Jump to content
Naimisiin.info

Vihti/Nummela


Niiskuneiti2004

Recommended Posts

Guest häät mielessä(Guest)

Moi, tässä pohditaan mahdollisesti häitä lapsuuden ympäristössä Vihdissä. Morsiamen rippikirkkona oli Vihdin kirkko :) Juhlapaikka vaan vähän hakusessa.. Ei oikein Puistola innostais. Onko kellään kokemusta Päivölästä häiden viettopaikkana??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Onko tuoreita kokemuksia Vihdin juhlapaikoista? Jostain luin, että Jokikunnan seurojentalo olisi remontoitu, onkohan millainen? Paljonkohan sinne mahtuu ihmisiä? Suunnitteilla 120 vieraan häät.. Se on aika iso määrä, joka rajottaa paljon juhlapaikkoja. Vihdin kirkko on kuitenkin niin kaunis, että olisi ihana jos löytyisi joku juhlapaikka lähistöltä. Puistolassa en kuitenkaan haluaisi häitä viettää... Vinkkejä otetaan vastaan   ;D kiitos

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Mä olen menossa 15.12 50v-synttäreille tuonne Ruskopirtille niin voin myöhemmin tulla kertomaan oman näkemykseni siitä paikasta. Itseänikin kun kovasti kiinnostaa häidenviettopaikat Karkkilan ja Nummelan alueilta... :)

Link to comment
Share on other sites

nostetaan tätä josko jollain olisi kokemuksia...

eli haussa juhlapaikka jonne mahtuu 100 vierasta ja tanssiakin pitäisi  :P ruskopirtti kiinnostaa, millainen on sisältä?!?

Puistola olisi muuten täydellinen, mutta sijainti on niin kauhea (siis ne omakotitalot jne) että sulhanen ei lämpene  :-/

Moikka!

Perttulassa on kliffan tuntuinen ja tilava paikka jossa olimme syksyllä  soittamassa.Kuha-Penttilän tila.Vanhasta navetasta muutettu juhlatila ja eikä haise lanta.Oli tosi viihtyisän tuntuinen.Eivät taida mainostaa missään.

Link to comment
Share on other sites

Mä olen menossa 15.12 50v-synttäreille tuonne Ruskopirtille niin voin myöhemmin tulla kertomaan oman näkemykseni siitä paikasta. Itseänikin kun kovasti kiinnostaa häidenviettopaikat Karkkilan ja Nummelan alueilta... :)

Nummelassa Rientola (hyvä sijainti keskustassa).

Nummelan ja Karkkilan puolessavälissä Vihdin Pirtti (majoitusmahdollisuuksia, sauna, uimaranta)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meillä häitä juhlitaan kesällä puistolassa. Piha on tosiaan hieman kolho, mutta ei haittaa. Itse ajattelimme virittää tupakoisijoille sen sellaisen katoksen talon päätyy jossa saavat tupakoida. Talojahan siinä on vieressä pilvin pimein ja varmaan uteliaita riittää, mutta jos he saavat jotain "kikseä" siitä että kyttäävät juhlijoita, niin onnea vaan heille :grin: .

Paikka on kuitenkin tilava ja ollaan itse oltu siellä monissa juhlissa joten tiedämme tilan toimivan. Ruoan saa toiselle puolelle kuin missä juhlimme ja meidän orkesterimme saa oman tilan esiintymislavalta. Omia juomia saa viedä sinne, kunhan muistaa tehdä siitä ilmoituksen poliisille. Ja meillä häätarjoilun järjestää meistä mitä parhain pitopalvelu, eli Kirsti Leikkaa ja hänen työntekijänsä. Ruoka on taatusti hyvää, palvelu ja henkilökunta aivan ihanaa ja hintalaatusuhde varmasti kohdallaan. Itse olemme jo käyneet kaikki ruoka-asiat yms. sopimassa ja ne ovat kunnossa. Luotamme Leikkaan hyvään palveluun :grin: .

Itse olimme siellä Olkkalan kartanon tallinvintillä häissä, mutta sinne kuulema ei mahdu kuin n. 60 henkeä. Pitopalvelu oli tämäm Pullan Hannan kautta järjestetty.

Tuttava taas sanoi että Vanjärven öööö...onko se kylätalo vai seurojentalo olisi hyvä paikka, ei ole uteliaita heti kyttäämässä. Ja sinne mahtuu ainakin 150 henkeä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vanjärven seuraintalo on mielestäni ihan hyvä hääpaikka, ollaan ukon kanssa siellä oltu häissä ja kaikki oli kunnossa. Ite vaan ei haluta sinne, vaikka varsinaista syytä siihen ei ole. Ehkä juuri se että kaverit menivät siellä toissa vuonna naimisiin..

Olkkalan kartanosta en ite tiedä mut mies oli siellä pari vuotta sitten bestmanina ja sanoi kyllä heti että ei ikinä järkätä siellä mitään, on niin hankalaa kun ei ole yhtä suurta tilaa vaan useampi huone ja vielä eri kerroksissa. Eli oli hankalaa kun osa porukasta oli ulkona, osa ekassa kerroksessa jossa oltiin ruokailtu ja sitten kun bändi alkoi yläkerrassa soittaa niin oli siina kokoaminen.. Kaiken lisäksi kartano on juhlien aikana avoinna myös muillekin kävijöille!

Tuo Nummitupa on itelläki vahvna suosikkina, tuolit oli mun mielestä muutenki rumat ja ajattelin turvautua huppujen vuokraukseen. Lukumäärän puolesta täytyy koittaa kehitellä jotain.. varmaan vajaa 50 tuolia tarvittais sit lisää jos niitä siellä se 50 on..

