Jump to content
Naimisiin.info

Häämeikki/-kampaus Kotkan/Haminan alueella


Frenchie

Recommended Posts

Hei kaikille,

Yritin kahlata noita aiempia ketjuja läpi, mutta en huomannut vielä ketjua Kotkan alueen kampaajista ja meikkipalveluista. En ole itse Kotkasta kotoisin, joten en tunne alueen kampaajia yms entuudestaan. Erään tutun suosituksesta varasin alustavasti ajan Salon Katjalle. Onko hänestä kenelläkään kokemusta? Jos ei, niin osaako kukaan suositella jotain toista kampaajaa?

Entä häämeikki - osaatteko sen suhteen antaa vinkkejä?

Kiitokset etukäteen! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Salon Eijaliisast on kyl kuullu kyl tosi paljon kehui, ite ei kokemusta. toivottavast ois hyvä!!

Pari kuukaut sitte oli siskon häät. Käytiin LiiseWilles. Siskon hääkampaus oli aika kamala :/ mut miun perusnuttura oli mielestäni ihan kiva. Ens vuonna ois omat häät, joten täs mietin iteki noit kampaajii. LiiseWilleen en kyl mene(jos itelleki tulee samanainen katastrofikampaus ku siskolle)

joku muu kampaaja pitäis siis löytää

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tietääkö kukaan Kotkasta kampaajaa ja meikkaajaa, jotka voisi tilata paikanpäälle tekemään kampauksen ja meikin? Tietty koemeikki ja koekampaus voisi tehdä missä tilassa tahansa, mutta maksaisin vaikka ekstraa, että saisin tälläiset henkilöt häiden aikana toimivaan vuokrattuun huvilaan? :)

Link to comment
Share on other sites

Edelliseen kysymykseen en kyllä osaa vastata, mutta noin yleisellä tasolla..

Kotkassa on keskustassa kampaamo Star ja sen yhteydessä kauneushoitola Model, joita osaan suositella. Oon aikanaan käyttänyt itse heidän palveluitaan kuten useat ystävänikin. Itse kävin viime vuonna kampauksessa HAC Juustilla, josta sain kampauksen sekä meikin ja olin oikein tyytyväinen lopputulokseen.

Link to comment
Share on other sites

Itse kävin omissa häissäni kammattavana ja meikattavana Starissa ja Modelissa, ja en katunut valintaani. Kampaus oli tosi kaunis (hieman illan kuluessa kampauksesta alkoi harottamaan suortuvia, mutta toistaiseksi kukaan kampaaja ei ole hiuksiani saanut pysymään 100 % ojennuksessa, joten annan anteeksi). Se harmittaa, etten itse huomannut harottajia kuin vasta valokuvista... Jos olisin katsonut peiliin illan aikana, olisin voinut jotain asialle tehdäkin... :rolleyes::huh: Meikkikin oli kaunis, vaikka aika erilainen mitä yleensä itse teen itselleni. Yritin selittää meikkaajalle, että laita nyt enemmän, enemmän, mutta hän halusi pitää suht luonnollista linjaa. Eikä siinä mitään, lopputulos oli tosi nätti. Hieman vain erilainen kuin itse alunperin ajattelin. Ripsiväriä meikkaaja ei osannut mielestäni laittaa kauhean hyvin (ja tästä olen kuullut kommenttia muiltakin), mutta kaiken kaikkiaan tulos oli hyvä.

Link to comment
Share on other sites

jeps. pitää vissii iteki sitä käydä kyselemässä, minkälaisia hintoja siel on ja minkälainen tekijä :) Ku ei ihan viittis hirveen paljoa liikkuu moneen eri paikkaan sinä hääpäivän aamuna ku sattuu olemaan meripäivät just sopivasti samaan aikaan :(

toivottavasti olis viel vapaita aikoja

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Kuvagalleriaa pitää minun kyllä kehaista täälläkin. Tilasin siis kampaaja-meikkaajan hääpäivänä kotiini. Hän kampasi ja/tai meikkasi lisäkseni anopit, sulhasen sekä toisen kaasoni. Kaikki olivat erittäin tyytyväisiä ja saivat tasan sen, mitä halusivatkin. Aika meni rattoisasti jutustellessa mukavasti ja kaikki asiointi sujui todella mutkattomasti :) Itse olisin kelpuuttanut jo koeversiot kampauksesta ja meikistä, mutta lopulliset meikki ja kampaus olivat vielä ihanammat ja kestivät!

Kyllä se vaan niin on, että onnistuneesta palvelusta jää pitkäksi aikaa hyvä mieli :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...