Jump to content
Naimisiin.info

traditioita, leikkejä


Guest Vieras_piipa_*

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest viime syksyn morsian

Morsiamenryöstö toteutettiin meillä niin, että me morsiamet menimme suurieleisesti yhdessä kaappiin. Kaasoille toimitettiin tehtävä, jonka suorittamalla hääväki sai meidät "ulos kaapista".

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 5 months later...

MInusta tuntuu että ne samat leikit käy ihan hyvin naispareillekkin. Siis lähinnä ne perustuu siihen parisuhteen toimivuuteen tai siis yleensä siihen kahden ihmisen väliseen toimintaan. JOs nyt ajattelee vaikka perinteistä lakanaleikkiä jossa pitää sokkona yhdessä lakana taitella, niin ihan yhtä hyvin siinä voi olla eroavaisuuksia kahden naisen välillä kuin mies-nainen.. Ja kaikki muukin missä testataan parin yhteistyötä jne. Mulle ei itseasiassa nyt heti tule mierleen yhtään leikkiä joka vaatisi heteroyhdistelmän =)

... jos meidän kaasot tätä lukee, niin vinkkivinkki, EI KANNATA laittaa meitä taittelemaan sitä lakanaa.. olaan jo sokkona testattu huvikseen ja hyvin toimii :D

Link to comment
Share on other sites

itse en ole myöskään koskaan ajatellut, että ne "perinteiset" hääleikit ja systeemit olisivat jotenki sidoksissa heterohäihin. häistä suurin osa on heterohäitä, mutta mikä estää käyttämästä samoja ideoita nais- tai mieshäissäkin? itse olemme tehneet hyvin selväksi kaasoilleni ja puolisoni bestmaneille, että mitään morsiamen ryöstöjä on turha alkaa miettiä, koska se on niin loppuun kulutettu ohjelmanumero enkä siitä itse pidä. (tosin täytyy myöntää, että eilisissä satuhäissä, jossa morsian oli suomalainen ja sulhanen britti, oli morsiamen ryöstössä hauskoja juttuja: sulhanen joutui syömään mämmiä ja salmiakkia sekä juomaan kossua, että sai morsiamensa takaisin. :girl_haha: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...