Jump to content
Naimisiin.info

Kokkolan ja lähistön pitopalvelut - kokemuksia?


marges

Recommended Posts

Hei!

Etsin Kokkolasta tai Kokkolan läheltä pitopalvelua häihimme. Onko kenelläkään kokemuksia tai suosituksia? Ei ole ennen tullut käytettyä pitopalveluja täällä niin on vähän vaikea aloittaa kyselyä. Kirjoitin tarjouspyynnöt kahteen pitopalveluun joiden yhteystiedot oli puhelinluettelossa mutta kummastakaan ei tullut mitään vastausta, joten toivon että muitakin löytyy.

Kiitos!

Link to comment
Share on other sites

Puhelinluettelossa on ainakin Pitopalvelu Catering ST (varastotie 4, 06-8220545), jonne lähetin tarjouspyynnön, mutta en saanut MITÄÄN vastausta. Eli en välttämättä suosittele. Toinen paikka mistä oon saanu ennen ihan hyvää palvelua (ei häissä, mutta ruokaa juhliin kuitenkin) on Leipomo-juhlapalvelu Emilia (Kustaa Adolfinkatu 74), jos ajelet ohi niin lukee ikkunassa isolla HÄÄT niin ei voi missata. ;) En oo vielä saanu liikkeelle Emilia tarjouspyyntöä että en tiiä mitä he velottavat.

Link to comment
Share on other sites

Kokkolinnaa, josta kirjottelit tuolla päiväkirjassasi, en suosittele. Yhdeltäkään siellä käyneeltä en ole kuullut hyvää palautetta, kuulemma isoille seurueille järjestetyt ruokailut ei kerta kaikkiaan onnistu, palvelu ei pelaa, kestää kauan ja ruoka on kamalaa.

Toivottavasti saat vastaukset muista paikoista  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Toi Leila Orava oli ihan kumma... Lähetin tarjouspyyntökirjeen toukokuussa ja ei kuulunut vastausta. Soitin kolmisen viikkoa sitten sinne ja kysyin onko vapaata hänellä ensi elokuussa. Lupasi varmistaa tehdyt varaukset ja soittaa vielä samana päivänä takaisin mutta ei kuulunut mitään. Soitin viikon päästä uudelleen ja vastaukseksi sain "ai, olin sairaana ja ei silloin voi tehdä töitä" -tyylisen vastauksen ja sanoikin sitten ihan suoraan että hänellä oli jo elokuun 14. päivä varattu. Ei taida olla tällä henkilöllä oikein asiakaspalvelutaidot kohdallaan...

Nyt on onneksi varattu Leipomo/Juhlapalvelu Emilia.  :) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mitäs hintaluokkaa se oli siellä Emiliassa? Niin siis ja olikos  mitä tarjolla?

Ollaan harkitsemassa että jos sittenkin pidettäis ihan kotikaupungissa häät ja siitä syystä teen pientä ennakko tiedustelua :D, varmasti halvempaa kuin täällä pk-seudulla ;D

Link to comment
Share on other sites

Hui  :o

Aika paljon tavaraa ja noin mielyttävään hintaan :D

Kyllä taitaa yhteydenotto siihen suuntaan olla järkevä ratkaisu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Täytyy nyt tunnustaa Emilian suhteen, että siellä ei näköjään pääse tekemään alustavaa varausta, vaan saattavat myydä päivän, josta olette puhuneet, jollekin muulle ilman mitään tietoa. Kyselyjäkään ei tule, vaan ilmoitus että ovat jo varattu. Petyin tänään suuresti Emiliaan!! Olimme neuvottelemassa menusta ja yhtäkkiä he eivät enää olleet vapaat neuvottelemanamme päivänä.

Kannattaa pitää mielessä!

Link to comment
Share on other sites

Olin viime viikonloppuna häissä jossa oli ruoka Leila Oravalta. Kaikki pelas tosi hyvin, ruoka oli todella hyvää. Mielestäni myös edullista; 100 hlö/1000 €, sis. naudanpaisti, kastike (en muista mikä), keitetyt perunat, olikohan 4 ei salaattia sekä 4-kerroksinen kakku.

