Jump to content
Naimisiin.info

Turun seutu


jkp84

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heipparallaa!

Olisiko kellään kokemusta hääjuhlasta Ravintola Samppalinnassa tai Ravintola Suomalaisessa Pohjassa? Haluamme ravintolahäät Turun keskustassa ja olemme nyt rajanneet vaihtoehdot näihin kahteen. Olen käynyt Pohjassa mutta Samppalinnaan en pääse ennen syksyä käymään. Jos jollain olisi kuvia ottaisin ilomielin vastaan!  :-*

Link to comment
Share on other sites

Heipparallaa!

Olisiko kellään kokemusta hääjuhlasta Ravintola Samppalinnassa tai Ravintola Suomalaisessa Pohjassa? Haluamme ravintolahäät Turun keskustassa ja olemme nyt rajanneet vaihtoehdot näihin kahteen. Olen käynyt Pohjassa mutta Samppalinnaan en pääse ennen syksyä käymään. Jos jollain olisi kuvia ottaisin ilomielin vastaan!  :-*

Kannattaa harkita Turun Upseerikerhoa, se on ravintola ja hintalaatusuhde on loistava. Ei erillistä tilavuokraa, sisältää liinat, astiat, tarjoilijat, kukat ym ja ruoka on todellä hyvää ja edullista verrattuna moniin muihin paikkoihin. Sijainti on hyvä, parkkipaikat löytyvät takapihalta ja lisäksi paikka on upea sisältä, siellä on juhlavat puitteet, valkoisia holvikaaria, tiiltä ym ja kiva hämyisä tunnelma. Suosittelen lämpimästi  :-X

Link to comment
Share on other sites

Karunan Kallionranta vaikuttaa kiinnostavalta, onko kenelläkään kokemusta häiden järjestämisestä siellä? Kuinka pitkä matka sinne on Turusta?

Me käytiin katsomassa Kalliorantaa yhtenä vaihtoehtona omille häille, päädyttiin kyllä sitten toiseen paikkaan. Joten varsinaisesti kokemusta ei ole vielä, mutta olen menossa syyskuun alussa vieraaksi häihin jotka pideätään Kalliorannassa, voin sen jälkeen kertoa enemmän kokemuksia jos on tarpeen?!  :)

Turusta sinne on matkaa jonkin verran, arviolta voisin heittää noin 40km.

Link to comment
Share on other sites

Onko jollain kokemuksia kavalton tilasta, Friskalan kartanosta tai järvelän vapaa-ajan keskuksessa olevasta tilasta Littoisissa missä häitä ym, voi järjestää?

Meillä olisi tulossa suht pienet häät noin vuoden päästä.

Olisin kiitollinen kaikista pikkutiedoistakin, jos olet ollut jossain juhlissa kyseisissä paikoissa.

Link to comment
Share on other sites

Onko jollain kokemuksia kavalton tilasta?

Meillä olisi tulossa suht pienet häät noin vuoden päästä.

Olisin kiitollinen kaikista pikkutiedoistakin, jos olet ollut jossain juhlissa kyseisissä paikoissa.

Mä oon ollu joskus aika kauan sitten Kavalton tilalla järjestettävissä häissä. Muistaakseni ne olivat silloin siinä pihassa olevassa navetan vintillä vai mikä se onkaan.. Silloin muistaakseni kaikki meni hyvin. Mutta uskoisin, että se vintti on liian suuri pienille häille..? :-?

