Jump to content
Naimisiin.info

Hääjuhlan lopetus


Guest kesämorsian2012

Recommended Posts

Guest kesämorsian2012

Olemme sulhasen kanssa saaneet melkein kaikki suunnitelmat valmiiksi, mutta tämä illan päätös mietityttää vieläkin. Ajateltiin että jos jollakin olisi hyviä ideoita täällä, nii kyselläänpäs :girl_smile:

Ajatuksena oli siis että loppuillasta (klo. 22 jälkeen) juhlissa olisi esiintynyt Stand Up-koomikko, mutta rahat eivät riitäkkään tähän ja nyt pitäisi keksiä jotakin muuta. Mies tahtoisi karaoken, mutta mä en missään tapauksessa tahdo mitään sellaista häihimme! Eli se on ehdoton NO! Itse ehdotin hieman ysäri musaa ja poppia ja että loppuilta olisi enemmänki vapaata seurustelua ja tanssia saa jos tahtoo. Miehen mielestä kukaan ei tahdo suomessa tanssia ja tod. näköisesti porukka lähtisi kotiin/baariin. Mitä mieltä olette? Onko mitään ideoita miten viihdyttää vieraita klo 22. jälkeen ilman rahan menoa? Juotavaa saa kyllä tiskiltä juhlapaikassa ja pientä iltapalaakin tulee luultavasti tarjolle.

Toinen asia missä kaipaamme apua on ohjelman aikataulutus. Alustavat suunnitelma on tämä:

Klo:

16.00 Hääjuhla alkaa meidän tulolla juhlapaikalle (ei ole siis kirkko-osuutta!)

Onnittelut/kättelyt

16.30 BM pitää alkumalja puheen (kumpikaan isistä ei tahdo tätä osuutta).

16.40 Alkuruokailu

Kauankohan tähän kannattaisi varata aikaa? Vieraita tulee n. 100-120 ja lapsia on n. 20-30.

Taustamusiikkia tulee dc:ltä koko päivän ajan.

(ehkä tunnin päästä?) Pääruoka.

Tämän aikana kaasot sekä vanhemmat/isovanhemmat voivat pitää omat puheensa.

(pääruokailu kestäisi ehkä 2 ja 1/2 tuntia jotta voi käydä vessassa/tupakilla?)

Kakun leikkaus ja kahvit sekä muiden halukkaiden puheet

(Jälkiruualla ei varmaankaan ole hirveä kiire, jotenka voisi kestää ehkä tunnin?)

Tässä kohtaa voi pitää pienen tauon.

Jos tällä mentäisiin, kello tulisi nyt

21.15 BM ja kaasojen ohjelmaa/leikkejä. Ehkä myös kimpun heitto. Mahdollisesti ulkona jos on hyvä sää.

21.50 Häävalssi sisällä. Meille on varattu saippuakuplakone ja se voisi jäädä päälle niin kauan kunnes saippuaneste loppuu. Lapset ja muut parit varmasti tykkäisivät.

Tällä menolla klo. 22. jälkeen voisi alkaa tämä vapaampi meno ja menevämpi musa. Ennen tätä taustamusiikkina on ollut rauhalliset ballaadit, disneyn kappaleita ja muita rakkauslaulua. Mihin aikaa on hyvä lähteä pois? Juhlapaikka ei ole ainakaan sanonut mitään siitä, että monelta juhlat pitäisi lopettaa. Olisiko tökeröä lähteä siinä klo 23 ja 24 väliltä pois? Mietin vain sitä, että onhan hääsviitissämme kuohari odottamassa ja että jaksaisimme valvoa siellä kaksin :girl_wink: Monelta te muut parit olette lähteneet omista häistänne pois?

Toivottavasti saitte jotakin selvää tästä sekasotkusta :) Mielipiteitä kaivataan koska tärkeintä on että vieraamme viihtyisivät häissä, ja että ei tulisi tylsiä hetkiä. Tuleeko tästä nyt teidän mielestä vain tylsät ruokailu-häät?

