Guest Vieras_karpalo_*

Kauneuspalvelut - Outokumpu

4 posts in this topic

Onko kellään kokemusta outokumpulaisista kampaajista ja meikkaajista? Kenelle kannattaisi luottaa häämeikin ja -kampauksen teko. Joensuussa tarjonta on varmasti parempi, mutta sinne asti ei ole aikaa mennä.

Mulla on puoleen väliin selkää olevat hiukset ja haluaisin kampauksen, jossa osa hiuksista on auki. Toivoisin kampaajalta mielikuvitusta ja taitoa loihtia asiakkaalle sopiva kampaus, joka kestää koko päivän. Meikkaajan tulisi myös olla taitava ja käyttää laadukkaita meikkejä. (nimim. joskus ollut juhlameikissä, joka tehtiin kotoisasti Lumenen tuotteilla. Ei ihan kestänyt odotusten mukaan)

Kirjoitin tuon alkuperäisen rekkaroitumattomana ja nimimerkki olikin jo varattu. No kuitenkin...

Onko kellään kokemusta Hiuskaivoksen palveluista? Oletteko olleet tyytyväisiä juhlameikkiin ja -kampaukseen? Sitä mulle yksi tuttu suositteli ja pääsisin vähemmällä vaivalla, jos ei tarvitsisi alkaa muita paikkoja soittelemaan. Mikähän mahtaa olla hintataso?

Minulla on kokemusta hiuskaivoksesta ja olen ollut todella tyytyväinen kampauksiin. Hinta on ollut noin 20 e. Itselleni on varattuna hääkampaus juuri sieltä ja se maksaa 40 e. Hiusmesta on myös erittäin hyvä paikka, muista outokummun kampaajista en tiedä.

Häämeikkiin menen kauneus- ja jalkahoitola Tuulahdukseen ja sekin maksaa 40 e, sis. koemeikin. Lisäksi edellisenä päivänä kynsimanikyyri 25 e. Toivottavasti tästä oli edes vähän apua..

Kauneushoitola Ihanassa ajattelin laitattaa rakennekynnet tai oman kynnen geelaukset ainakin.