Guest nr

Helsingin kukkakaupat

216 viestiä aiheessa

Kaikki rouviintuneet ja muutkin kertokaa mitä helsinkiläistä kukkakauppaa olette käyttäneet/käytätte morsiuskimppujenne hankintaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuokkasen kukkakaupasta Hgin Kalliosta olen ostanut useat ihanat kukat, esim. äitienpäiväksi ja jouluksi. Minä haen morsiuskukkani sieltä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä haen kaikki kukat Kukka- ja lahjakauppa Agavesta!!!!

Omistaja on jo vuosia tehnyt suurimman osan YLE:n ja Maikkarin ohjelmissakin näkyvistä kukka-asetelmista. Loistavaa ja asiantuntevaa palvelua. Siellä käydessäni ja kertoessani ajatuksistani kukaan ei tyrmännyt niitä, mutta antoi rehellisen mielipiteen. Samalla sain vaihtoehdon, jonka omistaja oli juuri keksinyt nähdessään minut ja kuullessaan millainen pukuni tulee olemaan. Tuohon vaihtoehtoon sitten päädyttiin ja olen sitä mieltä, että minulle on tulossa juuri itseni näköinen kimppu.

Tuo paikka sijaitsee Länsi-Pasilassa aivan YLE:ä vastapäätä. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kimppuni tulee sen muotoiseksi, että sitä ei osaa kaikki floristit tehdä (näin kerrottiin kun kyselin), siksipä sainkin vinkkiä siitä, mistä löytyy Suomen parhaita sitojia... Runebergin kukasta ja (muistaakseni) Karhulantien kukasta.

Minä päädyin kuitenkin kukkakauppa Livingroomiin, koska sieltä löytyi osaaja, ja hintakin oli vähiten kallein (ei kai edullisuudesta voi puhua). :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytin Eerikin kukkaa Helsingin Eerikinkadulta ystäväni suosituksesta. Olin supertyytyväinen kimppuuni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös hankin kimppuni (ja sulhasen vieheen) Eerikinkadun kukasta. Suosittelen lämpimästi ko. paikkaa! Olin tosi tyytyväinen kimppuuni ja henkilökunta oli ihan tosi mukavaa. Aion käyttää paikkaa jatkossakin kukkaostoksiini.

Se on liike, jossa asioinnista jää hyvä mieli!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytimme Karhulantien kukkaa sekä hääkimpun ja vieheen tekemiseen että juhlatilan koristeluun. Kaupan omistaja on käsittääkseni kukkien sidonnan Suomen mestari ja osasi kyllä asiansa. Ystävällistä ja taidokasta palvelua. Hintakaan ei mielestäni ollut mitenkään erityisen kallis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Runebergin Kukka on aina näyttänyt niin houkuttelevalta bussilla ohi ajaessani. Luulen, että päätyisin sinne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytin Living Roomia heinäkuussa.. Olin tosi tyytyväinen "koko pakettiin", eli palvelu oli erinomaista, kimpusta ja muista kukista tuli täydelliset! Eikä hintakaan ollut ihan kamala.. Olin varautunut maksamaan enemmänkin..

Varasin kukkakaupan keväällä, kun heillä oli kampanja, että kun silloin varasi ajan, niin saa hääkimpusta -10 %:a alennusta..

Lisäksi heillä pystyy kuivattamaan kimpun häiden jälkeen ja teettämään kimpputaulun!

http://www.livingroom.fi/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin oli morsiuskimppu ja vieheet Living Roomista. Hinta oli todellakin kohdallaan ja kimppu oli ihan täsmälleen sen näkönen mitä halusinkin, vaikka vaan puhelimessa selitin mitä olin miettinyt.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Livingroomissa kävin minäkin. Kimppu oli aivan huippuihana ja hinta kaikista saamistani tarjouksista alhaisin. Suosittelen lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Form & Florasta Bulevardilla?