Sitten olen kuullut kommenttia muilta ketkä ovat siellä käyneet.. sekä puolesta että vastaan. Omasta mielestäni paikka on kaunis, mutta se huono puoli on kun siellä ainakin mun tietääkseni voi olla useat häät samana päivänä, varsinkin kesäaikaan.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vastauksesta! ;)

Ajattelin samaa, että voipi olla liian iso se navetan vintti, mut mennään  piakkoin katsomaan paikkaa kuitenkin. Sielä oli ymmärtääkseni useampia tiloja ja erikokoisia.. mutta se ei ole kyllä hirveän mukavaa jos on monetkin häät samalla tilalla samana iltana  :-/

Link to comment
Share on other sites

Olen ollut kaksissa häissä Kavalton tilalla ja kummatkin meni oikein loistavasti! Toisissa häissä oli tuo perinteinen hääbuffet ja toisissa ruoka tuli lautasilla. Kummissakin palvelu pelasi ja miljööhän itsessään on loistava! Navetan vintillä oli molemmat häät, viereisessä päärakennuksessahan voi myös juhlia häitä. Siellä ongelmana vaan on erilliset huoneet.

Sitä se Meeri06 varmaan tarkoitti, että siinä viereisessä päärakennuksessa voi olla samaan aikaan hääjuhlat, mutta ei se meitä ainakaan haitannut, tulipahan nähtyä siellä sitten vilaukselta toinenkin kaunis morsian! Eikä häävieraat kuitenkaan samassa pihassa ole, päärakennuksella on oma piha.

Kavalton tilahan on suht edullinenkin, kun saa tuoda omat juomat, eikä tilan puolesta tuleva ruokakaan ole kallis. Itse en halunnut siellä häitä pitää, kun siellä olin jo kaksissa häissä ollut...

Link to comment
Share on other sites

  :D Nyt on paikka varattu, varattiin kavalton tilalta ensi elokuulle!

Paikka oli kaunis ja suht edullinen: 250e johon kuuluu jo tarjoilijat, liinat, kukat, kynttilät jne.. Tietysti pitopalvelu tulee sitten sieltä, mutta ihan kohtuu hinnoissa oli menut. Ja tosiaan paljon säästöä tulee kun saa viedä omat alkoholit!

Palvelu oli muutenkin hyvää ja aika suositulta vaikutti se paikka, ei ollut montaa vapaata lauantiata esim. elokuulle 2007!

Link to comment
Share on other sites

onko kellään kokemuksia brinkkalasta? se vaikuttaisi hienolta paikalta mut luin jostain että pitopalvelulle se voi olla aika haastava paikka?!

Meillä oli häät Brinkkalassa. En näe siinä mitään muuta ongelmaa pitopalvelun kannalta kuin, sen, ettei siellä ole kunnon keittiötä, eli lämpimän ruuan valmistus ei onnistu. Me emme halunneet tarjota muualta kuskattua lämmintä ruokaa, joten valitsimme kylmän menun. Meillä oli siis tarjolla erilaisia (ruokaisia) salaatteja, leipää ja levitettä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Minna(Guest)

Hei Tuppura! Huomioi että hintaan tulee lisää "juomien hoitomaksu" 3 euroa/henkilö joka ainakin meidät pääsi ikävästi yllättämään! Muuten oli hienoa ja mukavaa mutta emäntä kovin joustamaton!

Link to comment
Share on other sites

Etsin ja etsin aivan tuskissani jotakin sopivaista juhlapaikkaa, eikä mikään oikein tuntunut meidän paikaltamme...KUNNES törmäsin vahingossa Manillan vanhan viinatehtaan nettisivuille ja ihastuimme siihen aivan täysin! Paikka vielä sijaitsee sopivasti tuossa ihan naapurissa. Varasin paikan lauantaille 25.8.2007.

Yhteyshenkilö kertoi, että yläkerran tilaan on tulossa ravintola, mutta se ei meitä haitanne, koska vierasmäärämme mahtuu jo alakerrankin tilaan. Vähän jännittää miten nuo suunnitelmat todellisuudessa vaikuttavat juhlasuunnitelmiin, mutta ainakin näin alustavasti vaikuttaa lupaavalta  :)

Yksi sellainen aivan unelmapaikka olisi ollut myös Suomen Joutsenen tilat, mutta en ainakaan saanut niistä sellaista käsitystä, että jotakin voisi siellä järjestää. Pienellä vaivalla tuokin olisi varmasti selvinnyt, mutta Manillakin on mainio vaihtoehto.

