Jump to content
Naimisiin.info

Lillyn hääpuvut


Recommended Posts

^ Juu eipä se oikein kuulosta loogiselta muutenkaan että hinta olisi täysin sama. Kai pukuliikkeet jonkun siivun hinnasta ottavat aina itselleen, eihän liiketoiminta muuten olisi kannattavaa. :girl_smile: Aikamoinen hintaero kyllä anikeen sovittamassa puvussa!

Onko kukaan sovittanut Lillyn pukuja Suomen Pukuvuokraamossa tai Stockmannilla (Helsingissä)? Mitä olitte mieltä valikoimasta? Onko siellä paljonkin pukuja sovitettavana, vai pitääkö tilata?

Link to comment
Share on other sites

Vastaan itselleni, siltä varalta että muitakin kiinnostaa. :girl_smile: Kävin molemmissa paikoissa sovittamassa pukuja ja erityisesti Suomen pukuvuokraamossa oli todella laaja valikoima Lillyn pukuja. Melkein kaikki sovittamani puvut olivat tosi kauniita, mutta omaksi suosikiksi muodostui 08-3137. Myös 08-3135 oli yksinkertaisuudessaan kaunis. Miinuspuolena on, että näitä Lillyn pukuja ei saa puhtaanvalkoisena vaan ainoastaan tuossa "cream" -värissä. Eli voipi olla, ettei minulle sittenkään tule Lillyn pukua.

Link to comment
Share on other sites

Nyt tuli tilattua Lillyn 08-3078. Ihastuin siihen heti, kun netistä sen löysin ja weddingdress.com sivuston hintakin oli oikein miellyttävä.. Nyt vain odotellaan, että toivottavasti heillä tuota vielä on ja että kokokin sattui kohdalleen.. Tarjolla oli koko, joka mittataulukon mukaan olisi niin rinnanympäryksen, vyötärön kuin lantionkin kohdalta 2cm pienempi, kuin omat mittani. Uskaltauduin kuitenkin tilaamaan, koska puku on nyörityksellinen ja toivottavasti mittataulukon mitat eivät ole ns. maksimimitat, vaan niistä on hieman pelivaraa suuntaan ja toiseen. Olenkohan oikeassa?

Nyt täytyy malttaa odottaa, että tuleeko puku perille ja onko se sopiva.. Ah, se on juuri niin ihana kuvassa, kuin olen haaveillut, ehkä lisään siihen hieman kimallusta rintamukseen, mutta muutoin.. Puku vei sydämeni. Pidetään peukkuja, että se on yhtä ihana päällänikin! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Te, jotka olette tilanneet Lillyn pukuja suoraan Tanskasta. Paljonko tilaukseen tuli postimaksua? Kuinka kauan puvun postitus kesti? Tuntuiko tilaus luotettavalta?

Olen aivan ihastunut Lillyn pukuihin ja tarkoituksenani oli vuokrata puku Suomesta. Satuin sitten seikkailemaan Lillyn nettisivuilla ja tajusin, että saisin ostettua puvun itselleni suoraan Lillyn liikkeestä Tanskasta huomattavasti halvempaan hintaan. Ja tosiaan, saisin puvun ihan omakseni enkä vuokraisi, kuten ensin ajattelin. Jos kävisin Suomessa kokeilemassa, niin tietäisin oikean koon ja tilaisin puvun sitten Tanskasta.

Link to comment
Share on other sites

Hei

Minä tilasin pukuni Lillyn Outlet-sivustolta. Kokojen määrityksessä lillyn sivuilla on hyvät rinta-vyötärö-lanne mitat, joten kokoakin pystyy mittailemaan. Nyöritykset kun antaa sitten vielä pelivaraa. Itse soitin sille pomolle (joka oli tosi ystävällinen ja palveluhalukas) jolloin mietimme puvun kokoa vielä tarkemmin. Tilasin itselleni viimeisen pienen koon mitä siitä mallista oli jäljellä ja sopiva se oli! Hieman kävin sitten ompelijalla muokkaamassa puvun tukiliivin mittaa, koska se oli aika napakka mutta muutoin tilaus osui nappiin.

Toimitus kesti ehkä 2vkoa-4vkoa, kohdallani taisi olla joku sekaannus alkuu, etteivät saaneet heti tilausta liikkeelle. Tästäkin se Lillyn pomo lähetti minulle sähköpostia ja olin jatkuvasti tietoinen missä tilaukseni menee.

Rahtimaksu selviää, kun tekee sitä tilausta hieman eteenpäin, ostoskoriin laittamisen jälkeen. Muistaakseni rahtikulut kaikkineen ja verot jne maksoi 20-40e. Kokonaisuudessaan maksoin puvutani alle 250e, joten täältä päin en olisi saanut edes tuolla hintaa pukua vuokrattua.

En voi kun suositella! Pukuni oli ihana ja se on oma ja uusi! Vieraat pukua kehuivat ja tunsin olevani prinsessa sen päivän ;)

Link to comment
Share on other sites

Täältä myös kiitos vastauksesta! :) Onko tuo Outlet-sivusto joku ihan omansa, kun ainakaan lilly.dk-sivuilta en outlet-osastoa löytänyt? Sisältääkö nuo hinnat, mitkä pukujen yhteydessä on ilmoitettu, verot?

Norppaaa tai muut sivustoilta tilanneet, kiinnostaisi vielä tietää, millä kielellä olette asioineet, jos on tullut ongelmia tai kysyttävää? Enkulla vai ruotsilla? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Miten te olette tilailleet tuolta lillyn sivuilta niitä pukuja? kun klikkaan sitä pukua niin saan kyllä avattua sivun mistä valitsen koon, mutta en pääse siitä eteenpäin...

Olen vähän kahden vaiheilla että tilaanko sieltä vai ostanko suomesta. Kävin sovittelemassa Porvoolaisessa hääliikkeessä Lillyn pukuja ja sieltä löytyi kyllä toinen mieluisa malli. Etu sieltä ostamisessa olisi se että tekevät kuulemma heiltä ostetuihin pukuihin edullisemmin kaikki muutoskorjaukset.

Link to comment
Share on other sites

piipa85: En osaa neuvoa tuossa tilaamisessa, minäkin mietin aikanaan puvun tilaamista suoraan Lillyltä. Tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin kun kuulin, että liike, jossa Lillyn pukua sovitin, tilaa Lillyn sivuilla olevalla hinnalla puvun minulle suoraan liikkeeseen, eikä minun tarvitse maksaa postikuluja tms. :) Muistaakseni ainakin Helsingin Stockmannilla Lillyn pukujen hinnat ovat samat, mitä valmistajan nettisivuillakin.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 year later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...