milla82

Vihkiminen jo klo13

7 viestiä aiheessa

Kaipailisin kokemuksia/vinkkejä miten olisi suositeltavaa aikatauluttaa päivä, jos vihkiminen on jo klo13 (muut ajat menneet). Tarkoitus olis pitää bilehenkiset häät eli illalla bändi jne. Mitkä jutut vois edesauttaa, että porukka viihtyisi koko päivän?Itse en ole koskaan ollut häissä, joissa vihkiminen jo noin aikaisin, joten sen takia aikatauluttaminen mietityttää..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli vihkiminen klo 13, ja bileet aloitettiin kun oltiin syöty ja juotu hyvin ;) Mikäs pakko on odottaa iltaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee vihkiminen klo. 13.30 ja bileet alkaa kun on syöty ruuat ja juotu kahvit (ja vähän muuta). Loppuillaksi pitää vähän järkätä ohjelmaa, meille tulee ainakin karaoke :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlapaikkojen reaktioiden pohjalta tuo klo 13 ei kait ole niin aikainen. Meillekin taivasteltiin että miten myöhään kun klo 14 ehdotettiin vihkimistä, vaikka siirtyminen on lyhyt. Näin myös tutulle sanottiiin ja heille jopa arvioitiin alkumaljojen, ruokailun ja kahvittelun kestävän klo 15-20, mutta onneksi ripsakampaa toimintaa olikin. Eli kait se aikataulun valkkaaminen riippuu pitopalvelustakin että miten nopeeta kantavat ruokaa pöytään ettei tarvi häävalssia jättää keskiyölle :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli vihkiminen klo 12.45, juhlapaikalle saavuttiin pieneltä ajelulta kahden paikkeilla vieraiden ollessa jo paikalla. Ei ollenkaan liian aikainen vihkiminen, oli ainakin kunnolla aikaa viettää juhlia ja loistavat juhlat olikin! Oli sopivassa määrin hyvin ajoitettua ohjelmaa, missään vaiheessa ei päivä tuntunut pitkältä. Päinvastoin.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin on vihkiminen kello 13, kun lähdemme yöllä häämatkalle (juhlat ovat ihan lyhyet kakkukahvit).

Itse enemmän pohdin sitä, kuinka aamun aikatauluttaisi.. Tarvitseekohan herätä jo viideltä?? :D en kyllä itse tämänhetkisten suunnitelmien mukaan onneksi mene kampaajalle, mutta juhlapaikkaan pääsemme vasta samana päivänä...

Mun mielestä pitkissä juhlissa olisi tärkeää muistaa tarjota sitten myös iltapalaa, ettei juhlat hyydy siihen, että ihmiset lähtee syömään ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin tulossa vihkiminen klo 13.

Halusimme päiväsaikaa, kun vieraita tulee hieman kauempaa +100km, niin niille jotka lähtevät ajamaan kotiin kahvittelujen jälkeen, ei mene hirmu myöhäiseksi ja että juhlatila tulee olla tyhjä 24 mennessä - ehtii avustajat hoitaa kaiken roinan pois juhlapaikalta :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään