Sign in to follow this  
Followers 0
Kuurankuiske

Hääyö Hämeenlinnassa

6 posts in this topic

Hei, kaipaisin kokemuksia Hämeenlinnan hotelleista ja erityisesti hääsviiteistä... Missä kannattaa siis hääyö viettää? :)

Hämeenlinnassa on Vanajanlinna, joka on tunnelmallinen, kartanohenkinen paikka. Olen käynyt siellä muutaman kerran syömässä (ihanaa ruokaa!) ja yöpynyt kerran. Vanajanlinna on järven rannalla ja rauhallinen, upeasti sisustettu paikka, sopisi siis erinomaisesti hääyön viettoon. Ainoa huono puoli lienee se, että paikka on melko hintava.

Vanajanlinnassa on juuri omien häidemme aikaan isot hääjuhlat, ja hotelli on buukattu täyteen... Muuten olisi oikein oiva vaihtoehto.. :)

Aulangolla on huoneita järvinäköalalla ja mahdollisuus saada ns. hääyöpaketti, mutta sen tarkemmin en muista siitä, olin siellä töissä ennen kylpyläksi muuttamista...

Varattiin nyt sitten Aulangolta huone hääyöksi! :) Aulangon hääsviitit olivat makuumme hieman vanhanaikaisia ja aika hintavia myös, mutta sieltä löytyi yksi upea Class- huone, joka täyttää toiveemme. :) Saimme neuvoteltua sieltä hyvän paketin, joten tiedossa on mukava häiden jälkeinen sunnuntai.. :)

Käytiin tänään kanssa katsomassa Aulangon vaihtoehdot ja vähän petyttiin hieman vanhanaikaiseen tyyliin. Vaaleita sävyjä jäin kaipaamaan, niistä mitä näimme olivat huoneet jotenkin tunkkaisia.. Jäin miettimään mikä tuo Class-huone oli, nähtiinkö sitä ollenkaan sillä se näyttää houkuttevalta?! Saanko kysyä mitä neuvottelitte hääyöpakettiin, lähinnä vinkiksi mitä uskaltaa ja kannattaa vaatia jos päädymme itse varaamaan?  :)

Edited by morsmaikku2014