Jump to content
Naimisiin.info

Oulunsuunpirtti (Oulu)


MotherLion

Recommended Posts

Guest Pheasant

Prinsessähäät2013: mitä kautta teillä se DJ tulee, entä oliko hintava? Me ollaan mietitty bändiä, mutta kun ne on niin kova äänisiä, enkä haluais että kaikilla menee kuulo :D Vaikka toisaalta, ollaan kyllä mietitty se niin (tai minä oon miettiny), että soitettais spotifysta musiikkia ruoan aikana ja ehkä häävalssi, plus vanhempien ihmisten tanssimusaa. Ja sitte illemmalla ois vasta se bändi. Tai sitte laitan bändin opetteleen valssit sun muut :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En oo mikään askartelija tyyppi (eikä tietääkseni kaverinikaan) ni pitää pitää aika simppelinä... Nuita pompomeja oon kyllä miettiny ku ne on vissiin aika yksinkertasia. Pöytiin tulee tulppaaneja ja "kristalleja". Ja kyttilöitä... Ulos jätkänkynttilöitä.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pheasant

Hyvä idea nuo jätkän kynttilät, taidan kopsata :D Meillä tais vaihtua teemaväritki nyt kun muistin että haluan kimppuuni vaaleanpunasta, sopii ihanasti pukuun. Alun perin olin ajatellu fuksiaa, mutta nyt taidetaan päätyä vaaleanpunaseen, vaalean vihreään ja valkoseen. Ja nimenomaan hailakan vaaleanpunaseen, ainaki pom pomien osalta. Sitte kirkkaita "timantteja" ja ehkä vaaleanpunasia ja kynttilät. Ehkä semmoset korkee jalkaset, joihin saa jonku pienen tuikun laitettua. Niitä voi sitte illan aikana helposti vaihtaa uusiin. Kukkia oon miettiny et laittaisin lahjapöytään ja buffet pöytään, mikäli mahtuu.

 

Mietin että kun kimppuun tulee kaikkia teemävärejä, niin voisinko laittaa myös vaaleanpunaset kengät? Semmoset ihan hailakat, niitä vois ehkä pitää myöhemminkin, tai sitten ei :D epäilen että mun pukuni on off-white, joten on ongelma että mistä sen väriset valkoset kengät.

Link to comment
Share on other sites

Pheasant...Meille tulee DJ ohjelmatoimisto Oy lightmusic Ab kautta.www.lightmusicurakointi.fi , voi ottaa yhteyttä ja pyytää tarjousta sähköpostiin :tender: hinta riippuu kuinka monta tuntia haluatte DJ olevan paikalla :girl_in_love: Meidän häävalssin soittaa DJ :girl_dance: Sun teemaväri suunitelmat kuulostaa ihanan hempeille :tender: ja taatusti sopii vaaleanpunaiset hääkengät pukusi kanssa :girl_pinkglassesf:

 

Ja sitten toiseen asiaan...en nyt muista kirjoitinko tänne vai kesäkuussahäät 2013 osastolle et en kerkiä puottaa painoani hääpukuani varten ja möin sen jo pois facebookissa :girl_pinkglassesf: hyvä tuuri että sain sen myytyä niinkin nopeaa ja samaan hintaan kuin mitä itse maksoin :girl_in_love:

 

Arvatkaapas mitä!!!?? Löysin viime viikon torstaina tilalle aivan ihastuttavan hääpuvun!!! :girl_dance: Sellaisen jos olen vain haaveillut, mutta päädyin aiempaan hääpukuuni. Nyt sitten halusin ehdottomasti tämän toisen. :give_heart: kerron myöhemmin lisää ihanuudesta, kun olen toipunut leikkauksesta :-X

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pitääpä vähän tätäkin nostella :girl_haha: Pukua vilautin jo häät kesäkuussa palstalla...Maggie sotteron pitsi ihanuus :give_heart:

 

