anikee Kirjoitettu April 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2011 Itse en ehkä täytenä totuutena ottaisi pukuliikkeiden sanomisia..Itse sovitin Lillyn pukua joka liikkeessä maksoin 895€ ja lillyn sivuilla on 535€. Ihan täysin sama puku siis kyseessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu April 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2011 ^ Juu eipä se oikein kuulosta loogiselta muutenkaan että hinta olisi täysin sama. Kai pukuliikkeet jonkun siivun hinnasta ottavat aina itselleen, eihän liiketoiminta muuten olisi kannattavaa. Aikamoinen hintaero kyllä anikeen sovittamassa puvussa! Onko kukaan sovittanut Lillyn pukuja Suomen Pukuvuokraamossa tai Stockmannilla (Helsingissä)? Mitä olitte mieltä valikoimasta? Onko siellä paljonkin pukuja sovitettavana, vai pitääkö tilata? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu April 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2011 Vastaan itselleni, siltä varalta että muitakin kiinnostaa. Kävin molemmissa paikoissa sovittamassa pukuja ja erityisesti Suomen pukuvuokraamossa oli todella laaja valikoima Lillyn pukuja. Melkein kaikki sovittamani puvut olivat tosi kauniita, mutta omaksi suosikiksi muodostui 08-3137. Myös 08-3135 oli yksinkertaisuudessaan kaunis. Miinuspuolena on, että näitä Lillyn pukuja ei saa puhtaanvalkoisena vaan ainoastaan tuossa "cream" -värissä. Eli voipi olla, ettei minulle sittenkään tule Lillyn pukua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tinksu Kirjoitettu April 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2011 Lillyltä löytyy myös Pure White -kokoelma, jonka kaikki puvut ovat puhtaan valkoisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu April 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2011 Tosiaan, kyllä lilly:llä valkoisiakin pukuja löytyy, katso vielä ne.. josko niissä malleissa se oikea löytyisi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu April 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2011 Nyt tuli tilattua Lillyn 08-3078. Ihastuin siihen heti, kun netistä sen löysin ja weddingdress.com sivuston hintakin oli oikein miellyttävä.. Nyt vain odotellaan, että toivottavasti heillä tuota vielä on ja että kokokin sattui kohdalleen.. Tarjolla oli koko, joka mittataulukon mukaan olisi niin rinnanympäryksen, vyötärön kuin lantionkin kohdalta 2cm pienempi, kuin omat mittani. Uskaltauduin kuitenkin tilaamaan, koska puku on nyörityksellinen ja toivottavasti mittataulukon mitat eivät ole ns. maksimimitat, vaan niistä on hieman pelivaraa suuntaan ja toiseen. Olenkohan oikeassa?Nyt täytyy malttaa odottaa, että tuleeko puku perille ja onko se sopiva.. Ah, se on juuri niin ihana kuvassa, kuin olen haaveillut, ehkä lisään siihen hieman kimallusta rintamukseen, mutta muutoin.. Puku vei sydämeni. Pidetään peukkuja, että se on yhtä ihana päällänikin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Newien Kirjoitettu October 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2011 Te, jotka olette tilanneet Lillyn pukuja suoraan Tanskasta. Paljonko tilaukseen tuli postimaksua? Kuinka kauan puvun postitus kesti? Tuntuiko tilaus luotettavalta? Olen aivan ihastunut Lillyn pukuihin ja tarkoituksenani oli vuokrata puku Suomesta. Satuin sitten seikkailemaan Lillyn nettisivuilla ja tajusin, että saisin ostettua puvun itselleni suoraan Lillyn liikkeestä Tanskasta huomattavasti halvempaan hintaan. Ja tosiaan, saisin puvun ihan omakseni enkä vuokraisi, kuten ensin ajattelin. Jos kävisin Suomessa kokeilemassa, niin tietäisin oikean koon ja tilaisin puvun sitten Tanskasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animan Kirjoitettu October 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2011 Minua kiinnostaisi samat jutut kun Newieniä! Löysin heidän sivuiltaan nimittäin yhden kivan mallin, joka kiinnostaisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu October 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2011 HeiMinä tilasin pukuni Lillyn Outlet-sivustolta. Kokojen määrityksessä lillyn sivuilla on hyvät rinta-vyötärö-lanne mitat, joten kokoakin pystyy mittailemaan. Nyöritykset kun antaa sitten vielä pelivaraa. Itse soitin sille pomolle (joka oli tosi ystävällinen ja palveluhalukas) jolloin mietimme puvun kokoa vielä tarkemmin. Tilasin itselleni viimeisen pienen koon mitä siitä mallista oli