Jump to content
Naimisiin.info

Sairaalloinen mustasukkaisuus!


Guest Elisa(Guest)

Recommended Posts

Mä en halua että mun tulevan miehen polttarit on strippi luolassa.. Ja mun mielestä se ei tartte olla SAIRAALLOISTA mustasukkaisuutta, jos ei halua, että mies kuolaa jonkun toisen akan perään! YÖK!

ymmärrettäköön, tosin haluaisin kertoa, että kaikki eivät katso strippaajia kiihottuakseen, eivätkä paikat välttämättä ole suttuisia "luolia".

tämä keskusteluhan taas lähti siitä, mitä polttareissa ei-sankarina olevan puoliso ajatteli ja teki...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En minäkään haluis mitää stripparia polttareihini, ja jos kaasoni järkkäisivätkin, en saisi siitä mitään iloa! Ahdistuisin! Mulle riittää katella omaa ukkooni!

pakko tähänkin vastata, että esim. minulle riittää seksuaalisessa mielessä myös hyvin oma mieheni, mutta voin silti katsoa kaunista vartaloa mielelläni. myös alastonta. sen ei tarvitse liittyä edellä mainittuun, mutta jokainen näkee tämänkin tavallaan.. niinkuin koko asian ::)

Link to comment
Share on other sites

... lisään vielä, että en siis halua että mieheni kiihottuu / saa jotain jostain muusta kun musta! Ja mihähän en sitä tiedä, mitä se ajattelee kun näkee jonkun alastoman keikuttavan sille bebaa.. :) Mm.. joillekin se on ok, joillekin ei!

meillä ainakin toimii sellainen homma, että minä voin tästäkin asiasta kysyä, ja herra myös vastaa. tiedän hyvin mitä hää ajattelee näistäkin asioista ;)

Link to comment
Share on other sites

ymmärrettäköön, tosin haluaisin kertoa, että kaikki eivät katso strippaajia kiihottuakseen, eivätkä paikat välttämättä ole suttuisia "luolia".

tämä keskusteluhan taas lähti siitä, mitä polttareissa ei-sankarina olevan puoliso ajatteli ja teki...

Mm, jeba.. En puhunut suttuisetsta srippi luolasta.. Ja puhuion omasta miehestä, en muista :) Mutta toivon siis ettei omanikaan saa niistä mtn extraa!

Link to comment
Share on other sites

meillä ainakin toimii sellainen homma, että minä voin tästäkin asiasta kysyä, ja herra myös vastaa. tiedän hyvin mitä hää ajattelee näistäkin asioista ;)

Meilläkin minä kyllä kysyn hyvinkin suoraan, ja mieheni vastaakin, mutta useinpa hän vain mielistelläkseen vastaa jotain mitä halkuan kuulla, niin en usko sitten sitä että mitä vastaa

Link to comment
Share on other sites

Aivan. Se on ikävää, että itselläni on sellainen tunne, että sanoo ettei loukkaisi.. Mm, tosin en tiedä mitä hänen päässään liikkuu. Vaikka olisi kuinka avoin jne, ei KOSKAAn tiedä, mitä toinen oikeesti ajattelee! Mutta, nyt pikkasen poikkes aiheesta, tai ei välttämättä!

en tiedä puhutko vain omasta tapauksestasi, mutta aika pitkälle tietää kyllä, kun on vuosia yhdessä ja kaikista asioista puhutaan suoraan. näin meillä ainakin. aina ei tietysti ole suhde esim. sellainen että kaikkeen voi vastata rehellisesti..

noh, kyllähän tämä ainakin liippasi alkuperäistä aihetta ;)

Link to comment
Share on other sites

ehkä hiukka väärin tuomita, etttä jonkun elämä pilaantuu siitä, jos ei halua toisen menevän strippi baareihin. Mä luulen että monenkaan elämä ei pilaannu siitä, jos vaimo/mies on sanonut ettei pidä siitä. Jos se elämä siitä herran jestas kaikkien muiden elämän tärkeiden asioiden sivussa pilaantuu, niin eihän se ihminen olisi sitten edes sen kanssa!

Sitä paitsi, ei kaikkia edes kiinnosta mitkää strippi jutut, mutta silti voi sanoa kantansa puolisolleen siitä mitä mieltä olisi siitä!

Jotkut taas pitävät siitä että katellaan muitakin naisia / miehiä sillä silmällä että "vau". Minä en ja mielestäni meidän elämä ei ole sen takia pilalla!!!!

