Jump to content
Naimisiin.info

Hienoimmat morsiuspuvut


Recommended Posts

Mun mieleestäni kauneimpia pukuja on Lazarolla, Pronoviaksella, Claire Pettibonella sekä Jenny Packhamilla. Tykkään myös ihan hirveesti Oscar de la Rentan ja Vera Wangin puvuista, varsinkin kun selaa jenkkiläisiä hääsivuja :D Suurin osa noista Style Me Prettyn morsiamista joiden puvut iskee silmään, on kuitenkin olleet Lazaroa. 

Link to comment
Share on other sites

Hah! Repesin hersyvään nauruun katsellessani tätä listausta. Tosi "edustava" kattaus varsinkin noilta mun kehumilta de la Rentalta, Wangilta ja Lhuillierilta. (mulla on kiero huumorintaju)

 

http://www.buzzfeed.com/amyodell/22-new-fashion-rules-for-wedding-dresses

 

Suosikkilause oli tämä: "Only Vera Wang can get away with black for bridal — because everyone will go apeshit over whatever she puts in stores no matter what the runway stuff looks like."

 

*muoks. Niin tuota, mun hääpukuun tulee mustaa. :D

:D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Jos rahaa olisi ihan sairaasti, tulisi mun päälle joku Vera Wang, mutta ei sellaista mikä kaikissa kuvissa on. Ihailen myös Jenny Packhameita, mutta koska niitä ei saa Suomesta, jää ne väliin. Haluan ehdottomasti ostaa pukuni Suomesta. Olen katsellut Sotteroita, Pronoviaksia ja Cymbelinen pukuja. Haluan pukuni olevan hiukan erilainen, kevyt ja ihana päällä. Haluan pystyä viettämään puutarhahäät ilman vaikeuksia. 

Heti kun päivä on päätetty, lähden sovittelemaan!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei kaikki Vera Wangien ihailijat!

Tiesittekö, että kyseisellä suunnittelijalla on myös valmismallisto White by Vera Wang, jonka puvut siis Wangin suunnittelemia, mutta eivät haute couture -tilauspukuja. Tätä mallistoa myy Jenkkilässä David's Bridal. Ei valitettavasti ole tilattavissa Eurooppaan, mutta jos sattuu käymään Yhdysvalloissa, niin kannattaa tsekata. Laatu on mielestäni Suomessa myynnissä olevien pukujen luokkaa, hinnat huokeampia ja jos Wangin luomuksista tykkää, niin mallit varmasti miellyttävät :)

 

Samalla vinkkinä, että myyn todennäköisesti oman White by Vera Wangini pois elokuisten häidemme jälkeen ;) Itselläni siis on peräti kaksi saman malliston pukua: toinen täyspitkä vihkimiseen ja iltajuhlaan ja toinen lyhyempi pikkutuntien joraamiseen. Täyspitkän myyn näillä näkymin häiden jälkeen pois.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...