Jump to content
Naimisiin.info

Kauniit kulmakarvat


Meli

Recommended Posts

en nähnyt selaamalla vastaavaa ketjua.. voi yhdistää aiempaan, jos sellainen jo löytyikin

Keskustelua kulmista eli kaikki mahdollinen niiden nyppimisestä, kaunistamisesta jne :flirt: .

--------

Mulla on aina olleet todella hirveät kulmakarvat, ne jopa jollain tapaa ohuelti yhtyy nenän päällä :girl_impossible: . Nyt kun menen naimisiin, niin olen hieman aatellut, että menisin muotoiluttamaan ne ammattilaisella :girl_sigh: . Sen jälkeen voisi itse nyppimällä yrittää pitää niitä hienona.

Mua vaan mietityttää, että milloin mun pitäs käydä ne siistimässä kun en ole koskaan aiemmin käynyt? Häät on heinäkuussa ja mua pelottaa, että tulee jotkut valkoset rajat siistittyjen kulmien ympärille kun niiden karvojen alla oleva iho ei pahemmin oo aurinkoa saanut :girl_impossible: .

Link to comment
Share on other sites

en nähnyt selaamalla vastaavaa ketjua.. voi yhdistää aiempaan, jos sellainen jo löytyikin

Mua vaan mietityttää, että milloin mun pitäs käydä ne siistimässä kun en ole koskaan aiemmin käynyt? Häät on heinäkuussa ja mua pelottaa, että tulee jotkut valkoset rajat siistittyjen kulmien ympärille kun niiden karvojen alla oleva iho ei pahemmin oo aurinkoa saanut :girl_impossible: .

Kannattaa ehdottomasti kayda ennen kuin kevataurinko alkaa paistaa, varsinkin jos rusketut helposti. Toinen syy aloittamiseen asap on se, etta useimmilla nyppiminen sattuu ensimmaiset x kertaa kun iho ei ole tottunut nyppimiseen ko. alueelta, eli punoituksen ja mahdollisen turvotuksen valttamiseksi haapaivana suosittelen kylla kaymaan kosmen juttusilla tassa lahiaikoina. Ja tosiaan, ammattilasen tekemaa mallia on helppo pitaa ylla kun nyppii aina hajakarvat pois heti kun karvan paasta saa pinseteilla kiinni.

Link to comment
Share on other sites

Ai niin, tuli viela mieleen se ianikuinen kuvan mukaanottaminen. Taa saattaa kylla olla itsestaanselvyys, mutta jos vaan mahdollista niin ota kuva tai vaikka useampi mukaan viitteeksi millaiset kulmat todella haluat (esim. onkun julkkisnaisen kasvokuvan missa sun mielesta on kivannakoiset kulmat). Kasityksia ja makuja kun on niin monenlaisia; toisen "ohuet" voi olla toisen "aika paksut"; toisen "kaarevat" voi olla toisen "lahes suorat" ja sita rataa. Eli kun ekaa kertaa nypitaan niin se sanelee aika vahvasti sen, minkalaisina niita pidetaan jatkossa (varsinkin jos nypitaan ohuehkoiksi). Tata en siis missaan nimessa sano pelotteluna vaan vinkkina. :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Ai niin, tuli viela mieleen se ianikuinen kuvan mukaanottaminen. Taa saattaa kylla olla itsestaanselvyys, mutta jos vaan mahdollista niin ota kuva tai vaikka useampi mukaan viitteeksi millaiset kulmat todella haluat (esim. onkun julkkisnaisen kasvokuvan missa sun mielesta on kivannakoiset kulmat). Kasityksia ja makuja kun on niin monenlaisia; toisen "ohuet" voi olla toisen "aika paksut"; toisen "kaarevat" voi olla toisen "lahes suorat" ja sita rataa. Eli kun ekaa kertaa nypitaan niin se sanelee aika vahvasti sen, minkalaisina niita pidetaan jatkossa (varsinkin jos nypitaan ohuehkoiksi). Tata en siis missaan nimessa sano pelotteluna vaan vinkkina. :girl_smile:

Erittäin hyvä pointti pikku-pärältä. Jos on kuva mukana niin kosmetologin on aina helpompi saada aikaan juuri sellainen lopputulos kuin asiakas toivoo!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kiitokset kaikille :-X . Tänään kävin muotoilussa ja nyt mulla on nätit ei-rehottavat kulmat :wub: . Pidän ne nyt aina tämmösinä ^_^ .

