Jump to content
Naimisiin.info

Sandbergin sormuksista tiedustelua


Touhu-Touko

Recommended Posts

Hei,

Tässä suositushintoja:

V-210 779,- (keltakultaa)

V-210W 815,- (valkokultaa)

E-169 sormuksen rungon leveys on n. 4mm ja sitä, kuten kaikkia mallejamme, on saatavissa sekä kelta- että valkokultaisena. Hinnat riippuvat timantin koosta, keltakultaiset ovat alkaen 759,- ja valkoiset alkaen 809,- 0,13ct timantilla.

Annikki,

Voit mielestäni aivan huoletta yhdistellä kelta- ja valkokultaisia koruja ja esim. hopeakoruja, vaikka sormuksesi olisi kokonaankin yksivärinen. (Ja onhan siinä joka tapauksessa timanttien istutusosa valkokultaa.)

Tässä yhdistelemisessä ei ole mitään tarkkoja sääntöjä eikä yksi sormus ole missään tapauksessa niin hallitseva, että sen mukaan pitäisi valita kaikki korut samaa metallia. Esim. rakas vaimoni Päivi yhdistelee aivan surutta ja onnistuneesti kelta- valkokultaisia koruja. Tärkeämpää on mielestäni pitää huolta siitä, että korut ja asusteet sopivat toisiinsa tyyliltään ja että tuo tyyli tuntuu sinulle omalta ja luontevalta. Jos kuitenkin tuntuu siltä, että kaipaat kaksivärisyyttä sormeesi, voit sen totetuttaa helposti hankkimalla vierelle toisen, valkokultaisen sormuksen. Näinhän olit kai suunnitellutkin.

T-52 sormuksen runkohan on kaksiosainen, joten yhden "puolikkaan" leveys on n. 2mm. Näiden puolikkaiden muoto on oikeastaan pyöristetty flakka ennemmin kuin puolipyöreä ja siten hyvin pienellä viilauksella niistä saadaan lähes flakat. Kyllä asiansa osaavan kultasepän pitäisi pystyä tämä tekemään. Toki voit myös toimittaa jälleenmyyjämme välityksellä sormuksesi meille tätä varten. Tässä on tosin huomioitava, että jos runkoa viilataan pyöreästä flakkaan päin, se samalla väistämättä hiukan madaltuu.

T-52 rinnalle sopii moni sormus. Voisin ehdotella mielestäni hyviä vaihtoehtoja, jos voisit hiukan tarkentaa -kapea/leveä, timanteilla/sileä, yksikivinen/monta kiveä jne. Laita minulle tästä mieluiten suoraan emailia: [email protected]

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

Hei Söpötikru,

Kyllä pavé-istutuksella varustettuja sormuksia -sekä puolipyöreillä että flakkarungoilla- on tarkoitus tuoda mallistoomme, tosin vasta syksyn puolella. Tilauksesta voimme toki tehdä sinulle sormuksen aiemminkin. Itse asiassa mallistossamme on aiemmin ollut pavé-sormuksia ja nekin ovat edelleen tilauksesta saatavissa - ongelma on vain siinä, ettei niistä ole enää mallikappaleita eikä kuviakaan.

Osaatko sanoa tarkemmin, millaista sormusta etsit?

t. Uuri sandberg

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Ostimme muutama päivä sitten minulle Sandbergin sormuksen mallia V-236W. Mutta nyt tulin katumapäälle,sillä sormus tuntuu leveältä vaikka se on "vain" 3 mm leveä. Haluaisin kihla-ja vihkisormusten runkojen olevan samanlaisia ja samanlevyisiä. Kihlasormukseni on myös teidän mallistosta, vaikka mallia en muista (valkokultainen, leveys 2mm, rivissä 7 pientä timanttia). Voiko vihkisormusta kaventaa? Vai olisiko alunperin pitänyt tilata sormus, jossa on kihlasormukseni runko ja mallin V-236W timantti-istutus? Olisiko tämä onnistunut vai onko timantti (0,17) liian leveä 2mm sormukseen? Pidän timantti-istutuksesta ja timantin koosta. Mitä minun kannattaisi tehdä? Harmittelen liian nopeita sormuskauppoja.

Kiitän jo etukäteen vastauksesta.

terv.Heinäkuunmorsian

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Olisin tiedustellut hintaa V-238-7 sormukselle, ja kuinka leveä sormus on? Kihlasormukseni on sileä 4 mm pyöreä keltakulta, joten sopisiko tämä sen kaveriksi?

Kiitos :-).

T.Johanna

Link to comment
Share on other sites

Hei Söpötikru,

Kyllä pavé-istutuksella varustettuja sormuksia -sekä puolipyöreillä että flakkarungoilla- on tarkoitus tuoda mallistoomme, tosin vasta syksyn puolella. Tilauksesta voimme toki tehdä sinulle sormuksen aiemminkin. Itse asiassa mallistossamme on aiemmin ollut pavé-sormuksia ja nekin ovat edelleen tilauksesta saatavissa - ongelma on vain siinä, ettei niistä ole enää mallikappaleita eikä kuviakaan.

Osaatko sanoa tarkemmin, millaista sormusta etsit?

t. Uuri sandberg

Hei Uuri,

Kiitos nopeasta vastauksesta!

Minulle olisi tärkeää, että sormus sopisi hyvin yhteen Poutapilvi-malliston A-12:n kanssa. Rungon mallin olisi hyvä olla sama, ja leveys voisi olla n. 5 mm, jotta sormus ei näyttäisi liian massiiviselta. Olin ajatellut puoliallianssipavéa, tai sormusta, jossa olisi kolme riviä timantteja, keskimmäisessä rivissä mahdollisesti princess-hiontaisia ja reunoilla briljantteja. Minulla on muutamia kuvia siitä minkä tyyppinen sormus miellyttäisi.

Lähetänkö tarkempia tietoja yksityisviestinä tai sähköpostitse, jotta voisimme selvittää onko teettäminen mahdollista?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Olisin tiedustellut hintaa V-238-7 sormukselle, ja kuinka leveä sormus on? Kihlasormukseni on sileä 4 mm pyöreä keltakulta, joten sopisiko tämä sen kaveriksi?

Kiitos :-).

T.Johanna

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest timanttinen_niiskuneiti

Heippa.

Olisin sellaista udellut ihan mielenkiinnosta, että jos omistaa jo Sandbergin v-211w sormuksen, niin pystyykö sormuksesta muokkaamaan puoli allianssia, eli lisäämään kiviä ?

ja jos pystyy, paljonko moinen muodonmuutos mahdollisesti maksaisi, ja onko moiset muutokset edes suositeltavia?

Sormus on kyllä valtavan kaunis ihan sellaisenaankin :-X

Kiitos.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Tässä vastauksia:

Olivia,

M-53 sormuksessa on vakiona täysin flakka (=kantikas) runko ja M-248 sormuksen runko on puolestaan vakiona loivasti pyöristetty. M-53 sormuksen voi kuitenkin tilata myös pyöristetyllä rungolla ja vastaavasti M-248 voi tilata kantikkaalla rungolla, joten siltä osin sormukset saadaan kyllä hyvin yhteensopiviksi. Muutoin niiden sopivuus yhdessä pidettäviksi on makuasia. Sovittelin niitä äsken yhteen ja yhdistelmä näyttää hyvälle, mutta minun makuuni M-53 rinnalle sopisi vielä paremmin rivisormus - esim. Kassiopeia V-215w tai V-216w mallien kaltainen sormus. Myös Myötätuuli -mallit E-239w ja E-247w ja Tuulenvire V-37w ja V-38/5w sopivat hyvin.

Morsian2009,

T-2w sormus on saatavissa alkaen timanttien yhteispainosta 0,55ct, suositushinta 1420,-.

timanttinen_niiskuneiti,

V-211 sormukseen on mahdollista lisätä kiviä jälkikäteen, mutta paremmin ja halvemmalla asia luontuu, jos sormuksesta puretaan timantit irti ja se tehdään kokonaan uudestaan. En tiedä, kuinka monen timantin lisäystä olit ajatellut, mutta laskin, että jos sormus tehdään uusiksi ja lisätään riviin 4 princess-hiontaista timanttia yht. painoltaan 0,20ct, tulee operaatiolle timantteineen hintaa noin 750 euroa.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Vieras_lili_*

hei

minulla on kihlana valkokultainen sandbergin sormus, ilmeisesti a-20 (yksi timantti ja tynnyrimallinen runko).

Olen haaveillut tähän kaveriksi sormusta, jossa on toisessa reunassa timanttirivi ja sormus saisi olla leveä. olen ihastunut kuunsilta e-259w sormukseen, mutta se taitaa olla flakka, joten mietin yhteensopivuutta. Lisäksi kysyisinki, että kuinka korkea sormus on? Kävin paikallisessa kultaliikkeessä sovittamassa joitain malleja, mutta myyjällä oli mallinumerot jotenkin hakusessaan, joten jäi hieman epävarma olo kokeilinko juuri tuota.

Merivirta e-512w taitaa olla rungoltaan enempi samanlainen. Minkähän hintainen se sormus on?

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Rayelle, tässä sinulle suositushintoja:

E-568W 995,-

T-1W alkaen 1,20ct 2730,-

V-38/5W alkaen 0,42ct 1450,-

T-139-7W alkaen 0,50ct 1439,-

Lili,

E-259W sormuksesta on mallistossamme myös rinnakkaismalli tynnyrirungolla, nimittäin E-559W, suositushinta 965,-. Siinä on vähän isommat timantit (yht. 0,24ct) ja se tehdään 14K kullasta, mutta muutoin se on samanlainen kuin E-259W. Sekä E-259W että E-559W ovat noin 1,6mm korkeita.

E-512W sormuksen sileä osa on muodoltaan myös tynnyri ja malli sopisi mielestäni oikein hyvin A-20 vierelle. Sen suositushinta on 885,-.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

Hei NettaAmanda,

Ensin suositushinnat:

M-75W alkaen 1185,- (yht. 0,37ct timanteilla)

M-70W alkaen 1370,- (yht. 0,30ct timanteilla)

M-75 sormusta ei ole saatavissa 4mm levyisenä, mutta 4mm leveän M-70 sormuksen saa tilauksesta 5 kivellä. 5-kivisen M-70W sormuksen hinta asettuu 1900-2000 euron tienoille.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...