Jump to content
Naimisiin.info

Tuoreita kokemuksia Lohjan Juhlaserviisistä, Hiidenveden pitomestareista, entä Pitopalvelu Nannasta??


A-K

Recommended Posts

Olisikos kenelläkään kokemuksia Lohjan Juhlaserviisin palveluista? Suht edullinen olisi, koska paljon sisältyy kaikkea menun hintaan. Kommentteja forumilla on kyllä, mutta melko vanhoja, olisiko kenelläkään tuoreempia kokemuksia?

Entäpäs Hiidenveden Pitomestareista? Kalliimpi, mutta aikaisemmin forumeilla paljon kehuttu, kokemuksia?!!

Ja sitten vielä löytyi suht uusi Pitopalvelu Nanna Karkkilasta, onko kenelläkään ollut mukana, kokemuksia?? Tämä olisi todella edullinen saamamme tarjouksen mukaan, mutta kun ei ole tietoa, voiko todella luottaa ja onko palvelu hyvää!!

Päätöksiä pitäisi jo tehdä pitopalvelun suhteen, mutta valinta on vaikea... auttakaa!! : )

Link to comment
Share on other sites

Kiitos kommentista, kerrotko mikä meni mönkään? Sähköpostitse olen vain nyt heihin yhteydessä ollut ja ihan ystävällisesti sieltä on vastattu ja joustavia oltu, en tiedä sitten kasvotusten miten on asian laita... pitää varmaan miettiä vielä uudestaan, riskejä ei oteta!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Anteeksi että vastaus tulee vähän jälkijunassa, mutta tuleepahan kumminkin :)

Olin kaasona viime kesänä häissä jossa Juhlaserviisi vastasi pitopalvelusta. Kun juhlapaikalle oltiin päästy, olimme bestmanin kanssa saaneet liudan asioita järjesteltäväksi pitopalvelun kanssa hääparilta, joka oli aiemmin sopinut asioista pitopalvelun kanssa. Kyse oli lähinnä lahjapöydästä ja vieraskirjasta jne.

Mistään, mistä oli hääparin ja pitopalvelun kesken sovittu kyseisistä asioista, ei pitopalvelu pitänyt kiinni. Juhlaserviisin emäntä teki kaiken kuten itse halusi, ja jätti bestmanin ja minut lähinnä monttu auki ihmettelemään.

Onnittelujen jälkeen pitopalvelu hoputti ihmisiä sisään sillä verukkeella että ruokaa piti saada tarjolle. Ihmiset joutuivat kumminkin tunnin odottamaan salissa istuen sitä kuuluisaa ruokaa.

Emäntä ilmoitti minulle, että kun hääpari saapuu saliin, on kaikkien noustava seisomaan ja taputtavan. Tiesin ettei tämä ole hääparin tyylistä, eikä teidän toive, ja koko touhu tuntui erittäin vieraalta ja oudolta, liian amerikkalaista. Mutta kun täti käskee...

Ruoka sinäänsä oli hyvää.

Kun oli hääkakun vuoro, emäntä käski minun taas saada ihmiset seisomaan ja taputtamaan käsiään, kun hän (muka juhlan tähtenä) tuo kakun sisälle. Kun kerroin tästä etukäteen muutamiin pöytiin, etten yksin seisoisi salissa taputtaen ja näyttäisi idiootilta, kukaan ei voinut uskoa korviaan.

Hääkakkua ei myöskään saanut leikata edes pyynnöstä itse.

Juomien kanssa oli myös ongelmia. Vaikka juomia oli varattu reilusti, pitopalvelu vaikutti pihtaavan näistä. Turhauduin täysin pitopalveluun tämän illan aikana. Mitään mitä sanoin tai mitä pyysin, ei vaikuttanut menevän perille. Jouduin lopulta turvautumaan morsiamen isään jonka sanaa (maksajana) sentään uskottiin.

Että jos haluat hääjuhlan olevan oma juhlasi, oma showsi, ei kyllä kannata Juhlaserviisiin turvautua. Se on heidän show, ja sinä vain maksat siitä.

En onneksi enää edes muista kaikkia yksityiskohtia tuolta illalta...

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vastauksesta, tosiaan, parempi myöhään kuin ei milloinkaan!!!

Inhottavaa tuollainen kyllä, voih! Mutta luulen, että meillä on sen verran suustaan napakat bestman ja kaasot, että varmaan saavat homman järjestymään niin kuin ME halutaan, eikä niinkuin pitopalvelu lystää. : ) Kyllähän sen niin täytyy olla, että me maksavina asiakkaina saadaan sellaista palvelua kuin itse halutaan. Mutta on kyllä ikävää tuollainen.

Jokseenkin ristiriitaiset tunteet on nyt tätä pitopalvelua kohtaan, sillä sähköposti on ollut välillämme todella mukavaa ja rentoa, vaikuttaavat palvelualttiilta porukalta, lisäksi tapasimme emännän ja ensivaikutelma oli hyvä ja rento, mutta sitten taas foorumeilla ei kaikki palaute ole ollut niin hyvää!

Onkohan kenelläkään mitään positiivista sanottavaa ko. pitopalvelusta?? Kokonaisuutta katsoen tämän pitopalvelun tarjous on todella kattava ja ei hirveän kalliskaan!! Mutta lopullista päätöstä emme ole vieläkään tehneet pitopalvelun suhteen, joten kommentteja toivotaan lisää!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
Guest Irene Sairila

Hiidenveden pitomestarit oli pettymys ainakin tarjoilun osalta... hautajaisissa. Siellä, jos missä vaaditaan korrektia toimintaa, samoin asu ei ollut toisella asianmukainen, vaan stringit pilkottivat liian kireiden vaatteiden alta ja tukka hapsotti auki. Paidat oliat eriväriset ja eripituisilla hihoilla eli asut eivät olleet yhdenmukaiset.