Jos jollakulla on kuvia jo Manillassa vietetyistä häistä niin ottaisin mielelläni vastaan viestiä yksärinä ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest maikki_84

Haluaisin kuulla kokemuksia Meri-Karinasta, jotka ovat siellä jo häänsä pitäneet tai ovat paikan tuleville häille varanneet! Myös vieraiden näkökulmat ovat tervetulleita!

Link to comment
Share on other sites

onko kellään kokemuksia meri-karinasta?

Meillä oli juuri kesällä häät Meri-Karinassa!  :-X Kaikki meni hyvin, järjestelyt onnistuivat, ruokaa oli riittävästi ja sai edullisesti, vieraat kehuivat vielä pitkään häiden jälkeenkin! Ilmastoitu tila oli erittäin miellyttävä lisä kuumana kesäpäivänä, puvussa oli paljon mukavampaa kun ei hiki koko ajan valunut selkää pitkin... ;D

Tässä oli vain pintapuolisia tietoa, joten enemmän tietoa saat tarvittaessa! :)

Link to comment
Share on other sites

Tuppura; Kyselit Littoisten Järvelän perään. Itse olimme katsomassa ko. paikkaa. En voi suositella, tai omia vieraitani en ainakaan ko. paikkaan veisi; likainen ja rähjäinen vaikka ulkoapäin suht. ok. Paikka on myös todella pieni, sinne mahtuu noin 60 henkilöä.

Itse olin viime vuonna Kavalton Tuurun linnassa, jonne vieraita muhtuu noin 100. Se on nätti paikka!

Itse me juhlitaan Littoisissa, työväentalolla. Sinne juhlaväki pääsee kätevästi kävellen kirkosta :) Vihdoin löytyi sellainen paikka, jonka sulhanenkin hyväksyi  ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest maikki_84
Meillä oli juuri kesällä häät Meri-Karinassa!  :-X Kaikki meni hyvin, järjestelyt onnistuivat, ruokaa oli riittävästi ja sai edullisesti, vieraat kehuivat vielä pitkään häiden jälkeenkin! Ilmastoitu tila oli erittäin miellyttävä lisä kuumana kesäpäivänä, puvussa oli paljon mukavampaa kun ei hiki koko ajan valunut selkää pitkin... ;D

Tässä oli vain pintapuolisia tietoa, joten enemmän tietoa saat tarvittaessa! :)

Semmosia kysymyksiä tuli mieleen, että mimmonen se juhlatila on? Kuinka pitkään siellä sai olla? Saako menuja muokata mieleisekseen, entä voiko sinne viedä omat juomat?

Link to comment
Share on other sites

Semmosia kysymyksiä tuli mieleen, että mimmonen se juhlatila on? Kuinka pitkään siellä sai olla? Saako menuja muokata mieleisekseen, entä voiko sinne viedä omat juomat?

Juhlatila on suuri sali, jossa on isot ikkunat ja näkymä merelle (onkohan se meri... ::) ) Sen voi pitää suurempana tai sitten pienentää väliseinällä. Vieraita sinne mahtuu paljon, riippuen miten pöydät asetellaan, meillä oli hieman yli 100 vierasta ja hyvin mahduttiin! Seinillä on sellaiset kultaiset koristeet, joihin saa valot ja ikkunoissa tumman/viininpunaiset verhot. Voin laittaa sulle sähköpostiin kuvia siitä jos haluat!? Siellä saa olla ilmaiseksi kello 1.00 asti, tämän jälkeen se maksaa, mutta en kyllä muista yhtään että kuinka paljon. Menuja meille annettiin muistaakseni 12 eri vaihtoehtoa ja me muokkasimme vielä omamme, joten valinnan varaa todellakin on! ;D Omia juomia sinne ei voi viedä, mutta viinipullot olivat ainakin edullisia verrattuna moneen muuhun paikkaan! Ja "baarin" sinne saa illaksi vieraille, jos haluaa. Toivottavasti näistä oli apua!  :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...