Panther

Onko häissä pakko olla teemaväri?

6 viestiä aiheessa

Häitä ei ole vielä näkyvissä, mutta kovasti olen jo suunnitellut ja pohtinut  ;)  Mietin vain että tuntuu kaikilla olevan teemaväri. Itse pidän niin paljon väreistä että en osaa päättää. Tai jos päätänkin vaikka kaksi väriä, ne eivät sovi yhteen. Vai haittaako se?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ei mielestäni. Miksei voisi olla ihan hyvin häät ilman väriteemaa,. Sehän voisi olla myös kantava idea että on kaikenlaisia värejä. Pöydissä esim. erivärisiä liinoja yms. IDeaa pystyy helposti mielestäni jalostaa ja kehittää. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Esteettömyystodistus on ainut "pakko", ei mikään muu :)

:girl_haha: Hyvin todettu! Itsekin stressasin teemattomuutta, mutta eikö häissä ole teemaa kylliksi? Olen toki hiema esteetikko, joten haluan jollakin tavoin "harmonisoida" kokonaisuutta. Kumminkin yritän jättää liian stressauksen pois. Faktahan on se, että kokonaisuuden näen vaan ja ainoastaan hääpäivänä. En siis jaksa pohtia juhlatilan tuolien yms. värien sopivuutta kukkiin ja kaasojen mekkoihin. Menisi elämä liian hankalaksi.

 

Pantherille vielä sen verran, että minulle ei oikein tule mieleen kahta väriä, jotka riitelisivät niin paljon keskenään, että vieraatkin kummastelisivat.Mitä värejä olet miettinyt? Ehkä, jos värejä olisi hurjasti enemmän voi kokonaisuus olla joillekin liian räikeä ja epäjohdonmukainen. Tosin muistan nähneeni yhden blogitekstin, jossa teemaksi valikoitui sateenkaaren kaikki värit! Ihana ja raikas idea :tender:ps.  Myös yhden värin eri sävyistä voisi saada kivaa jälkeä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä nimenomaan halusin välttää teemavärejä, koska niistä helposti tulee tosi jäykkiä ja jollain tavalla kuluneita, että on esim. ne kaksi väriä jota on sitten pakko toistaa ihan joka paikassa. Meidän häissä teemavärinä oli pastellisävyt. Eikä kaiken silti pitänyt olla pastellisävyistä vaan lähinnä iloisesti kaikkia värejä sekaisin, mieluiten kuitenkin hempeissä sävyissä. Pöydissä oli pellavan väriset liinat ja paljon maljakoissa, joissa oli kaikenvärisiä eri kukkia. Toimi minusta ihan erinomaisesti. Oman tyylinen, sopivan rento ja boheemi sekä tyylikäs. Alla olevassa kuvassa näkyy millaista meillä oli. Lisää kuvia löytyy meidän valokuvaajan blogista: http://janitaautio.blogspot.fi/2015/09/marisa-sydan-rasmus.html

 

Kutsukorteissa ja muissa painotuotteissa meillä teemavärinä oli mintunvihreä, mikä meni hyvin yksiin noiden muiden teemavärien kanssa :)

 

IMG_3097.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

 

Esteettömyystodistus on ainut "pakko", ei mikään muu :)

:girl_haha: Hyvin todettu! Itsekin stressasin teemattomuutta, mutta eikö häissä ole teemaa kylliksi? Olen toki hiema esteetikko, joten haluan jollakin tavoin "harmonisoida" kokonaisuutta. Kumminkin yritän jättää liian stressauksen pois. Faktahan on se, että kokonaisuuden näen vaan ja ainoastaan hääpäivänä. En siis jaksa pohtia juhlatilan tuolien yms. värien sopivuutta kukkiin ja kaasojen mekkoihin. Menisi elämä liian hankalaksi.

 

 

Munkin mielestä häissä on teemaa ihan tarpeeksi! :D Miksi pitäis miettiä joku erityinen teema, kuitenkin kai kaikki ajattelee ja suunnittelee semmosta toimivaa ja harmonista kokonaisuutta, missä puku, kattaus, koristeet, kutsut sopii hyvin yhteen - siinä kai aika automaattisesti tietyt värisävyt nousee esiin... Itse en osaa aatella, että meidän häiden teemana olis joku väri tai mikään erikoinen asia yleensäkään. Ne on häät, joista yritetään tehdä hienot ja juhlavat ilman kummempaa erikoisuudentavoittelua :girl_to_take_umbrage2:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään