Ren

Mistä löytäisin...

517 viestiä aiheessa

Heippaa... Mistähän löytäisin pyöreitä, tai oikestaan pallon muotoisia maljakoita?? ei mitään kamalan suuria tarvitse olla, pöytäkoriste maljakoikisi olin ajatellut... :) ei oo vaan missään sattunut silmään..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ jotain tämän tyylisiäkö: http://www.ebay.com/itm/12-clear-round-Glass-Modern-Vase-bowl-Wedding-table-centerpiece-decoration-favor-/161105213064?pt=Vases&hash=item25829e7688 ?

Nettikirppareilla olen useinkin nähnyt.. Kannattaa ottaa myös huomioon, että sellaisia voidaan myydä myös tuikkukippoina, esim. http://www.dollartree.com/Round-Glass-Candleholders/p324801/index.pro

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ostin just omani Tarjoustalosta. Oli kolmessa eri koossa ja just ton näkösiä ku Tipzilla linkkas. Maksoivat muutaman euron kappale, isommat tietty enemmän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

 

Meille olisin halukas saamaan paljon tunnelmavalaistusta esim.juuri valosarjoista. Heinäkuussa on häät ja valoisaahan sillion on, mutta tavoitteenani ois saada juhlapaikasta mahdollisimman tunnelmallinen ja ehka ns. satumainen. Pöytiin olen suunnitellut venetsiakynttilöitä (valkoisia)...on edullisia ja palavat piiiiiitkäään :girl_smile: Ns. Center piece on neliön mallinen peili, jonka päälle tulee kolmen maljakon sarja(jokainen eri korkuinen) tai yksi iso maljakko johon koristekiviä, vettä ja kelluva kynttilä ja jos liljan kukka pysyy hyvänä, niin se tulee sinne veden alle. Lautasliinat ja kahviliinat sain todella halvalla Ikeasta. Pitää varmaan kytätä alennusten aikaa joitain valo-oksia, joita voisi laittaa lattiatasoon lisäks... :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako kukaan neuvoa mistä löytäisin sydämen muotoisia koristekiviä n. 4cm halkaisijaltaan, myynnissä ollut ainakin tarjoustalossa pienessä verkkopussissa jossa ollut 8kpl erivärisiä kiviä. Kipeästi kaipailisin sellaisia ja pitäisi saada n. 70kpl.

post-45330-0-97901500-1381657908_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako joku kertoa että mistä löytyisi edullisesti lasipulloja? Siis tyylillä euron kappale. Ikean halvin oli 1,99e. Tarve olisi saada n. 25 kappaletta, eli lähetettäisiin meidän hääkutsu "pullopostina" jos pullot löytyisi. Kaikki tyylikkäät painetut kortit on liian hienoja meidän saarihäihin ja minä en kyllä halua sen enempää askarrella kuin tuossa olisi se paperin rullaaminen :D 

Saa toki ehdotella muitakin kutsuvaihtoehtoja mutta jos noita lasipulloja löytyisi niin olisin kovin iloinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä ja facessa on ryhmiä mistä kannattaa kattoo onko myynnissä ni saa halvemmalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako joku kertoa että mistä löytyisi edullisesti lasipulloja? Siis tyylillä euron kappale. Ikean halvin oli 1,99e. Tarve olisi saada n. 25 kappaletta, eli lähetettäisiin meidän hääkutsu "pullopostina" jos pullot löytyisi. Kaikki tyylikkäät painetut kortit on liian hienoja meidän saarihäihin ja minä en kyllä halua sen enempää askarrella kuin tuossa olisi se paperin rullaaminen :D

Saa toki ehdotella muitakin kutsuvaihtoehtoja mutta jos noita lasipulloja löytyisi niin olisin kovin iloinen!

Onko amazon ja ebay jo tarkastettu? Entäpä ihan kaupan lasipullot, onko aikaa tyhjentää :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mietin juuri että pitäiskö alkaa juoda hirveesti mehua sellaisista pienistä lasipulloista, niissä olisi sopivan leveä kaulakin niin ei jäisi kutsu jumiin pullon sisään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuo pulloposti-idea on kyllä aivan upea ja sopii häihinne kuin nenäpäähän. Riippumatta siitä mitä mieltä itse olet ohjelmista, niin joku voi keksiä morsiamen ryöstön sijaan merirosvoleikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä mukana leikin kunhan ketään ei laiteta liian huomion keskipisteeksi tahtomattaan! Ja kunhan leikki ei ole sellanen miljoona vuotta kestävä jota ei jaksa kuunnella :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rupesin muuten komppaamaan Amazonia läpi ja löysinkin helposti MUOVISET pullopostipullot. Ihan täydellistä! Siis ihan tuota käyttöä varten suunnitellutkin :)

 

http://www.amazon.com/Plastic-Bottles-Message-Bottle-Invitations/dp/B00CPVKUB6/ref=sr_1_10?ie=UTF8&qid=1387264171&sr=8-10&keywords=glass+bottles+with+cork

Hienoa, että löysit muoviset! :) Jos aijot postittaa pullot, niin ota huomioon myös lähetyksen (pullojen) koko, ettei postituksesta tule yllättäviä lisäkuluja. Ovat aika tarkkoja niistä mitoista :/  Muistaakseni 3 cm on maksimi paksuus normaalissa kirjeessä. Sitä isommat menee maksikirjeenä ja hinta pompsahtaa "mukavasti".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nojoo, mutta meillä on noita onneks about 25 (max 50 vierasta) ja osa voidaan käydä tipauttamassa postilaatikkoon joten ei niin hätää. Mutta juu, kyllä täytyy katsoa noi postituskustannukset myös ennen kun tekee lopullisia päätöksiä :) Kunhan mun ei tarvi askarrella.. Olen siinä täysin lahjaton :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi sinistä tylliä ja sinistä organzakaitaliinaa? Decorahousessa on vain turkoosia ja vaaleansinistä. Täällä olisi tarvetta ihan kunnon sinisiin :P

Edit. No löytyihän sitä sinistä organzakaitaliinaa sieltä decorahousesta, olin itse vain sokea :D mutta sininen tylli puuttuu.

Muokattu: , käyttäjä: maarit87

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saakohan jostain lainattua paperileikkuria? Mä en osaa leikata suoraan :D Mutta siis lainata, en koe tarvetta saada omaa :D

 

Veka, laita tuonne kirppikselle ostoilmoitus, voi hyvinkin tärpätä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jospa tärppäis, oon nimittäin ilmotuksen sinne ja kaikkiin facebookin hääkirppisryhmiin laittanut :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Kannattaa hakea myös nimellä "lily vase". Kyllä ihan varmaan jostain nettikaupoista, etenkin eurooppalaisista, lähetetään myös Suomeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisi edullisesti esim. puiset nimikirjaimet? Pitäis olla sen verran isot, että pysyy itekseen pöydällä pystyssä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Minä näin Stockmannilla. Siellä oli äkki vilkaisulla kaikkia kirjaimia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kiitos, pitää sinne siis suunnata :) Muistatko yhtään hintaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisi edullisesti esim. puiset nimikirjaimet? Pitäis olla sen verran isot, että pysyy itekseen pöydällä pystyssä :)

Nettikaupoista löytyi ainakin nämä:

linkki1   linkki2    

Tämä vois olla se Hannibalin mainitsema Stockan. Tässä keskustelussa on ehkä jotain hyödyllisiä linkkejä. Ja tässä blogissa on tehty itse pahviset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään