kanssa miten järjestäis pöydät sinne saliin :girl_sigh: Päädyttiin kertakäyttö pöytäliinoihin, niin pitkiä pöytiä että tulee halvemmaksi kuin pöytäliinojen vuokraus..Jossakin sentään tulee säästöä :wub:

Link to comment
Share on other sites

Mistä ostatte pöytäliinat? Itekki oon miettiny kertakäyttösiä ku kankaiset tulee niin kalliiksi ku pitää ostaa monta... Ja inhoon silittämistä.

 

Meille tulee teekkaritorvet <3 Ja viimisenä Spotifystä bilemusaa. Pitää joskus käydä tarkemmin kattomassa sitä äänentoistoo...

 

 

Ei vieläkään oo ollu laskua.

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee DJ, jonka kautta saadaan äänetoistokin pelaamaan. Ja pöytäliinat tulee pitopalvelun kautta, ei viitsinyt alkaa niitä itse ostamaan ja halusin kankaiset. :) Me ajateltiin laittaa pöydät kalanruotokuvioon ja meille pöytä sinne salin etuosaan, jonnekkin lavan läheisyyteen. Jotenkin niin, että me nähdään kaikki ja kaikki näkee meidät :D Siirrellään niitä pöytiä sitten tanssihommien edestä pois, kunhan on sen aika. Salin takaosaan oli suunnitteilla juomapöytä ja karkkibuffetin pöytä. Saapa nähdä, toteutuuko suunnitelmat :D

Link to comment
Share on other sites

Andie...minkä tyylinen puku sulla on? :tender: *utelias*

Katoppas, olin missannu kysymyksen :D Mulla on semmonen mallistosta poistunut puku..aika simppelin näköinen, A-linjainen ja yläosassa vähän rypytystä. Ja päälykangas on organzaa. En löytäny enää kuvia, kun Sis Idmanin mallistokuvat oli uudistuneet.

Kokeilin monia ja luulin haluavani hieman merenneitomallisen satiinisen puvun, mutta tuo vaan kolahti :)

Link to comment
Share on other sites

emmma...Kempeleestä biltemasta löytyy TOSI halvalla  valkoisia kertakäyttösiä pöytäliinoja :girl_dance: Niissä sellaisia neliökuvioita ja rullassa aina 25m. Hintaa vaan 6,49€/rulla!!!! (tai 6,79€ en muista nyt heti hintaa) Sairaan halpa hinta... :tender: Laskin että me tarvittais 2 rullaa niitä 25m rullia ja sitten sellainen pienempi rulla jossa 8m :girl_sigh: Sievän näköisiä ei sellaista pelkän paperin näköisiä,ne neliöt tekee ne paljon sievemmiksi :-X

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

Kiitos. Tuo on paljon aiheuttanut päänvaivaa. Pitopalvelun kautta pöytäliinat olis ollu 5 kappale pesetyksen kanssa. Mutta joska pöydät niin pitkiä että pitäis aina kaks hommata ni tuntuu aika naurettavalta alkaa maksaan pöytäliinoista toista sataa euroo.

Link to comment
Share on other sites

Ole hyvä, ilman tätä hääfoorumia en minäkään olisi löytänyt paljon vinkkejä häiden järjestämisestä, mistä löytää halvalla mitäkin jne :wub: Itse löysin yhdestä hääpäiväkirjasta vinkin mistä saa halvimmat karkit tukkuhintaan :-X Laitoin jo tilaukseen,  ne tulee smartpostin kautta (5€) vaikka tilasin 7kg karkkia :P  vaahtokarkkejahan mä löysin stoccan hulluilta päiviltä...

 

Onko muut miettinyt miten laittaa ne pöydät sinne juhlasaliin? Andie laittoikin jo oman ideansa :tender:

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee DJ. Pitää jossain vaiheessa käydä hänen kanssa pirtillä tarkistamassa, mitä siellä jo on ja mitä hän tuo mukanaan.....

 

Me otetaan liinat pitopalvelun kautta, kallista, mutta eipähän tarvi itse huolehtia niistä...

 

Pöytäjärjestyt on vielä vähän auki.. Todennäköisesti laitetaa aina kaksi pöytää peräkkäin (säästyy liinoissa, kun pitkään pöytään riittää 3 liinaa, mutta lyhyeen menee 2 :girl_haha: ) Varmaan osa pöydistä jätetään lyhyiksi. Meidän pöytä tulee ilmeisesti siihen lavan eteen ja muut pöydät kohtisuorassa sitä kohti. Tosin tanssilattia olisi hyvä jättää siihen lavan läheisyyteen...... Vielä ei olla päätetty, istutaanko kahdestaan, vai tuleeko meidän pöytään esim. vanhemmat.... Onhan tässä vielä vajaa kuukausi aikaa miettiä... :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...