Aivan ammattitaidottomia esilleasettelussa, kuivakakut oli silputtu yhteen kippoon tilanpuutteen vuoksi ja yksi kakku jäi kokonaan pois pöydästä, kun kahvikupit oli tungettu samaan pöytään, vaikka olisi voineet olla pöydissäkin. Kahvia ei oltu laitettu tippumaan tarpeeksi alussa, vaikka pannuja riitti jopa joka kupille ja termokset olivat käytössä. Mitään ei tarjoiltu pöytiin, vaikka olisi hyvin voinut tarjoilla alussa kahvia pöytiinkin. Nyt trafiikki oli melkoinen, kun vieraat ramppasivat hakemassa milloin mitäkin aluksi.

Kaiken huippu oli se, että jouduimme itse lopussa tiskaamaan vuokratilan astioita, koska tarjoiluhenkilökunta pitomestareista ei älynnyt sitä itse aloittaa, kun huomasivat astianpesukoneessa ongelmia, mitään ehdotuksia pöytätilan lisäämiseksi ei otettu vastaan. Ja omat pitopalvelun astiat olisi pitänyt ottaa mukaan likaisina, eikä tunkea sinne astianpesukoneeseen, mihin oli tarkoitus laittaa vuokratilan astiat.

Tosi ammattitaidotonta, mikä oli yllätys, koska olin ollut aiemmin muilla heidän järjestämillään kekkereillä ja silloin tarjoilu sujui.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hellevi Tainio-Sepponen

Olen Lohjan Juhlaserviisin omistaja ja haluaisin henkilökohtaisesti vastata Mimosax:n kommentteihih.

En tiedä kenen järjestämissä häissä olette olleet mutta meillä ei kukaan käske ja hoputa asiakkaita pöytään, ruoka tuodaan tarjolle silloin kun asiakas haluaa, ja kakun esille tuonti ei ole henkilökunnan esiintymisnäytös vaan siinä annetaan hääparille pääosa.

Tervetuloa tutustumaan palveluihimme.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Foorumin negatiivisista viesteistä huolimatta päätimme luottaa intuitioon ja päädyimme sitten Lohjan Juhlaserviisiin. Tässä omakohtainen kokemukseni syksyltä 2011.

+ Yhteydenpito oli läpi tarjouskilpailun, suunnittelun ja lukuisten kysymysteni ajan miellyttävää, selkeää ja nopeaa.

+ Tarjous oli edullinen verrattuna moniin kilpailijoihin.

+ Ruoka oli todella TODELLA hyvää. Monet vieraistamme kehuivat parhaaksi ruoaksi, jota ovat häissä syöneet.

+ Mikään ruokalaji ei loppunut kesken, päinvastoin ruokaa jäi reilusti mukaan otettavaksi.

+ Pitopalvelu pärjäsi hyvin hääpaikan haasteellisissa keittiötiloissa.

+ Tarjoilijat ja emäntä olivat ystävällisiä ja oikealla tavalla "näkymättömiä" hääjuhlan aikana.

+ Juoma-astioita ja boolimaljaa täydennettiin sopivassa tahdissa.

+ Pitopalvelun toimittamat kukka-asetelmat olivat kauniita ja kestäviä.

+ Ruokien esillepano ja yksityiskohdat kakun kuorrutustapaa myöten olivat toiveidemme mukaiset ja tyylikkäät.

+ Loppulaskussa ei ollut epäselvyyksiä lopullisen vierasmäärän suhteen, vaan hinta oli alennettu asianmukaisesti.

- Muutama pöytäliina oli jäänyt pesussa läikikkääksi. Nyt tuntuu hassulta, mutten jaksanut tästä mitään sanoa. Olin kai jo hieman väsynyt organisoimaan ja vahtimaan kaikkea ja luotin siihen, etteivät läikät hämärässä näkyisi. Toisaalta tällaisia asioita ei pitäisi mielestäni joutua syynäämään.

- Meillä oli hankittuna runsas valikoima erimakuisia siidereitä, joita pitopalvelu kuitenkin lisäsi tarjolle niin, että osa laaduista jäi kokonaan tarjoamatta. En ollut tätäkään osannut erikseen ohjeistaa.

Joka tapauksessa meidän kokemuksemme pitopalvelusta jäi ehdottomasti plussan puolelle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meidän häissämme syksyllä 2011 oli Pitopalvelu Nanna, eikä meillä mieheni kanssa ole mitään negatiivista sanottavaa. Yhteydenpito oli alusta alkaen helppoa ja nopeaa. Nanna järjesti meille myös menustamme maistatus tilaisuuden (ja ehdotti tätä itse), joka oli maksuton. Juhlissa kaikki sujui hienosti, vaikka yksi käsipari olikin tavallaan poissa pelistä (kokilla käsi kipeä, joten ei pystynyt toimimaan samalla tavalla kuin normaalisti). Ruoka oli oikein hyvää, ja sitä vieraatkin kehuivat paljon. Ruokaa jäi myös reilusti jäljelle kotiin viemiseksi. Kakut oli koristeltu erittäin kauniisti ja maistuivat taivaallisilta. Hinta oli mielestämme edullinen, varsinkin kun kaikki sujui niin hyvin. Suosittelemme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest vierailija

Lohjan juhlaserviisin kuvaus, jonka MimosaX oli tehnyt kuulostaa hullulta, koska kokemusta kyseisestä yrityksestä on. Koskaan ei ole emäntänä toiminut ollut huomionhakuinen / jyrännyt muiden mielipiteitä. Eli ihmettelen suuresti kokemusta. Tutummalta kuulostaa Kissukan kokemus...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...