Sign in to follow this  
Followers 0
fairy_

Hääkutsuna elokuva

12 posts in this topic

Onko kenelläkään kokemusta lyhyehkön "elokuvan" tekemisestä hääkutsuksi?:) Sulhasen kanssa ollaan tällaista suunniteltu, ja kiinnostaisikin tietää, onko kukaan muu päätynyt tällaiseen vaihtoehtoon? Ideoita ja vinkkejä otetaan myös vastaan ilomielin :)

Edit. poistettu

Edited by Daliya

Olipa mainio video! Joo, kuvauslaadusta ja editoinnista olen ehdottomasti samaa mieltä, ollaankin onneksi saatu värvättyä ammattilainen suhteiden kautta :)

Tosi hieno idea tollanen video.. meillä ei vaan varmaan toimis, kun niin osa kutsuttavista vierasta ei varmaan pystyis muuten kattoon videota kuin vhs:ltä..

Kannattaa kuitenkin varmaan printata tarkeimmat tiedot myos paperille (aika, paikka, pukukoodi, yhteystiedot, lahjalista jne) josta ne on helppo tarkistaa kun on jo toinen jalka ovesta ulkona.

On myös olemassa ohjelmia, joilla voit tehdä helposti tällaisen elokuva tyyppisen kutsun. Esimerkiksi IMovie 11.

Ihan mahtava idea, ihana :)

[media=]

Käykääs kurkkaamassa? Mitähän tällainen maksaisi?

Onko muita saman tyyppisiä? En ollut ennen törmännyt!

Toi oli mun mielestä loistava! :)

Ehdotin kans jo kuukausia sitten omalle sulholleni että tehdään dvd:lle kutsu, mutta hän sanoi että on perinteiden puolella eikä tykkää ideasta.

Mä taas vaan ilahtuisin jos saisin itse tällaisen kutsun, tai olisin saanut tehdä tällaisen :)

Mustakin nämä videot ovat ihania ja yleensä tosi hienoja! :) ja kyllähän noita on esim. YouTube pullollaan kun vaan etsii (tosin kutsuvideot ovat ilmeisesti suositumpia tuolla meren toisella puolella, joten kannattaa etsiä englanniksi!)

Tuollainen video olisi tosi hieno kutsuna, mutta kyllä paperinenkin versio kannattaa silti lähettää, siitä kun on helpompaa tarkistaa nopeasti yksityiskohdat. Ja meidän vieraissa ainakin on sen verran vanhempia ihmisiä, jotka tuskin osaisivat tai edes pystyisivät pelkkää videota katsomaan.. :)