Jump to content
Naimisiin.info

Häiden jatkot Helsingissä


marieeva

Recommended Posts

Vietämme hääjuhliamme Helsingissä Hotelli Kämpin peilisalissa Heinäkuussa 2010. Juhlat loppuu kello 23.30 ja nyt tuli mieleen että sen jälkeen vielä porukka saattaisi haluta bilettää jossain lähellä ja mahdollisesti me mieheni kanssa voitaisiin vielä liittyä vieraitten seuraan vähäksi aikaa... Joku semmonen baari olisi kiva mikä ei ole kaukana ja juhlat voisivat jatkua semmosessa paikassa missä voi keskustellakin mutta olisi kuitenkin musiikkia...

Olisiko kellään kokemuksia minkälainen jatkopaikka se Hotelli Kämpin Bar&Clubi on kesä perjaintai iltaisin, sehän olisi se lähin vaihtoehto tietysti. Tai olisiko kellään ehdottaa toista hyvää jatkopaikkaa siinä ihan lähellä mihin olisi helppo ohjta vieraita ( moni on ulkomaalainen...)

Vieraitten ikäluokka on noin 25-45 ja puolet suomalaisia, puolet ulkomaalaisia...

Otan mitä vaan vinkkejä vastaan..

Link to comment
Share on other sites

Itse olen ollut vieraana häissä jotka vietettiin Kämpissä , jatkoille lähdettiin heti paikaan jossa voidaan syödä.

Kaikilla oli niin kova nälkä , Kämpissä annokset kauhean pieniä pipellyksiä , anteeksi vaan !

Vähän jäi tylsä maku noista häistä , vaikka rahaa oli laitettu , mutta tulos oli huono meidän vieraiden mielestä , tottakai kaikki näyttelimme oikein tyytyväisiltä.

Link to comment
Share on other sites

Hei, ei mitään... Syynä siihen että me valitsimme Hotelli Kämpin on se että itse asiassa asumme Australiassa ja juhlpaikan on pakko olla sellainen että kaikki juhla järjestelyt voidaan järkätä sähkopostin kautta... olemme ottaneet huomioon sen että kaikki ei saata olla just niin täydellistä kuin voisi olla, mutta ulkomailta käsin emme valittettavasti pysty käymään juhlpaikkoja läpi ja ruokia maistamassa...siis paikka valittiin koska emme voi itse olla Suomessa paikan päällä ennen ku vasta viikkoa kahta ennen juhlia..

Etsin vain ideoita siihen että mihin suuntaan voin osoittaa 40 Australian vierasta jatkamaan juhia koska tiedän että haluavat kuitenkin lisää juoda. Se ravintola Teatteri saattaa olla erittäin hyvä ehdotus.

Vielä etsin Hotelli Kämpissä juhlineita ja lähellä hyviä jatkopaikkoja..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Kaarle XII:ssa olen ollut yksillä hyvillä häiden jatkoilla, en vaan muista enää pääsikö sinne jonon ohi.

Apollossa olen myös ollut häiden jatkoilla, mutta se on paikkana niin iso, että ihmiset hajaantuvat. Sieltä tosin saa varata niitä loosseja, ehkä sillä tavalla saisi ihmiset pysymään kun olisi "tukikohta".

Link to comment
Share on other sites

Häiden jatkoilla en ole koskaan ollut, mutta olemme järkänneet muiden pippaloiden jatkoja mm. Le Bonkissa (Yrjönkatu 24) sinne voi neuvotella jonon ohi pääsemisestä etukäteen. Riippuu varmaan aika paljon haluatteko jatkoille paikkaan, jossa voi bailata vai paikkaan, jossa voi seurustella sivistyneesti. :D 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...