Jump to content
Naimisiin.info

Tuleeko kaikille häälehti?


oukkidoukki

Recommended Posts

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Siis mikä ihmeen häälehti?? Mä tiedän vaan ne kaupalliset häälehdet, mitä ostetaan ennen häitä ja mistä etsitään pukujen ja kampausten ja ja ja kuvia. ;) Yksissäkään vierailemissani häissä ei ole ollut lehtiä eikä kyllä takuulla ole meilläkään.  :P

Link to comment
Share on other sites

Ei meillekään tuu mitän häälehtee, en kertakaikkiaan oo mitenkään askarteleva-puuhaileva ihminen, joten ei tullu mieleenkään alkaa vääntää mitään..yhdistetty kirkko-ohjelma-menu-lehtinen tehdään joka jaetaan sit kirkossa vieraille, et suurinpiirtein pysyvät kärryillä et missä mennään.. ;D

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä mikään ei "kuulu kuvioon", vaan jokainen väsää mitä haluaa tai on tekemättä yhtikäs mitään jos siltä tuntuu. Meille tuskin tulee häälehteä, olen ylpeä jos saan edes ohjelmalehtiset porukan kans tehtyä. Ja jos nekin jää tekemättä, niin en aio siitä stressiä repiä. Oishan se mukava väsätä yhtä jos toista, mutta elämässä on muutakin kuinhäiden järjestelyä seuraavan puolen vuoden aikana.

Voimia kaikille teille (meille) naikkareille juhlajärjestelyihin!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Me teimme kavereiden häihin polttariporukoin lehden hääparin tietämättä. olivat aivan innoissaan kun näkivät sen. Laitoimme kuvia polttareista ja juttuja kirjoitettuna "juorulehti" tyyliin. Näin ei tarvita erillistä polttarikansiota ja poikien polttari porukkakin oli innokkaana mukana  :)

Link to comment
Share on other sites

Guest syysmorsei

Minä olen ollut 2 häissä, joissa on ollut häälehti. Toiset oli saksalais-suomalaiset ja lehti oli sakaslaisten ystävien hääparille tekemä ja toiset oli viime talvena ja morsiammen veli oli lehden väsännyt.

Lehti ei ole välttämätön. Meillä lehti kaikissa muodoissa on jonkinlainen teema juhlassa, mutta silti en tiedä tuleeko meille häälehteä. Sen näkee sitten... Itse en tod. näk. ehdi sitä väsäämään.   ;)

Link to comment
Share on other sites

Meille ei tule. Ajattelin tehdä vain pienen ohjelma/menu-lehtisen, mutta en lehteä, vaikka kieltämättä se olisikin hyvä idea. Mietittiin kyllä, jos keräisi valokuva-albumiin vanhoja valokuvia, sekä meistä että häävieraista.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...