Jump to content
Naimisiin.info

Tanssiesitys


Annina

Recommended Posts

Olen miettinyt yhtenä mahdollisuutena TANSSIESITYSTÄ hääjuhlassa....jotakin steppinumeroa tai 20-lukulaista flapper-meininkiä...

Onko kenelläkään ollut/tuleeko tanssiesitystä?

Miten paljon voisi olla OK hinta vaikka n. 20 min. esityksestä?

Entä tietääkö kukaan Treelta sopivia esiintyjiä?

Kyselin yhdestä tanssikoulusta jo, odottelen vastausta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Olen harrastanut pari vuotta rivitanssia ja olen ajatellut rivitanssiesitystä häihimme (15.4.2006).  Ryhmässäni on muutama henkilö, jotka ovat perustaneet oman esiintymisryhmänsä erilaisia tilaisuuksia varten. Kustannuksista en osaa vielä sanoa, kun en ole vielä porukkaa kysynyt. Näin vieraat ja sulhanen näkee mitä tiistai-iltaisin oikein harrastan...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Meiän häihin tulee varmaan mun oman tanssiryhmän esitys, ja veljen breikkiryhmän esitys.

Itse tanssin modernia tanssia, eli nykytanssia, vähän jazz:in, baletin ym. yhdistelmää, ja tanssi on nimeltään "Pitsiä", jossa meillä on punasen erisävyset asut,  koskettava erikoinen musiikki, ja tyylikäs kokonaisuus :)

Itse en tosin oo esiintymässä!

:-X :-X :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Varasin jo yhden porukan!

Sovimme että he tanssivat (tulee 4-5 tanssijaa) sitten ryöstävÄt sulhon...ja VOI olla että mun pitÄis lunastaa hÄnet takaisin tanssimalla ryhmän gansteriksi pukeutuneen miehen kanssa. Hinnaksi sovimme 250 euroa ja kaikkineen juttu kestää sellaiset hiukan alle puoli tuntia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tiuhtis  :o

Kaverini äiti järjesti tyttärensä häihin sambaryhmän. Sekä äiti, tytär että sulhanen harrastivat latinotansseja. Esitys oli hääparille yllätys ja äiti suunnitteli siitä aluksi 40 minuuttia kestävää  :o Onneksi tuli ajatuksensa kanssa mun puheille, kaaso kun olin. Sain tingittyä keston 15 minuttiin, koska kauempaa tuskin kukaan olisi kestänyt. Lisäksi hääpari oli suunnitellut aikataulusta aika tiukan. Hyvin meni ja hääpari tykkäsi. Kuten ainakin miespuolinen hääväki.

Omiin häihini en kyllä olisi moista halunnut, mutta mä en muutenkaan ole mikään lattarifani  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...