Oltiin ajateltu tehdä itse ruuat mutta nyt tultiin toisiin ajatuksiin ja harkitaan kyseistä pitopalvelua.

Link to comment
Share on other sites

Lisään vielä Emiliasta VAROITUKSEN.

Päivämäärä täytyy näköjään varata ennenkuin ruoasta päästään yksimielisyyteen! EIVÄT OTA ENNAKKOVARAUKSIA!!! Omistajan mielestä asiakkaan täytyy osata hahmottaa hinnat omalle menulleen heidän menuvaihtoehtojensa pohjalta ja päättää heti. Neuvotteluja ei pysty heidän kanssaan luotettavasti käymään, sillä jos et heti varaa päivämäärää niin saatat jäädä tyhjän päälle. EI ammattimaista toimintaa!!

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. toivottavasti mun varaus vielä pitää. Varasin viime kesänä Emilian ja toivottavasti ei jäädä "tyhjän päälle" kun ei lyöty lukkkoon menua heti silloin. Sovittiin kyllä sopimus varmaksi ilman menua. Sovittiin että menu varmistetaan maaliskuussa. Pitää varmaan soittaa sinne mahd pian. Leila Orava silloin tosiaan osasi sanoa puhelimessa sen kummemmin kalenteriin katsomatta että ei meidän hääpäivä hänelle sovi, ei taida sitten meille jäädä muuta pitopalvelua jos Emilia jättää meidät pois.    >:(

Link to comment
Share on other sites

Tähän on pakko kommetoida munkin nyt sen verran että olen kuullut Leila Oravan tarjoilusta pelkkää hyvää.  Itsekin jouduimme odottamaan jonkun aikaa vastausta mutta olimme aktiivisesti yhteydessä häneen ja kävimme hänen kotonaan juttelemassa & katsomassa kuvia tarjoiluista. En tosin ollut itse paikalla mutta luotan oman äitini & sulhasen äidin makuun. Hintataso Oravalla voi olla muutaman euron kalliimpi/hlö mutta ainakaan meidän tapauksessa se ei päätökseen vaikuttanut. Päinvastoin, hyvästä ruoasta on ilo maksaa.

Tiedän myös sen että pitopalvelu Emilialla / Tiinalla on porttikielto ainakin erääseen Kokkolan juhlapaikkaan, heitä ei voi siis sinne pitopalveluna ottaa vaikka itse haluaisikin.

Link to comment
Share on other sites

Kun itse soitin aikoinani tuohon pitopalveluun ja kysyin hintoja, niin mulle kerrottiin, että hääkakku maksetaan "erikseen", eli se ei kuulunut menun hintaan...

Varmaan ihan neuvottelukysymys mitä mihinkin menuun kuuluu.

Aika jännä kuulla miten erilaisia kokemuksia eri ihmisillä on samoista pitopalveluista. Tykkään kyllä tosi paljon Leila Oravasta, palvelu on aina ollut hyvää. Sulho on ehdottomasti Leilan kannalla ellemme itse tee kaikkia ruokia (hänellä sympatiat Leilan puolella, käy siellä joka päivä syömässä).

En vielä varannut Leilaa, otamme vain ruuat, tarjoilijat ja perunankeittäjät on omasta takaa. Leilan mukaan vielä ei ole kiire varata. Tulipa sekava  ;)

Link to comment
Share on other sites

Tuntuu muuten aika oudolta, että joku saa jossain paikassa hyvää  kohtelua ja toinen huonoa. Johtuukohan meistä, siis asiakkaista, vaiko heistä.  Luulisi, että kaikille olisi tärkeää hyvän maineen saaminen, johtaahan se myöhemmin ehkä lisääntyneisiin asiakkaisiin.  Eiköhän jokaisen häät ole yhtä tärkeitä.

Haluaisin myös uskoa, siihen että jokaisen häät ovat yhtä tärkeitä! Emilia-kokemukseni jälkeen, kaikki eivät näköjään ole samaa mieltä.

mielestäni pidin ihan kohteliaasti yhteyttä Emiliaan.  Virheenäni (?!?) oli ehkä, että halusin tietää hinnoista ennen lopullista varausta. En osannut arvata, että päivä täytyy varata ennen hintojen ym. neuvotteluja. Muut ovat olleet näköjään viisaampia ja tienneet enemmän k.o. paikasta uskaltaessaan varata haluamansa päivän heti kättelyssä. Olisin minäkin mielelläni käyttänyt Emilian palveluja, mutta yhteistyömme ei näköjään toiminut.  :-/    

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Mitä hintaluokaa Oravalla tarkalleen oli, ruoka per henki ja kakku?

Harkitsen häntä kun hyvää oon vaan kuullu, mutta hinnoista ois kiva tietää etukäteen,

Että tietää onko siellä kaikille samat hinnat. ???.Harmi että näissäkin asioissa kusetetaan liiankin usein :-/

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 3 months later...

Onkos kenelläkään kokemuksia Villa Elban pitopalvelusta? Ruuat täytyy ottaa paikan päältä eli jos haluaa sen juhlapaikaks niin täytyy ottaa myös heidän pitopalvelu. Paikka on jo varattuna, joten toivon että ruoka on hyvää ja palvelu pelaa...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nostetaas vähän, onko kellään uusia kokemuksia Kokkolan/lähialueen pitopalveluista?

Tietääkö joku kokonaisen sian grillaamisen järjestämisestä Kokkolassa (mikä taho??) tai isomman joukon syöttämisestä noin muuten grillaillen Kokkolassa? Keneltä tälläisestä palvelusta voisi tiedustella? (sopivat linkkiketjut ko. aiheisiin olen täältä jo tsekannut, nyt kyselen just lähinnä Kokkolaan liittyen  :) )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onko kenelläkään kokemuksia Helvi Timmerin catering firmasta!? Kauhea stressi kun kukaan tuttavani ei ole kuullut kyseisestä kokkolalaisesta firmasta, mitä jos ruoka ei olekaan hyvää!!? :-?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kääk?! Eikö kukan tiedä tästä firmasta mitään?  :( Oravasta vielä sen verran että olen kuullut hänestä pelkkää hyvää, valitettavasti oli varattu meidän hääpäivänä!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Me varasimme tarjoilijat HT Cateringing kautta ja ko. henkilö itse ainakin vaikutti asiantuntevalta ja mukavalle. Tosin ehkä sellainen jämäkämpi naisihminen  ;) eli sanoo varmasti asiat suoraan ja hoitaa asiat jämptisti, turhia jaarittelematta. Sen enempiä en valitettavasti tiedä, kun ei ruokia tilattu tätä kautta. Meidän tutuista löytyy ihmisiä, jotka tuntevat firman kun ei siitä ainakaan mitään negatiivista kommenttia ole tullut, joten on näin ollen ovat varmasti ihan hyvä peruspitopalvelu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hei,

olemme kyselleet Kokkolasta eri pitopalveluilta vaihtoehtoja. Teimme itse rungon ja lähettelimme sitä eri paikkoihin. Kaikkein huippu oli Naurava kokki -ravintolasta tullut pitopalvelutarjous. Ruuan hinnaksi olisi tullut 30E/hlö, ILMAN hääkakkuja ja tarjoilua. Tarjoilusta olisimme joutuneet pulittamaan 25 E/h/hlö. Aika kallista sanoisin!!! En osaa sanoa ruuan tasosta, kun en ole muilta kyseisestä firmasta kuullut. Mutta emme ainakaan tätä valinneet. Tosin en voi tietämättömänä moittia muuta kuin hintaa.

Onneksi anoppi oli ripeä ja värväsi tuttavansa pitopalvelun huomattavasti halvemmalla.

Link to comment
Share on other sites

Meinasin justiinsa tilata kakut Nauravasta Kokista, mutta kannattanee varmaan ensin vähän kysellä ja kuulostella noita hintoja.. Onkos kellään muulla kokemuksia Nauravasta Kokista?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...