Link to comment
Share on other sites

No joo joo, se on sanottu jo! Mutta varmasti on miehiä / naisia jotka "saavat" siitä jotain muuta kuin "kunhan katselen". Ja ei varmasti ole kivaa niiden puolisoilla.

Öh, miksei olisi? :-? Kyllä meillä on molemmilla lupa katsella ja fantasioida, ja siitä myös kiihottua. Ja takaan, että on erittäinkin kivaa ;)

Kuka sen sanoikaan hyvin täällä Naikkareissa taannoin: on ihan OK kasvattaa ruokahalua kodin ulkopuolella, kunhan tulee sitten kotiin syömään 8-)

Link to comment
Share on other sites

Kuka sen sanoikaan hyvin täällä Naikkareissa taannoin: on ihan OK kasvattaa ruokahalua kodin ulkopuolella, kunhan tulee sitten kotiin syömään 8-)

keskustelimme mieheni kanssa tästä aiheesta tänään, ja hän sanoi kuulleensa juuri tämän saman lauseen. ja vaikka tiedän, ettei tuo oma ukko yleensä strippareista kiihotu, niin silti asioista yleensä ont tuo sama kanta kuin yllä mainittu ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest taateli
Kuka sen sanoikaan hyvin täällä Naikkareissa taannoin: on ihan OK kasvattaa ruokahalua kodin ulkopuolella, kunhan tulee sitten kotiin syömään 8-)

Meillä ei näin. Ei, ei, ei. Onneksi minulla on mies joka ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut muista naisista kuin minusta, ja kyllä, tiedän sen varmasti, tunnen kyllä mieheni. Halleluja!

Mutta tässäkin asiassa lienee kyse siitä, mitä pariskunta on asiasta mieltä: minulta ei liene pois se, jos Nightfall tai puolisonsa "kasvattaa ruokahalua kodin ulkopuolella". Mutta meidän parisuhteeseen se ei sovi ja kappas vaan, olemme silti ihan pirun onnellisia yhdessä  :-X

Ja aloitusviestiin: ymmärrän närkästyksenne, mutta toivottavasti tiedätte tarpeeksi kyseisen pariskunnan asioista ennen kuin purnaatte. Ihmiset kun on erilaisia, ja vaikka asioiden on monesti helpompi ajatella menevän tietyllä kaavalla (eli tässä siis raivarin syynä mustasukkaisuus), ei se välttämättä pidä paikkaansa vaikka miten luulette sen tietävänne. Kyseiseen pariskuntaan kuuluu kuitenkin vain kaksi ihmistä, joista kumpikaan ei liene tässä keskustelussa läsnä kertomassa omaa kantaansa.

Link to comment
Share on other sites

Meillä ei näin. Ei, ei, ei. Onneksi minulla on mies joka ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut muista naisista kuin minusta, ja kyllä, tiedän sen varmasti, tunnen kyllä mieheni. Halleluja!

meidän herra ei ole koskaan innostunut kenestäkään muusta meidän seurustelun aikana. tiedän hyvin, että minä olen ainoa joka saa pään pyörälle, en silti pane pahakseni jos pitää jotain toista kauniina tms. ja silti edellä mainittu ruokahalunkasvatus-lause on minusta hyvin asiallinen ::)

Link to comment
Share on other sites

Sen ihmisen haluaisin tavata joka kuolinvuoteellaan sanoo ettei ikinä ole ollut avioliiton aikana muista kuin omasta puolisostaan. En ikinä tule uskomaan että ihminen on kiinnostunut vain yhdestä henkilöstö koko sen ajan kun on naimisissa. Itsekin olen ihastunut muutamaan henkilöön suhteessa ollessani, nyt naimisissa ollessani kiihotuin jopa yhdestä työkaveristani. Ja uskon että niin on myös käynyt miehelleni. MInusta se on luonnollista ja suotavaa, eri asia tekeekö asialle jotain vai ei.

^Joten uskon että miehenne voi olla tällä hetkellä kiinnostuneita vain teistä mutta uskon myös että jossain elämän vaiheessa niitä ihastumisia ja kiihottumisia toisiin/toisista ihmisistä tulee eteen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Mirella

Samaa mieltä kuin Minttu06 :).

Ja eihän ne miehet välttämättä kerro, jos joku muu näyttää/vaikuttaa kiinnostavalta  ;). Enkä tarkoita tällä mitään sellaista, että mies silloin suunnittelisi pettämistä. Itse olen ihminen, joka ihastuu helposti miehiin. Se on kuitenkin aina harmitonta, joten en kerro siitä kumppanilleni, enkä ole koskaan ex-kumppaneillekaan kertonut. Turhaan kai mainitsisin jotain sellaista, että "tänään tuli kaunpungilla aivan uskomaton adonis vastaan" tai "tänään kenkäkaupassa minua palveli hurmaavalla käytöksellään jalat alta vievä nuori mies". Kun kuitenkin se jää siihen, että katson miestä ja korkeintaan hieman flirttaan... ja se siinä. Oman kullan luo palaan kotiin :). Samoin oma mieheni saa minun puolestani ilman minua liikkuessaan katsella muita, kunhan tulee tosiaan vaan kotiin syömään :) (hyvä vertaus).

Tällä halusin siis vain sanoa, että koska en minäkään erikseen kuuluta (ihan kunnioituksesta omaa kumppania kohtaan) jokaisesta hurmaavasta miehestä, niin jos minun kumppani tai ex-kumppanit olisivat kovin (hmm mikä olisi sopiva sana) -------, niin silloin minustakin voisi kuvitella, etten koskaan ole kiinnostunut millään tapaa kenestäkään muusta. Ja tähän haluan vielä sanoa, että en ole koskaan halunnut kenenkään muun kuin oman kullan kanssa tehdä mitään. Katsoa saa muttei koskea :).

Link to comment
Share on other sites

Guest taateli

meidän herra ei ole koskaan innostunut kenestäkään muusta meidän seurustelun aikana. tiedän hyvin, että minä olen ainoa joka saa pään pyörälle, en silti pane pahakseni jos pitää jotain toista kauniina tms. ja silti edellä mainittu ruokahalunkasvatus-lause on minusta hyvin asiallinen ::)

Minusta toisen kauniina pitäminen on aivan eri asia kuin "ruokahalun kasvattaminen kodin ulkopuolella". Muuten sinäänsä samaa mieltä, mitä se haittaa jos vaikkapa Carmen Elektra on mieheni mielestä kaunis? Mutta jos sulhaseni tuijotelisi alastonta Carmenia puolituntisen ja tulisi sitten kiimaisena kotiin panolle, saattaisin pahastua. En siksi, että hänestä Carmen on KAUNIS, sillä se ei riittäne "ruokahalun kasvattamiseen".

Link to comment
Share on other sites

"meidän herra ei ole koskaan innostunut kenestäkään muusta meidän seurustelun aikana".

Tämä lause minua hieman kummastutti. Ei sillä etten uskoisi että miehesi ei olisi ollut ihastunut kehenkään muuhun teidän seurustelun aikana vaan sitä etten ikinä itse voisi mennä sanomaan tuollaista omalta kohdaltani. MIstä minä tiedän onko mieheni ollut ihastunut johonkin muuhun, joskus olen kysynyt asiasta ja on kieltänyt. Eihän se sanoisi vaikka olisikin (kukaan mies ei varmaan niin tyhmä ole  ;) ). Minusta tuollaiset ehdottomat sanomiset on jotenkin hassuja, etenkin jos puhutaan toisesta ihmisestä.

Ai niin, kyllä minä kerran huomasin että mieheni taisi olla hieman ihastunut yhteen kaveriini. Ja en kyllä ihmettele miksi, kyseinen kaverini on niin mielettömän hauska ja mielenkiintoinen ihminen. Ihastus kyllä meni myös selvästi ohikin. Miehelle en viitsinyt sanoa asiasta mitään, juttelin kyllä siskoni kanssa asiasta. Se oli meistä niin suloista (olen outo, myönnän  :D ).

Link to comment
Share on other sites

^Joten uskon että miehenne voi olla tällä hetkellä kiinnostuneita vain teistä mutta uskon myös että jossain elämän vaiheessa niitä ihastumisia ja kiihottumisia toisiin/toisista ihmisistä tulee eteen.

jos ja kun viittasit minuun, niin en ole mikään sinisilmäinen tollo. minä en siihen kuolisi jos mies pitäisi jotain muuta haluttavanakin, meillä puhutaan näistä asioista avoimesti. kahdeksan vuoden aikana tälläistä erityisen haluttavaa naista ei ole tullut eteen, toki hyvän näköisiä tms. kylläkin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...