Link to comment
Share on other sites

Kuulostaa tosi kivalta. Ehkä ujuttaisin ruokailun lomaan/ väliin jotain pientä jos tuntuu siltä että porukka ei meinaa lämmetä ilman. Ja hyvin voitte lähteä jo aikasin. Varsinkin kun omasta kokemuksesta jos baari ei ole auki, porukka vähin äänin katoaa aika aikasin paikalta.

Eihän saippuakuplakone tee tanssilattiaa liukkaaksi?

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä ohjelma vaikuttaa hyvältä, mut yhtä juttua mietin.. Teillä on mun mielestäni aika myöhään tuo häävalssi.

Kaikissa häissä, missä mä olen ollut, häävalssi on ollut kakkukahvien jälkeen. Kun musiikki tulee kuvioihin niin tunnelmakin rentoutuu viimeistään silloin (mikäli jotain vielä siinä vaiheessa pönötyttää :)).

Mut tää lienee vain makuasia!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kesämorsian2012

Tiara-10: En oo ainakaa ikinä kuullu että siitä tulis liukas lattia :D Mut kyllä me voidaa testata sitä kotona :) Baari on siis auki koko päivän/illan ajan jotenka toivotaan että ihmiset haluaisivat jäädä sinne kympin jälkeen edes vain istumaan iltaa (?). Mikä ohjelma olisi hyvä ruokailun ajaksi? Ideoita kaivataan :)

My_Dream_Wedding: Ajateltiin että häävalssi avaisi tanssilattian näin, ja siitä olisi hyvä siirtyä rennompaan illan viettoon. Lisäksi ei olisi niin turvonnu olo kun on ollut pientä taukoa ruuasta. Olisiko sittenkin parempi vaihtaa valssin ja BM ja kaasojen ohjelma-hetken paikkaa? Eli leikkien jälkeen vieraat saisivat lähteä jos siltä tuntuu? :) Musiikkiahan on taustalla koko juhlan ajan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tämä nyt voi mennä ihan ohi ja korkealta kun en tiedä minkä ikäisiä olette ja millainen määrä vieraita teidän juhliin on tulossa, mutta:

Me varmaan otetaan Wii mukaan iltaan. Meidän kaverit on niin lapsellisia ( minä mukaanlukien ) että toimii taatusti :girl_haha:

Ollaan nyt pidetty muutamat kolmekymppiset ja muut kemut, ja kyllä se Wii on vain ollut suosittu juttu. Mimmit on jorannut pää punaisena ja jätkät hypännyt mäkeä pää punaisena :grin: Ollaan myös tehty joukkueita ja pelattu toisiamme vastaan. Mutta tämä oli vain tällainen ajatus, tosiaan kun en tiedä millaisia juhlia olette luonteeltaan tekemässä. :flirt:

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä ohjelma vaikuttaa hyvältä, mut yhtä juttua mietin.. Teillä on mun mielestäni aika myöhään tuo häävalssi.

Kaikissa häissä, missä mä olen ollut, häävalssi on ollut kakkukahvien jälkeen. Kun musiikki tulee kuvioihin niin tunnelmakin rentoutuu viimeistään silloin (mikäli jotain vielä siinä vaiheessa pönötyttää :)).

Mut tää lienee vain makuasia!

Meillä oli häävalssi klo 21:00, koska bändille varattu aika oli 21-24. Isäni oli ainoa joka tuosta valitti, mutta se onkin sellainen hätähousu.. mielestäni aika oli oikein hyvä, saatiin venytettyä ohjelmaa pidemmällekin. Ekalla tauolla klo 21:50 oli sitten sukkanauhan heitto ja tokalla tauolla klo 22:50 vielä viimeinen pala ohjelmaa.

Meillä ihmiset lähtivät kotiin klo 21 ja 24 välillä omaan tahtiinsa, kaikille oli jo kutsussa ilmoitettu että juhla loppuu klo 24. Silloinkin oli kyllä vielä kivasti porukkaa tanssilattialla, aiemmin lähteneet olivat lapsiperheitä ja pitkämatkalaisia lähinnä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...