Otin neuvosta vaarin ja kiikutin kuvan mukana, että minkä tyyppistä haluan ja tää muotoilija sanoi semmosen passaavan hyvin mun nuppiini :girl_smile: . Kävi kyllä hieman nolostuttamaan kun se kehuskeli kulmieni olevan symmetriset ja vai kuulemma siistimistä tarvitsi tehdä :blush: .

Itse operaatio kirpaisu hieman, mutta kyllä kannatti vaikka hieman punoittaakin :girl_smile: . Mietin vielä, että menenkö uusintakäsittelyyn hääviikolla ja värjäyttäisin kulmat tummemmiksi vai nypinkö vaan hajakarvat ite ja meen luomuvärillä :girl_sigh: .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Apua!

Kävin eilen tiistaina kosmetologilla muotoiluttamassa ja värjäyttämässä kulmat ja ripset. Lopputulos on mielestäni kuitenkin aivan liian tumma, koko kasvot muuttui ihan eri näköiseksi, eikä mielestäni hyvällä tavalla. Kosmetologi tosin oli sitä mieltä, että nämä ovat upeat :girl_sigh: Ei paljon lohduta.

Eli vaaleneekohan nämä vielä tästä mahdollisesti itsekseen lauantaihin mennessä, jolloin meillä siis on häät, tai onko jotain keinoa, millä näitä voisi vielä saada vähän vaaleammiksi saamatta aikaiseksi vielä kauheampaa lopputulosta? Vai menenköhän sitten isot aurinkolasit päässä naimisiin? Nämä on hirveät! :hysteric:

Apua!

Link to comment
Share on other sites

^Värjätyt kulmakarvat on pari ensimmäistä päivää melko karut kun väriainetta jää myös ihoon kiinni kaikesta poistoyrityksestä huolimatta, ja väri+suttu tasoittuu kyllä lauantaihin mennessä. Itsekin kauhistelin pari ensimmäistä kertaa miten järkyttävältä sitä näyttikään sotkuisine kulmineen ja kasvohoidon+puhdistuksen jälkeen punottavine kasvoineen, mutta kun seuraavana päivänä laittoi normaalin meikin (juhlameikistä puhumattakaan), kulmat sulautuivat kasvojen ja hiusten väriin varsin hyvin. Melko tummat ne siis saa olla että olisivat vielä lauantaina silmiinpistävät, ja hyvä meikkaaja osaa kyllä ottaa asian huomioon tekemällä silmämeikistä tarvittaessa hieman voimakkaamman. :)

Link to comment
Share on other sites

Ihan varmasti ne tuosta vielä laantuu, kasvoja pestessä ja suihkussa. Ja vaikka itsestä ne kovin tummilta tuntuisivatkin niin meikin kera (kuvissa varsinkin) näyttävät paljon haljummilta! Eli älä huoli! Mullekin meikattiin melko tummat kulmat, mutta kuvissa näyttää todella hyviltä.

Link to comment
Share on other sites

Värjätyt kulmat lähtee vaalenemaan yllättävän nopeasti, joten ei hätää. Peseminen vaalentaa ja ihoon jääneet väriaineet lähtevät tosiaan pois vasta kunnon pesussa. Näin kesällä aurinkokin vaalentaa niitä nopeasti, mutta eri asia kuinka paljon ehdit ennen häitä aurinkoa ottamaan. Ei paniikkia, tulet varmasti olemaan kaunis meikissäsi lauantaina :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...