Askartelut edenneet....vielä kuitennii paljon tehtävää...huh huh...Sitä istumajärjestys karttaa miettiny mihin sen sijoittais...Ideoita? :girl_sigh: Pöyttiinhän meille tulee paikkakortit ja pöytänumerot. Vieläkin painin pöytäjärjestyksen kans, sitä vaan että jäis tilaa tanssimiselle...vieraitahan tulee loppujen lopuks 93.... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Me laitettiin pöytäkartta siihen oven vieressä (oikealla) olevalle imoitustaululle. (Otettiin vain kaikki julisteet siitä ensin pois :girl_haha: ) Meitä kun oli sen verran vähän (56) niin laitettiin niitä pieniä pöytiä 3 peräkkäin ikkunan eteen ja istuttiin siinä vanhempien kanssa. Meitä vasten kohtisuoraan laitettiin 7 pöytää (piti laittaa kaarelle, mutta ei jostain syystä onnistunut niin laitettiin kaikki suoraan) Osassa pöydistä oli vain 6 henkeä ja toisissa oli 8.

 

Siinä meidän pöydän edessä oli tilaa tanssimiselle :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Täällä jossain vaiheessa mietittiin sitä juomien pitämistä kylmänä pirtillä, niin tässä vähän päivitystä siihen asiaan:

 

Pirtillä on siis 3 jääkaappia. Keittiössä yksi (jätettiin pitopalvelun käyttöön), takahuoneessa yksi ja kolmas on tuolivarastossa. Lisäksi takahuoneessa on pakastin (tosin me ei taidettu sitä hirveästi käyttää) ja kylmävitriini löytyy keittiön viereisestä tilasta. Kylmävitriinin alapuolella on myös pieni kaappi, johon me laitettiin kuoharit jäähtymään.

 

Tölkkijuomia ei laitettu mihinkään pöytään esiin, sillä vieraat kävivät niitä omatoimisesti vitriinistä hakemassa.

 

Pöydäthän pirtillä on tosi rumat (varsinkin pöytien jalat) ja osa levyistä taisi olla vielä eripituisiakin (ainakin näin väitti se, joka meillä pöytiä kasasi) Ja ne pienet pöydät keittiön viereisessä tilassa olivat erikokoisia, mutta muuten juhlat pirtillä onnistuivat, ja voin kyllä suositella paikkaa muillekin :girl_smile: Ja sali on tosiaan nätti ihan ilman mitään koristeluitakin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeah, kiitos winkulle jääkaappitilanteen päivityksestä :D Ajateltiin ottaa juomien kylmäsäilytyksen avuksi myös omat ja tuttujen kylmälaukut. Ja tölkit tulee esille semmosiin soikkoihin missä on jäitä ja viereen laitetaan pyyhe, jolla voi kuivata tölkit :) Kunhan vaan saa makeat leipomukset ja iltapalatarvikkeet jääkaappiin niin hyvä on :)

 

Meille on tulossa reilusti pöytäliinoja, joilla toivottavasti saa piilotettua rumat pöydät. Muuten ei varmaan tule mitään ihmeellisiä koristuksia, pöytiin vain jotain.

Link to comment
Share on other sites

Pheasant...Maailman ihanin päivä oli! :give_heart: En voi olla ihastelematta nimettömässä olevaa sormusta...nyt minäkin olen vihdoin rouva. :wub: Tuntuu kuin oltais miehen kans rakastuttu uudelleen :-X  Pitopalvelu oli tehnyt hyvää ruokaa, vieraat tykkäs ja ottivat lisääkin. Täytekakkuhan meillä oli tumma-valkosuklaa täytekakku. Oulunsuunpirtti oli koristeltuna vielä kauniinpi kuin olisin voinut ikinä kuvitella. Jos joskus tarvii järjestellä jotain juhlia niin suosittelen kyllä oulunsuunpirttiä ja juhlapalvelu Helenaa.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pheasant

mitä mitä??? Bisketti ei järjestä enää pitopalvelua ens vuonna?? :o no voihan ryökäle sentään.

Meilläki pitopalvelu vielä täysin auki, ennen syyskuuta ei edes ehdi asiaa miettimään, mutta eiköhän sitä joku ois meänki päivänä viellä vapaana? Varmaan ne kuitenkin kakkuja viellä tekee tilauksesta, vai?

 

Prinsessahäät2013: ihanaa että päivä onnistui :) ja onnea kovasti!! Mitä teillä oli ruokana?

Link to comment
Share on other sites

Tyttötällainen..laitoin sulle privana Helenan yhteystiedot :tender: Meillä oli menu:                                                                                                                 

Meloni-Vihersalaattia, talon sal.kastike

Lämminsavulohisalaatti

 

Häränlihapata
Annosperunoita
Uunijuureksia, Puolukkasurvosta
Sydänrieskasia, Ruisleipää, Voita
Kotikaljaa, Maitoa, Mehua, Vettä
 
Kahvia, Haud.teetä, Mehua
Tummasuklaa kuorrutettua Mansikka-Kermatäyte Hääkakkua, Valkosuklaarouhe reunoilla ja sydämet päällä
Onnenkenkäpikkuleipiä

Leipäjuustoa

 

Ruokaa jäi paljon yli vaikka vieraat ottivat lisää, loput he pakkasivat jääkaappiin ja saatiin mukaan. :girl_in_love: Helenalla hintoihin kuuluu kynttilät tarjoilupöytiin, servetit (värit saa valita itse) ja tarjoilijat. He tiskasivat ennen lähtöä kaikki astiat. Tarjoilivat hääparille pöytään kahvit, muutenkin huolehtivat että meillä ruokaa ja juomaa tarjolla omassa pöydässä :give_heart:

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013
Link to comment
Share on other sites

Prinsessahäät2013, Viitsitko valaista vielä teidän pöytäjärjestystä. Meille tulossa varmaan vielä pikkusen enemmän vieraita (ainaki kutsuttavia yli 100) kun teillä ja mietityttää se miten porukka mahtuu tanssimaan. Toisaalta kun iltaa kohden porukka vähenee vois pöytiä vähän siirtää silleen että jää enemmän tilaa.

Link to comment
Share on other sites

Huh, Bisketin ilmoituksen jälkeen ja Helenan (kiitos vielä Prinsessahäät2013:lle yhteistietojen lähettämisestä) ollessa hääpäivänämme varattu meinasi jo pieni hääkauhu iskeä, mutta nyt sähköpostiin on alkanut tipahdella varsin varteenotettavia tarjouksia eri pito- ja juhlapalveluilta. Hyvä niin - tulihan noita tarjouspyyntöjä laitettuakin n. 20:een eri paikkaan. :rolleyes: Erityisesti pitopalvelu Timosen lähettämä tarjous vaikuttaa todella houkuttelevalta. Onko kellään kokemusta kyseisestä pitopalvelusta?

 

Tänään teimme myös alustavan varauksen hääyösviitistämme sekä kävimme korupaja Kulta-Albertissa suunnittelemassa tulevaa sormustani. Markus Reinikka on mahtava tyyppi! Sekä mieheni että minä olemme tämän päivän olleet yhtä hymyä sen jälkeen kun luonnokseen ilmestyi juuri se oikeanlainen vihkisormus. Olen myös päässyt tilailemaan ison kasan hääsisustustuotteita pirtin koristelua varten. Kivasti alkaa olla asiat yhtäkkiä hoidettuna jo lähes vuosi ennen häitä... ^_^

Muokattu: , käyttäjä: Tyttötällainen
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nostellaanpas vähän tätä topikkia ylemmäs :)

 

Tyttötällainen: joko olette saaneet varattua pitopalvelun? Meillä olis se homma nyt tässä kuussa edessä. Ajattelin tällä viikolla alkaa sulholle puhuun niistä tarjouspyynnöistä.

 

Samalla sitte myös odottelen, että missähän kuussa se varausmaksu mahtaa saapua.

Link to comment
Share on other sites

Pheasant, päädyimme lopulta jo aiemminkin mainitsemaani Pitopalvelu Timoseen. Todella laaja ja kattava tarjonta ruokien suhteen ja olemme saaneet aivan loistavaa palvelua jo pelkästään sähköpostien tasolla. Vielä pitäisi käydä paikan päällä sopimassa yksityiskohdista.

 

Nyt onkin sitten kaikki isommat asiat hoidettu. On kirkko, juhlapaikka, pitopalvelu, hääyömajoitus, sormus ja kuvaaja. Ystäväni tekee häämekkoni lopputyönään ja suunnittelu alkaa ihan lähipäivinä. Toinen tuttuni hoitanee minun ja mieheni hiukset sitten juhlakuntoon. Tarkoitus olisi hoitaa samaisen tutun työpaikalla myös ripsienpidennykset, ja serkulta pyydän kynsien geelauksen. Olohuoneen nurkassa on jo huomattava kasa häärompetta (kakkukoriste, organzaa, pom pomeja, tekomurattia, silkkikukkia, tuikkukuppeja...) odottelemassa, että malttaisin viedä ne ennemmin varastoon säilöön. Koko asia vain tuntuu paljon konkreettisemmalta, kun tavarat ovat näkyvillä, heh. Tarkoitus olisi vielä aloittaa taas aktiivisempi kuntoilu, että kehtaa sitten olkaimettomassa häämekossa edustaa. :P

 

Olen tässä pohtinut pöytäliinojen vuokrausta pirtille. Keskuspesulasta tulisi varmaan halvimmaksi?

 

Mekään emme ole vielä saaneet laskua varausmaksusta.

Link to comment
Share on other sites

Toivottavasti mekin saadaan joku oikein hyvä pitopalvelu :) Pöytäliinojen vuokraamisesta en tiedä, kun voi olla että me haetaan Ikean lakanoita, mutta aina kannattaa kysyä millaiset hinnat niillä on.

Mulla on menossa kova hiusten kasvatus projekti, saapa nähä mihin asti nämä ehtii, kun alkuvuodesta napsasin ihan lyhyet, ja lisäksi alottelen nyt jälleen kerran pientä morsiusdieettiä, mulla vain on paha tapa unohtaa parin viikon jälkeen, että olen ikinä edes millekkään dieetille ryhtyny :girl_haha:

 

Minkä värisiä pom pomeja teillä on? Itekki olen haaveillut niistä.

Olen nyt pitkän pohdinnan jälkeen päätymässä teemaväreissä liilaan/violettiin, suklaan ruskeaan, vihreään ja tietenkin valkoiseen. Kaitaliinat tulee tuota violettia, mutta muuten onkin sitten mietintämyssyn alla, että miten nuita muita värejä käytän, varmaan lähinnä maustan pieniä asioita niillä, ettei tule ylilyöntejä. Niin ja pom pomeja tulee tietenkin violettia ja varmaan valkosia. Kukkien värejä en oo muuten miettiny, ku et niihin varmaan tulee vaaleanpunasia kukkasia joukkoon, koska se väri sopii mun pukuun niin hyvin.

Link to comment
Share on other sites

Pheasant, nuo Ikean lakanat kannattaakin pitää muistissa. Kiitos. :)

 

Meillä tulee kahta eri pom pom -mallia ja kumpaakin kahdessa eri koossa. Tähän mennessä olen tilannut vain valkoisia, sillä alan kallistua lähes kokonaan valkoiseen koristeluun (viherkasvien lisäksi siis). Koska mieheni sormus on valkokultainen ja omani keltakultainen, olen siitä johtanut päässäni idean, että tähän valkoiseen koristeluun lisäisin sitten pieniä ripauksia kultaista ja hopeaa kynttilöiden, paikkakorttien, kakkukoristeen, servettien jne. muodossa. Ystävä lupasi tiedustella, saisimmeko erään firman kautta edullisesti erästä bongaamaani paperista kaitaliinaa, jossa kultainen ja hopeinen väri yhdistyisivät kivasti. Onneksi nämä värisäännöt onkin usein tehty rikottavaksi. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...