naimisiin 0906

Suomenlinnan pitopalvelut?

11 viestiä aiheessa

Hei!

Onko kukaan viettänyt häitään Suomenlinnassa ja onko kellään ollut pitopalveluna Viaporin juhlapalvelua?

Tai onko kellään Suomenlinnassa häitä viettäneellä ollut joku pitopalvelu mantereelta? Miten on asiat sujuneet?

Kiitos, jos joku viitsii laittaa kokemuksiaan ja vinkkejä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ystäväni, jolle olin kaasona, käytti Viaporin juhlapalvelu- pitopalvelua viime kesänä. Ongelmia tuli vastaan aika paljon, erityisesti häiden jälkeen ja ko. pitopalvelu oli vielä aika hinnakaskin. Esim. lasku oli muuta, mitä sen piti olla. Ota yhteyttä yksityisviestillä, jos haluat tarkempia tietoja.  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidan haita vietetaan vasta heinakuussa, eli sita ennen ei ole omaa kokemusta haapaivan jarjestelyista, mutta pitopalveluiden kilpailuttamisesta on. Otin yhteytta kaikkiin kolmeen Suomenlinnassa toimivaan pitopalveluun, ja minusta ne olivat seka kalliita etta palvelu aika tylya. Luulisin, etta aika monet pk-seudulla (mantereella) toimivat pitopalvelut ovat kayneet Suomenlinnassakin juhlia jarjestamassa eli kannattaa kylla ottaa yhteytta mahdollisimman moneen. Itse sain tarjouksia noin kymmenelta pitopalvelulta, eika kukaan esim. nostanut kuljetuksen hintaa sen takia, etta haamme ovat Suomenlinnassa. Useimmat jopa varaavat autopaikat lautalle itse eli sinun ei tarvitse huolehtia siitakaan. Oman (rajallisen) kokemukseni perusteella siis suosittelen pitopalvelun ottamista mantereelta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään lisäkokemuksia??  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi! Olisiko kenelläkään hyviä tai huonoja kokemuksia Suomenlinnassa pidetyistä häistä (tilat/pitopalvelut)? Erityisesti kaipailisin kokemuksia ravintola Chapmanin vanhassa mastovajassa häitä/häitään juhlineilta. Millaisen arvosanan antaisitte esim. ravintolan saaristolaispöydälle? entä hääbuffetille?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselemastasi paikasta ei ole kokemusta, mutta Suomenlinnasta on - meidan haita juhlittiin Pirunkirkossa. Suomenlinnan kaikissa tiloissa on hyvat keittiot pitopalveluille, mutta monia pitopalveluita kilpailuttaneena en suosittelisi Suomenlinnan omia - hinnat olivat paljon monia muita korkeammat ja ainakin minun saamani palvelu (Suomenlinnan Panimo seka Cafe Chapman) aika toykeaa. "Mantereelta" tulevat pitopalvelut eivat ainakaan meilta laskuttaneet mitaan ylimaaraista Suomenlinnalisaa vaan samanhintaiset kuljetukset kuin muuallekin. Kannattaa kilpailuttaa pitopalveluita eri puolilta pk-seutua. Suomenlinnan miljoo nyt on kuitenkin haajuhliin ihan ykkonen :-X !

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen myös ´hurahtanut´Suomenlinnan miljööseen ja varasimmekin Pirunkirkon meidän häiden viettopaikaksi.

Meille tulee n. 100 henkeä ja on mielestäni sopivan kokoinen tän kokosiin juhliin , isompiki henkilömäärä varmaan toimii hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää kokemuksia Suomenlinnasta? Meillä on tulossa oikeasti tosi pienet häät... Ruokailuun n. 25hlö, taitaa mennä itse vääntämiseksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli myös paljon ongelmia Viaporin juhlapalvelun kanssa.

- Heittivät roskiin kaikki meidän kertakäyttökamerat, kun eivät tienneet mitä ne olivat..

- Pitopalvelu ei laittanut pöytäliinoja, vaikka niin oli sovittu. Sulhanen ja bestman joutuivat ne laittamaan. He myös äksyilivät heille ja kaasoille.

- Pitopalvelu tarjosi onnittelumaljojen alkoholittomana versiona mehua, vaikka olimme ostaneet pommackia sitä varten.

- Pitopalvelu jätti ainakin perunat vähän raaoiksi, eikä muutkin ruoat olivat korkeintaan ok. Asettelu oli ruma ainakin.

- Kuulemma kasvisruoat (=kasvispihvit) olivat pahoja. Ne olivat varmaan pakasteita. Lisäksi pitopalvelu nihkeili kasvisruokien suhteen, eivät aluksi olisi varanneet kasvisruokavaliota kasvissyöjiä varten. Piti pyytää sitä muutaman kerran.

- Lisäksi pitopalvelu unohti yhden erityisruokavalion, vaikka se oli ainoa poikkeus kasvisvaihtoehdon lisäksi.

- Pitopalvelu keräsi lasit pois, vaikka oli puhetta että ne voidaan pitää loppuun saakka. Olipa kiva juoda viiniä muovimukista.

Eniten harmittaa ne kamerat. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään