NellaNita

Joensuun seutu

479 viestiä aiheessa

Jollekin joensuulaismorsiolle olisi minulla myös tarjolla pino HÄÄLEHTIÄ, jos sellaisten hankkiminen kiinnostaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

JEP!

Täällä olisi yksi häälehdistä kiinnostunut! ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Venda myöhästyneet onnittelut rouviintumisesta  :-X

Olin kauan nettipimennossa  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Minäkin voisin "ilmoittautua", eli 080706 ollaan menossa naimisiin..

Onkos täällä muita ensi vuoden morsiamia kuin minä ja HopeaLoimu? Meillä taisikin olla HopeaLoimu samana päivänä h-hetki!?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jep, minäkin olen ensi vuoden, tarkemmin ensi kevään morsian. :) Welcome!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei! Minäkin voisin "ilmoittautua", eli 080706 ollaan menossa naimisiin..

Onkos täällä muita ensi vuoden morsiamia kuin minä ja HopeaLoimu? Meillä taisikin olla HopeaLoimu samana päivänä h-hetki!?

Kyllä vaan, hääpäiväkaimoja ollaan! :D Tervetuloa vaan naikkaroimaan! :-X

Muita 080706-morsiamia löytyy tuolta hääpäiväfoorumilta tästä ketjusta: http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...;num=1088481404

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos joku haluaa saada ILMAISEKSI puuroriisiä heittoa varten (pesty ja jäi vielä paljon meidän häiden jälkeen. Luultavasti 2 kiloa?)!

Hakekaa pois vaan!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sekä meillä olisi yksi laatikko vadelma-sydän -karkkeja. Laatikossa on karkkeja yhteensä 220 kpl ja paketti on avaamaton. Hinnaksi pyytäisin 10 euroa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi Taca! :)

Ihan ensimmäisenä Onnittelut rouvalle!

Olisiko jossain kertomusta hääpäivästänne tai olisiko mahdollista saada sinulta privaa siitä, kuinka homma Lehmossa toimi?

-Siipi-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

En aikasemmin tajunnutkaan,että täällä on tämmönenkin ketju.

Me ollaan kans molemmat Joensuusta ja häitä juhlitaan täällä jeonsuussa tai ainakin lähiseudulla kesäkuussa 2006. Meillä oli aiemmin jo olevinaan päivä päätetty, mutta nyt se taitaa vaihtua juhlapaikan muuttuessa toiseksi. Hirveetä säätöä ollut juhlapaikan valinnan kanssa!  :-/

Mutta kesäkuussa kuitenkin suuri päivä koittaa  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

141006 Keski-Karjalan puolella olisi häitä tarkoitu tanssahdella, mutta eiköhän tänne sovi, ei parempaakaan ketjua löytynyt.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja Joensuussa olis meitin hiät joulukuussa 2006! Mitään muuta ei ole vielä valmiina kuin pätkä päiväkirjaa ;D

Vaan onneks on vielä aikaakin, kun on aika hirveän rankka työ tällä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipsis vaan uusille morsioille! :)

Tulin vielä kyselemään halukkaita miittiin. Tulkaa ihmeessä uudetkin naikkarit mukaan! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostovinkki 1: Prismassa on/(oli ainakin viime viikolla) Minni&Mikki hääkakun koristeita, eikä edes kovin kalliita. Koristeet ovat siellä leipomo-osastolla kakkualtaan vieresellä hyllyllä, jossa on kaikki muutkin koristeet, tosin alimmaisella tasolla.

Ostovinkki 2: Primeco Reijolassa ei myy enää askartelutavaroita yksityisasiakkaille, mutta kannattaa silti käydä kysymässä, jos aikoo ostaa reilun satsin kerralla. Meille myytiin vielä  pari viikkoa sitten kiitoskortti tarvikkeet, mutta eivät keskity enää asiakaspalveluun (kuulemma).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joensuun seutuhan on hiljainen :P Vaikka jo rouva olenkin niin aina välillä käyn kurkkaamassa sattuisiko joku paikallien morsio tarvitsemaan vinkkejä.. Suunnitteluintoa vaan kaikille morsioille (pakkohan niitä on täälläkin päin olla ;) )

Niin ja innokkasti vaan mukaan tapaamisiin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun eilen kirjoittamani vastaus ei näy täällä :o, joten otetaas uusiksi...

Joensuussa ollaan 070707 on suuri päivä ;).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hehee, Miukuz, tässä tulee sitten vinkin tarvetta kun kerta vihjaisit ;D

Eli mitkä liikkeet Joensuussa myyvät/vuokraavat morsiuspukuja? Kekäleen ja sen Niinivaaralla olevan paikan olen katsastanut, mutta kai niitä muitakin on? :-? Alkais olla kohta kiire puvun hankinnassa, häät on jo kuukauden päästä...

Ja jos täältä löytyy jo valmis aihe/lista tästä asiasta, linkkivinkki olisi loistava. Kiitos avusta jo etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ostin oman pukuni (sincerity, joka sattui olemaan jo valmiina liikkeessä) Marjalassa sijaitsevasta Joensuun juhla-asusta. Siellä oli ihan kivasti pukuja ja jos on tarpeeksi ajoissa liikkeellä (vähintään 3kk ennen) voi sitä kautta tilata minkä vaan sincerityn puvun. Suosittelen kyllä käymään. En tiedä voiko muitakin merkkejä sieltä tilata, kun ei ollut tarvista puvun löydyttyä enää selvittää ;)

Tässäpä linkki

http://www.juhla-asu.net/morsiuspuvut.htm

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kun lukaisin tarkemmin (ai mitenniin olen sokea ::) ) niin huomasin että pohdiskelijalla ainakin on jo vähän kiire eli tilaaminen ei todennäköisesti onnistu. Siltikin kannattaa käydä, koska liikkeessä on monta ihanaa pukua jo valmiina jos vaan sattuu oikean koon löytämään tai edes suurinpiirtein sinne päin :P Minunkaan puku ei ollut ihan sopiva, mutta samassa liikkeessä on myös ompelijan palvelut, joten siellä sitten kavensivat pukua oikeaan kokoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkistä Miukuz!! Pitääpä käydä katsomassa, mitä siellä olisi. Jos ei Joensuun/Kuopion tarjonnasta löydy piakkoin sopivaa niin sitten on ruvettava ompelupuuhiin... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitääpä tulla raportoimaan ;D Eli siellä Marjalan liikkeessä oli useita poistomyyntipukuja satasen pintaan! Jos vaan oikea koko ja mieluinen malli löytyy, niin nyt ois mahdollista selvitä hääpuvun ostosta tosi edullisesti.

Täällä onkin jo jonkin verran kampaaja- ja meikkauspaikkasuosituksia, mutta ottaisin kovin mielelläni vastaan viimeisimmät vinkit... ::) Kiitos! :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuleva Rouva  Joensuusta ilmoittautuu! Meillä häät syyskuussa!!

:-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään