Jump to content
Naimisiin.info

Kerava


Vuoden 08 morsian

Recommended Posts

Pää lyö tyhjää kun pitäs pikkasen alkaa miettimään missä pidämme ehkä jo ensi kesänä häämme  :)

Asumme siis Keravalla ja haluisimme jossakin lähimaastossa pitää juhlat mihin jokaisen vieraan olis helppo tulla ja lähteä kun tahtoo.

Paikkaan pitäis saada omasta valitsemasta pitopalvelusta ruuat ja juomat on kanssa tarkotus itse ostaa mutta siis kaikki ehdotukset otetaan vastaan vaikka sieltä paikasta pitää sitten ostaa ruuat ja juomat.

Onko kellään mitään ideoita mm. Tuusulasta, Vantaalta, Keravalta tai Jrvenpäästä. Muutkin lähialueen paikat käy tottakai  :D

Link to comment
Share on other sites

Ihan ekana tulee mieleen Keravalta Lapilan kartano tai Keravan kartano. Kummassakin olen juhlissa ollut (ei tosin häissä) ja olivat oikein kivoja paikkoja. Keravan kartanolla voi sään salliessa käyttää pihaakin, Lapilan kartanon pihassa ei juuri omaa rauhaa ole, kun on siinä keskellä asutusta, mutta sisätilat ovat viehättävät. Yhden ystävän häät pidettiin Viertolan vanhustentalolla, vähän erikoisempi valinta, mutta ihan toimiva. Ja kyllä sinne bändinkin sai, vaikka mua vähän etukäteen arvelutti.

Hyrylässä on Väinölä ja Hyrylän Torppa, molemmissa olen häitä juhlinut ja sopivat oikein hyvin isommallekin porukalle.

Kaikkiin näihin saa tietääkseni tuoda omat tarjoilut ja juomat.

Gustavelundissa ja Krapillakin kuulemma häitä pidetään, itsellä ei ole kokemusta näistä, mutta eiköhän täältä foorumilta näistäkin löydy ketju. Seurakuntatalojakin voit kysyä, mutta niissä ei yleensä saa alkoholia tarjota kuin vähäisen määrän.''

Saviolla on Klondyketalossa juhlatila, mutta sinne ei taida saada omaa pitopalvelua tai juomia.

Itse löysin äkkiseltään seuraavat ketjut, jotka voisivat auttaa sinua, etsi-toiminnolla voi löytyä lisääkin:

Juhlapaikat Tuusulassa

Juhlapaikka Vantaalta

Savion Klondyketalo

Gustavelund

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Meillä syksyllä pienehköt juhlat, vieraita n 55, ja paikkana meillä on Mårsbackan kartano Sipoossa, Talman kupeessa. Keravalta tulee matkaa n 7km.

Mårsbackaan mahtuu "talonmiehen" mukaan about 80 henkeä, itse hoidettava pitopalvelut ja muut. Vuokra minusta erittäin edukas, 315e pe-su.

Kuvia säpölla.

Olet siis käynyt paikan päällä katsastamassa? Meillä ensi kesäksi hakusessa juhlapaikka... Tuo Mårsbacka vaikutttaa erittäin kiinnostavalta samoin Hansas-talo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä varattuna Mårsbacka ensi kesälle. Vieraita kutsutaan n.80 ja talonmies sanoi että hyvcin mahtuu. Enimmillään siellä ollut 120 hengen juhlat ja silloin oli kuulemaa ja hiukka ahdasta. Uskon että hyvin 80 mahtuu  :-X

Tosi nätti paikka ja suojaisa sisäpiha niin saa olla ihan kaikessa rauhassa  ;D

Link to comment
Share on other sites

Meidän häitä juhlittiin Mårsbackassa pari vuotta sitten, ja vieraita oli noin 80. Hyvin mahduttiin, ja tilaa jäi vielä tanssillekin ihan riittävästi :D

Paikasta jäi kaiken kaikkiaan hyvä fiilis, mitä nyt se talkkari-Helmeri oli vähän outo ::) Tai outo ja outo, vähän sellainen hassu höpöttelijä ;)

Ihana kuulla  :-X

Ju se talkkari oli hippasen erikoinen ukkeli. Mun ukko luuli että se oli kännissä  ;D ei kyll ollu kun muutenvaan höppänä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...
  • 5 weeks later...

Hei!

Olisiko kellään tietoa minne voisi (jos Sipoossa häät mm. Sipoon kirkossa vihkiminen ja Mårsbackassa juhlat) asuttaa sukulaiset ja ystävät silloin? Suurin osa häävieraista tulee mm. Hangosta, eikä viitsi laittaa ajamaan heti takaisin kotiin.

Olen itse asunut Sipoossa kohta vuoden enkä oikein vielä tiedä Sipoosta kaikkea :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...