Muokattu: , käyttäjä: mansikka06
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Vieras_Orvokki_*

Meidän häät tulevat olemaan keväällä Olkkalan kartanossa. Miljöö on mielestämme viehättävä ja kaikki järjestelyt tuntuvat pelaavan. Ruokailut ovat alakerrassa, mutta muuten juhlaa vietetään yläkerran isossa salissa. Emme kaipaa perinteistä isoa tilaa, mutta toki tiedotuksen ja ohjaamisen pitää olla kunnossa, kun käytössä on useampi huone. Olemme satsanneet ohjelmaan, joten uskomme vieraiden haluavan olla aina siellä, missä kulloinkin tapahtuu. Ja kun ruokailu on eri paikassa kuin muu ohjelma, saa henkilökunta rauhassa siivota paikkoja ja laittaa esille kahvit, kakut, iltapalat yms.

Kartanon kahvio on periaatteessa avoinna kai klo 18, mutta me ollaan kyllä varattu kahvionkin puoli ruokailutilaksi, joten enpä usko, että kartano on juurikaan avoinna yleisölle. Meillä on juhlaväki varannut aika hyvin kartanon hotellihuoneita, joten tuskin niissäkään majoittuu juhlaan kuulumatonta väkeä.

Jos etsitte Vihdin alueelta "perinteisempää" juhlatilaa, niin Olkkalan kartanon tallinvinttiin mahtuu yli 100 hlö. Ihan kiva tila, me ei vaan haluttu itse olla järjestelemässä pöytiä ja hommata pitopalveluita tms. joten ostettiin ns. koko paketti kartanosta. Tallinvintin alakerrassa on pienempii häihin sopiva, tosi tyylikäs tila nimeltään Sotaratsun talli. Väkeä mahtuu varmaankin noin 30-50 hlö.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Vieras_Orvokki_*

Palaan nyt häiden jälkeen Olkkalan kartano- teemaan:

Meidän häät olivat Olkkalan kartanossa ja puitteet ja järjestelyt saivat vierailta kiitosta. Vieraita oli noin 100, mutta vähän enemmänkin olisi mahtunut. Atreriat oli katettu kauniisti alakertaan, mutta puheet, ohjelma ja tanssit olivat yläkerran juhlasalissa. Juhlasalin vieressä oli salonki, jossa pystyi istumaan sohvaryhmillä ja seuraamaan sivusta tanssia, mutta juhlasalissakin oli reunoilla tuoleja, joten halukkaat pääsivät istumaan. Koska sää oli kaunis, alkumaljat ja onnittelut olivat ulkona kartanon edessä.

Oli itseasiassa tosi hyvä asia, että ohjelma oli eri paikassa kuin ruokailu. Ruuan jälkeen tarjoilijoilla oli aikaa siivota pöydät ja kattaa kakkukahvit, ja sillä aikaa ihmiset pääsivät jalottelemaan ja siirtyivät yläkertaan kuuntelemaan puheita jne. Lapsille oli oma oleskelu/leikkihuone yläkerran salin vieressä. Kun monilla oli useita tuttuja häissä, he pääsivät pöydästä noustuaan juttelemaan muiden vieraiden kanssa, eikä aikaa kulutettu vain ruokapöydän vierustovereiden kanssa rupatellen.

Hintaan sisältyivät ruuan lisäksi tilavuokra ja pöytien koristelu. Pöydissä oli kangasliinat, kangasservetit ja kauniit pienet, kauniit kukkakoristeet. Saimme itse toivoa kukkien värin/teeman. Annoimme emännälle vapaat kädet ja tulos oli loistava. Noutopöydän kukkakoristeet olivat korkeat ja näyttävät, ruokapöydissä oli matalat, jotta ne eivät estäisi näkymää. Tosi kaunista kaikki, ja itse kartanohan ja sen pihapiiri on todella nätti.

Juomat eivät sisältyneet hintaan, mutta mielestäni ruoan viinitarjoilun, kahvikonjakeiden ja alkumaljojen hinta ei ollut paha. Loppuillan baari oli avoinna ja vieraat maksoivat silloin itse juomansa. Tarjoamamme kolme kaatoa viiniä ja konjakki/likööri riitti etenkin vanhemmalle väelle, nuoremmat kävivät ahkeraan baarissa eikä juomat olleet hirveän kalliita. Negatiivista palautetta ei tullut, vaikkei kaikkia juomia tarjottukaan.

Olimme itse hankkineet paikalle ohjelmaa ja bändin. Kartanon kautta voi halutessaan hoitaa ohjelmajärjestelytkin.

JOku on palstalla pelännyt sitä, että kartanon kahvio on avoinna. Meidän alkumaljat juotiin iltapäivällä klo 16 jälkeen, eikä ainakaan silloin tainnut kahviossa olla väkeä. Ruokailun aikanakaan emme huomanneet liikettä kahvilan puolella, ja jos siellä olisi asiakkaita ollut, eivät he olisi meidän häitä häirinneet - kyllä sadasta vieraasta lähtee enemmän ääntä kuin muutamasta kahvila-asiakkaasta, jotka ovat kahvilassa, eivät ruokasalissa. Me siis kaikki yli sata mahduimme ruokasaleihin, kahviltilaa emme tarvinneet lainkaan. Jos väkeä olisi ollut enemmän, silloin pöytiä olisi voinut laittaa myös kahvilan puolelle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Hei, nostellaas tätä vanhaa ketjua, jos jollain olisi tuoreita tietoja Vihdin juhlatiloista. Netistä olen selaillut, mutta oikein mitään miellyttävää ei ole tullut vastaan. Onko jollain tietoa Otalammen työväentalosta?

 

Myös muista paikoista, joihin mahtuu noin 100 henkeä, saa kertoa tuoreita kokemuksia.

Muokattu: , käyttäjä: Vaimo vm.2014
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...