Olen heidän (vakio)asiakkaitaan noin muuten ja yleensä hyvin tyytyväinen kimppuihin ja kukkaehdotuksiin, mutta kaipaisin vielä kokemuksia hääkimpuista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukkahuone Clarkia Töölössä saa munkin vankkumattoman kannatuksen, http://www.kukkahuoneclarkia.fi

Suosittelen lämpimästi, olen ollut tyytyväinen asiakas jo monta vuotta! Ja tosiaan, hintatasoltaan Runebergin Kukkaa edullisempi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, haluaisin kuulla vielä tuosta Clarkiasta. Uskallatteko paljastaa yhtään hintatasoa? Ja mitä siihen kuuluu? Morsiuskimppu tietysti, mutta että heittokimppua tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vastaanpa nyt itse aloittamaani viestiin. Eli häät ovat onnellisesti ohi ja käytin kukkakauppa Living Roomin kukkia ja en voi muuta sanoa kuin että olen tosi tyytyväinen heidän palveluun ja ammattitaitoon. Voin lämpimästi suositella kyseistä kukkakauppaa.

http://www.livingroom.fi/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hei! Sattuuko kellään olemaan kokemuksia kukkakauppa Rosmariinista Helsingissä? Suositteletteko?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi hitsiläinen, mäkin olisin Living Roomista halunnut kukat, mutta pitävät kesälomaa juuri silloin kun meillä on H-hetki. Nyt vaan etsimään muita kukkakauppoja pika pikaa...

Onko kellään kokemuksia Kulosaaren Kukasta tai Karhulantien Kukasta tai Syväsen Kukasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me hankitaan kukat Helsingin Vartioharjusta, siellä sijaitsee pieni kukkaliike jonka omistaja on voittanut useita eri kansainvälisiä palkintoja sidonnasta. Palvelu on aina ollut mahtavaa.

Sieltä ollaan hankittu aina kaikki "arvokkaammat" kimppumme hautajaisiin ja syntymäpäiville ym. Suosittelen lämpimästi!

Tajusin juuri että se on tuo Jompun mainitsema Karhulantien kukka!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua kiinnostaa myös, onko kokemuksia Form & Florasta? Ajattelin hankkia kukkani sieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me todennäköisesti käytetään Karhulantien kukkaa. oltiin siellä jo suunnittelemassa ja tänään saatiin tarjous. Todella hyvää ja ammattitaitoista palvelua!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin lämpimästi suositella Kalliossa Porthaninkadulla sijaitsevaa Lumikelloa. Tilasin sieltä morsiuskimppuni, johon tuli oransseja ruusuja ja valkoisia liljoja, hinta oli 70 euroa. Ja kimpusta tuli todella kaunis. :) Kukkakauppa oli meille jo entuudestaan tuttu, sieltä on tilattu kukkia eri tilaisuuksiin ja aina ne ovat olleet onnistuneita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukat on tilattu Kontulasta, Pienestä kukkakaupasta, jonne purjehdin netistä tulostetun kuvan kanssa. Lupasivat kohtuu edullisen hinnan, joka loppuviimeksi ratkaisi kukkakaupan valinnan. En missään tapauksessa maksa 200 euroa, jos saan saman setin (morsiuskimppu, heittokimppu ja vieheet sulhaselle ja saattajalle) jostain 100:lla eurolla... Ei ne kukat NIIN tärkeitä minulle ole.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Karhulantien kukka, jota täälläkin on kovasti kehuttu, on muuttanut. Tietääkö kukaan minne?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Itse hankin hääkimppuni ja mieheni vieheet (todellakin, 2 kpl!) kauppakeskus Arabian kukkakaupasta. Olin todella tyytyväinen lopputulokseen! Ihmetyksekseni myös monet miesvieraat  :o kehuivat päivän mittaan kimppuani.

Kannatti ilmeisesti käydä näyttämässä valokuvaa hääpuvusta tilausta tehdessä!

Pöytäkoristeet meinasin vääntää talkoilla, kunnes luovuin -onneksi, kyseisestä ajatuksesta. Häämme olivat Käpylän työväentalolla, jonka vieressä on vanhahkon rouvan pitämä (monen kymmenen vuoden kokemuksella!) kukkakauppa.

Aivan todella upeat pöytäkoristeet ja hinnaltaan TODELLA edullisia. Hän kertoi, että hääparit (kuten myös muut juhlijat) myös kauempaa käyttävät hänen palveluitaan. En yhtään ihmettele!

Suosittelen todella lämpimästi näitä kahta paikkaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Karhulantien kukkaan nyt sitten päädyimme eli sieltä tulee mun kimppu ja kaikki muutkin kukat, juhlapaikan koristelut mukaan lukien. Tähän saakka ainakin palvelu on ollut tosi hyvää ja kohtahan pääsen kertoilemaan kokemuksia oikein syvällä rintaäänellä. :D

Niin ja tosiaan uusi osoite on Rauhankatu jotain Krunikassa ja nimikin on muuttunut eli on nykyään Zamia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään