Jump to content
Naimisiin.info

Joensuun seutu


NellaNita

Recommended Posts

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heip! Vielä yks Joensuun seudun morsio ilmoittautuu! Häihin vajaa viis kuukautta aikaa, kankean alun jälkeen asiat alkaa pikkuhiljaa selkiytymään. Morsiuspuku kyllä vielä etsinnässä, lauantaina kävin kiertelemässä Kuopion liikkeet eikä oikein sopivaa tullu vastaan tai sitten hinnasta ottaa kiinni...pitää vielä tulla katsastamaan Joensuun tarjonta, etänä yritän häitä järkkäillä.  :P Onkos siellä muita käymisen arvoisia paikkoja kuin se Juhla-asu Marjalassa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jospas minäkin uutena sitten uskaltaudun ilmoittautumaan :) Joensuussa asustellaan, mutta häät mitä ilmeisimmin vietetään nyt sitten muualla (minun kotikulmillani Kaakossa). Häät tulossa kesällä -07, joten vielä on aikaa järjestellä ja mietiskellä miten tehdään.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En nyt tiedä kuulunko tänne suunnalle mut ajattelin kokeilla onneani  ;)

Asustelen Outokummussa ja häätkin vietetään täällä. Mut asioin kyllä Joensuussa aivan varmasti häiden järjestelyjen suhteen vielä monta kertaa! Ei vaan tiedä yhtään mistä aloittaa. Pukuja olen kuolannut vain netistä. samoin sormuksia  :) Mut tartteis varmaan jotain laittaa ylös paperillekin ettei blondin huisin hienot ideat vaan pääse karkaamaan  ;D

Link to comment
Share on other sites

Moi kaikille! Aattelin kysyä sellasta, et minkälaiset hinnat morsion asusteilla (tiara, huivi, kengät sun muut) on Joensuussa? Oon tulossa viikon päästä sukuloimaan sinne ja aattelin et josko olis jotain hintaeroja Helsingin hintoihin. Mistä voi käydä kattomassa muualla kun tuol Juhla-Asussa? Onko siel Kekäleessä mitään? Oon kyl ymmärtäny et siel on aikas hintavaa muutenki, et onko eroa morsiuskauppojen hintoihin nähden?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei, meidän häitä juhlitaan Joensuussa 19.8.2006. Kirkko ja juhlapaikka on varattu, mutta kampaaja ja hääkimppu pitäis vielä jostain tilata. Onko antaa hyviä viime hetken vinkkejä? Järjestelyjä hankaloittaa ihan kamalasti se, että me asutaaan 500km päässä Joensuusta...

Link to comment
Share on other sites

En nyt tiedä kuulunko tänne suunnalle mut ajattelin kokeilla onneani  ;)

Asustelen Outokummussa ja häätkin vietetään täällä. Mut asioin kyllä Joensuussa aivan varmasti häiden järjestelyjen suhteen vielä monta kertaa! Ei vaan tiedä yhtään mistä aloittaa. Pukuja olen kuolannut vain netistä. samoin sormuksia  :) Mut tartteis varmaan jotain laittaa ylös paperillekin ettei blondin huisin hienot ideat vaan pääse karkaamaan  ;D

Et satu olemaan entinen liperiläinen?

Link to comment
Share on other sites

Täällä ilmoittautuu yksi Joensuun seudulla naimisiin menevä.  Suuripäivä olisi 070707 :-X.Tarkemmin sanottuna naimisiin mennään Lieksassa(ainakin näillä näkymin).

Lieksasta kotoisin olen mutta maailmalle ajautunut ja nyt kesällä olisi muutto takaisin Joensuuhun edessä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Täällä yksi Liperistä. Päivämme on siis 13.1.2007. Ensin haaveilin tuosta 070707, se olisi ollut meidän kihlapäivä ja ensi vuonna tulee 7 vuotta täyteen seurustelua. Plus olen aina halunnut kesähäät. MUTTA kuinkas kävikään, talvimorsio minusta tulee. 13.1. tulee tasan sitten se 7 v täyteen niin kyllä passasi. :):-X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...