PaJu

Jäsenyyden poisto

47 viestiä aiheessa

Voiko mistään itse poistaa omaa jäsenyyttään? Ollaanko me vaan sokeita kun ei löydetä, vai pitääkö siihen tosiaan pyytää admineita avuksi?

HUOM! MODE-EDIT KAIKILLE TIEDOKSI: Jäsenyyttä ei kannata poistattaa vain sen takia, että haluaa vaihtaa nimimerkkiä esim. rouviinnuttuaan. Foorumilla näkyvän nimimerkin voi jokainen vaihtaa itse hallintapaneelistaan vaikka joka kuukausi. Jos poistatat jäsenyytesi, huomaa, että menetät samalla ns. "saavutetut edut". Uudelleenrekisteröityminen ei takaa uudelleenpääsyä suljetuille osastoille. Luethan myös Adminin seuraavan viestin.

Jos vielä nämä luettuasi haluat poistattaa jäsenyytesi, jätä viesti tähän ketjuun, niin poistamme sinut listoilta. :)

t. pampam

Jaa viesti

Jäsenyyttään ei todellakaan voi tällä pohjalla itse poistaa, vaan kannattaa pyytää sitä meiltä admineilta.

Viestit eivät kyllä siinä samalla poistu, vaan ne jäävät edelleen foorumille. Päiväkirjaosastojen modet kyllä poistavat kaikki päiväkirjat, joiden kirjoittaja on muuttunut vieraaksi ja ajan myötä toki kaikki muutkin viestit poistuvat luonnollisen poistuman kautta. Mutta mitään kaikkien viestien automaattipoistoja ei enää tehdä edes ylläpidon toimesta, sillä niillä oli taipumus kaataa koko sivusto, koska palvelin joutui liian koville.

Jäsenyyden poistuessa ei esimerkiksi vanha sähköpostiosoite tule näkyville, joten tänne jäävistä viesteistä ei ole haittaa.

Jaa viesti

Huomenta!

Minut voi poistaa täältä. Häät vietetty ja nyt mennään kohti uusia seikkailuja!

Ylläpidolle suuri kiitos tästä foorumista, tästä oli paljon apua häiden suunnittelussa.

t. Taija

Minut voi poistaa palstalta. Häät on vietetty ja hyvin meni.

Näistä vois äkkiseltään päätellä, että kun häät on vietetty niin tältä palstalta pitäis ymmärtää häipyä :unsure::blink::rolleyes::lol::lol::lol:

Jaa viesti

^Jos se on vain itsesuojeluvaistoa? Morsiamet näkevät millaisia naikkari-addikteja meistä rouvista on tullut ja pakenevat paikalta heti tilaisuuden tullen? :D

Jaa viesti

Omassa profiilissa Asetukset -> Näytettävä nimi. Saattoi tosin kyllä olla, että nimen vaihtamiseen tarvittiin johonkin käyttäjäryhmään (Morsian, rouva, kaaso tms) kuuluminen, pelkkänä Jäsenenä ei ehkä onnistu...

Jaa viesti

Voisitteko poistaa profiilini? On tämä vähän outoa että ei pysty sitä itse tekemään... Vähän turhan hankalaksi tehty.

Muuten mainio sivusto, kiitos siitä.

Jaa viesti

Voisitteko ystävällisesti poistaa oheiset hääpäiväkirjani (2013, 2 kpl) ja koko profiilini tältä foorumilta? Kiitos jo etukäteen!

Jaa viesti

Mut voi poistaa kiitos.  Pahoitan muiden mielen ja omani ja lisäksi jankkaan vain omia asioitani joita en saa millään paremmiksi.  Mä en usko että elän enää jouluna joten ehkä mun pitää keskittyä muihin asioihin kuin tähän.  

Jaa viesti

Munkin on tullut aika poistua. Kiitos ihanista vuosista, upeasta verkostosta ja tärkeästä linkistä Suomeen :-X

Poistatteko tunnukseni kiitos?

Jaa viesti

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Ladataan...