Jump to content
Naimisiin.info

Isä saattamassa maistraatissa?


Lilith

Recommended Posts

Guest Anskutin

En ole minkään valtakunnan ekspertti tässä asiassa, mutta en keksi, mikä estäisi isän saattamisen maistraatissa, jos vain tilaa on. Tuskin kaava määrittelee mitään sisääntulosta. Kaava alkanee siitä, kun ollaan paikan päällä, ja sitä edeltävän osuuden voi hoitaa vaikka käsillään kävellen :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Mä olen myös miettinyt tätä, kun haluaisin ehdottomasti, että isä saattaa. Me emme tosin mene naimisiin maistraatin tiloissa, mutta siviilivihkiminen kuitenkin.. Siksi olen pohtinut tätä nyt kun sain kummastelua osakseni kun kaverin kanssa asiasta juttelin. Hän tuumasi jotain, että hänestä on outoa kun ei kirkossa vihitä, että joku saattaa "alttarille". No, minähän se olen naimisiin menossa, että kaipa sitä saa tehdä niin kuin itse tykkää.

Link to comment
Share on other sites

^^ Juuri eilen meidät vihittiin siviilimenoin ulkona virka-ajan ulkopuolella. Isäni saatti minut "puoliväliin" (polkua, ihmisten muodostamaa kujaa) ja sulhanen tuli puolimatkaan vastaan. Miksi tuo saatto olisi jotenkin kirkollisen vihkimisen erikoisoikeus? Saapi niitä perinteitä lainata. Kehuivat muuten siviilivihkiseremoniaamme (peruskaavan lisänä elävää musiikkia, tekstinpätkiä) piristävän erilaiseksi verrattuna kirkkohäihin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...