jäljellä ja sopiva se oli! Hieman kävin sitten ompelijalla muokkaamassa puvun tukiliivin mittaa, koska se oli aika napakka mutta muutoin tilaus osui nappiin.Toimitus kesti ehkä 2vkoa-4vkoa, kohdallani taisi olla joku sekaannus alkuu, etteivät saaneet heti tilausta liikkeelle. Tästäkin se Lillyn pomo lähetti minulle sähköpostia ja olin jatkuvasti tietoinen missä tilaukseni menee.Rahtimaksu selviää, kun tekee sitä tilausta hieman eteenpäin, ostoskoriin laittamisen jälkeen. Muistaakseni rahtikulut kaikkineen ja verot jne maksoi 20-40e. Kokonaisuudessaan maksoin puvutani alle 250e, joten täältä päin en olisi saanut edes tuolla hintaa pukua vuokrattua. En voi kun suositella! Pukuni oli ihana ja se on oma ja uusi! Vieraat pukua kehuivat ja tunsin olevani prinsessa sen päivän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Newien Kirjoitettu October 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2011 Kiitos vastauksesta Norppaaa! Eiköhän se sit oo päätetty, että tilaan pukuni suoraan Tanskasta Saan uuden ja oman puvun, vaikka olinkin tähän asti sitä mieltä, että aion vuokrata pukuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animan Kirjoitettu November 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2011 Täältä myös kiitos vastauksesta! Onko tuo Outlet-sivusto joku ihan omansa, kun ainakaan lilly.dk-sivuilta en outlet-osastoa löytänyt? Sisältääkö nuo hinnat, mitkä pukujen yhteydessä on ilmoitettu, verot? Norppaaa tai muut sivustoilta tilanneet, kiinnostaisi vielä tietää, millä kielellä olette asioineet, jos on tullut ongelmia tai kysyttävää? Enkulla vai ruotsilla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu November 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2011 Moi.. Mahtoi olla ihan tuo www.lilly.eu tai sitten sieltä sivulta löysin linkin, missä myytiin edellisen vuoden mallit.. Kannattaa tutkia.. Ja itse ainakin olin yhteydessä englanniksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animan Kirjoitettu November 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2011 Meni muuten aika pitkään, että löysin nuo ale-puvut. Ale-pukuja pääsee katselemaan, kun valitsee etusivulta Asusteet-välilehden. Siellä on sitten Kengät, Korut, Hunnut ym. ja Alennuspuvut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piipa85 Kirjoitettu March 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2012 Miten te olette tilailleet tuolta lillyn sivuilta niitä pukuja? kun klikkaan sitä pukua niin saan kyllä avattua sivun mistä valitsen koon, mutta en pääse siitä eteenpäin...Olen vähän kahden vaiheilla että tilaanko sieltä vai ostanko suomesta. Kävin sovittelemassa Porvoolaisessa hääliikkeessä Lillyn pukuja ja sieltä löytyi kyllä toinen mieluisa malli. Etu sieltä ostamisessa olisi se että tekevät kuulemma heiltä ostetuihin pukuihin edullisemmin kaikki muutoskorjaukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animan Kirjoitettu March 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2012 piipa85: En osaa neuvoa tuossa tilaamisessa, minäkin mietin aikanaan puvun tilaamista suoraan Lillyltä. Tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin kun kuulin, että liike, jossa Lillyn pukua sovitin, tilaa Lillyn sivuilla olevalla hinnalla puvun minulle suoraan liikkeeseen, eikä minun tarvitse maksaa postikuluja tms. Muistaakseni ainakin Helsingin Stockmannilla Lillyn pukujen hinnat ovat samat, mitä valmistajan nettisivuillakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morris-13 Kirjoitettu September 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2012 Täällä on kanssa yksi Lillyn pukuihin ihastunut. Vaihtoehtoja olisi ollut monia, mutta päädyin lopuksi Lillyn 3135:een. Se on muuten I-HA-NA Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiria Kirjoitettu October 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2013 Meikäläinen kävi sovittelemassa ja yksi niistä olikin sitten Lillyn puku 08-3279. Puku on pitsinen (en pahemmin ole pitsin ystävä) mutta jotenkin se vain sopi minulle. Liikkeen myyjäkin sanoi, että ensimmäistä kertaa tämä puku sopii jollekin täydellisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pactasuntservanda Kirjoitettu June 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2014 (muokattu) *** Muokattu: June 14, 2014, käyttäjä: pactasuntservanda Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts