Jump to content
Naimisiin.info

Recommended Posts

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

heips! Meillekin varattiin lopulta tuulensuoja. En ole tosin käynyt itse paikkaa vielä katsastamassa, mutta kuvien perusteella oikein mukava. Kuvia toki kaipailen lisää mikäli jollakin niitä sattuu olemaan. Järjestelen häitämme Joensuusta käsin mikä vaikeuttaa paikan päälle pääsemistä. Mieleeni juolahti että onko tuulensuojalla parkki tilaa, vai joutuuko autot jättämään johonkin kauemmaksi. Suurin osa vieraista saapuu varmaankin autolla, kun vihkiminen on voikkaan kirkossa.

Link to comment
Share on other sites

Ajattelin kertoa, että meidän häät  on 25.8.2007 Korialla pioneeripuistossa vanhassa sotilaskodissa. Siellä on myös toinen mahdollinen juhlapaikka pioneeriravintola. Tämä sotilaskoti on kodikkaampi ja vähän pienempi (n 150henkeä mahtuu). Paikassa on anniskeluoikeudet ja pitopalvelu, mutta vaikuttaisi siltä, että hinta-laatu suhde on tuolla ainakin kohdillaan. Monet ovat kehuneet paikkaa. Kuhan omat häät on pidetty, niin kerron sitten tarkemmin suosittelenko vai en  ;)

Link to comment
Share on other sites

miukuh: Toivotaan että teillä kaikki pelaa moitteettomasti ja että saatte kaiken mistä olette maksaneetkin. Niin paljon olen kuullut huonoa juuri tuosta puolesta että kun jostain on etukäteen sovittu niin sitten siitä ei kukaan tiedäkään mitään...nyt kerkeät vielä tarkistamaan kaiken ja pyytää vaikka mustaa valkoisella.

Link to comment
Share on other sites

Guest vieras(Guest)

moisiossa häät ensi kesänä ;D

kurjenmiekkaan halajaville tiedoksi, että siellä on esim jo heinäkuun lauantait buukattu ja muutenkin koko kesänä enää rippeet (esim juhannus) jälellä ;)

Link to comment
Share on other sites

Olisiko kellään kokemuksia seurataloista, ns-taloista? minkälaisia taloja tarjolla täällä päin? :)

Kuivalan nuorisoseurantalo,Valkealan Utissa jos tarvii isoa tilaa.  Iso sali,sisä vessat,uusittu keittiö,parkkitilaa reilusti. Meillä häät siellä 2008 ja 4.t häät oli tänään varattu sinne 2008 kesälle kun käytiin kattomassa. Siihen kannattaa tutustua jos tarvii ison paikan. Sano että n.200:lle löytyy istuma/pöytä paikka ja jää vielä tilaa.

Link to comment
Share on other sites

LILJA 1402 Kerroit tekeväsi ruuat itse.... :-? Miten saat ne valmistettua niin että voit juhlapäivänä itse nauttia juhlimisesta? Itselläni sama käyny mielessä ja myös juhlaväen joukossa moni olisi halukas osallistumaan, mutta ehtiikö siinä sitten juhlia ollenkaan? Onko teillä tarjoilijat erikseen?

Link to comment
Share on other sites

LILJA 1402 Kerroit tekeväsi ruuat itse.... :-? Miten saat ne valmistettua niin että voit juhlapäivänä itse nauttia juhlimisesta? Itselläni sama käyny mielessä ja myös juhlaväen joukossa moni olisi halukas osallistumaan, mutta ehtiikö siinä sitten juhlia ollenkaan? Onko teillä tarjoilijat erikseen?

Teen siis ruuat niin valmiiksi ite kun pystytään ja tarkotus on hommata tarjoilijat/emäntä mitkä lämmittää ja hoitaa ruokien tarjoilun ja kahvituksen. Ollaan toisen kaason kanssa koulutukseltamme suurtalouskokkeja. Eli hommat pitää hoitaa niin että tarkotus on  ite juhlissa olla puuttumatta keittiöön. :)

Link to comment
Share on other sites

Olin kaasona viime kesänä häissä juhlapaikkana oli tuo kuivala. Vaikutti ihan mukavalta paikalta. Vähän se tietty on (minun mielestäni) syrjässä, mutta siisti ja tilava. Päivä sattui olemaa erityisen kuuma ja aurinkoinen, joten sisällä oli todella kuuma ja pihakin on lähinnä varjotonta hiekka kenttää, mutta jos sattuu oikein kuuma päivä sama ongelma on tietty monessa muussakin paikassa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...