Jump to content
Naimisiin.info

Tapanilan VPK (Helsinki)


Karhis

Recommended Posts

Meillä on sielä häät syyskuun lopulla.. Että saaas nähdä mitä syyskuun hämäränä iltana tapahtuu :P Ainiin, muistatko oliko sielä 2 jääkaappia? Entä onko teillä jotain kikka kolmosta niiden äklörumien tuolien päälle??

Sanoivat että ovat hankkimassa uusia tuoleja ja stereot, mutta luulen etttei tällä vuosisadalla :D

Link to comment
Share on other sites

Siellä oli kaksi jääkaappia toinen keittiössä ja toinen siinä ruokatilassa. Tuolit olivat yhä ne samat ihanat mutta jos ne ei niitä vaihda niin ei ne mua haittaa.. Onhan ne jännät ;D mietin, että jos ne olisi jollain kankaalla suojannut mutta hirvee homma, eikä mun taidoilla ommella mitään speciaalijuttuja. Muuta mä en niihin keksi, ja miten se kangaskin taittuu kun ovat liukasta muovia ja hassun muotoiset... tuskimpa niihin mitään saa, parempi ehkä olla naturelina niin ihmiset ei kiinnitä niihin niin paljoa huomiota ;)

Meille puhuttiin ainoastaan pöytien vaihtamisesta ensi keväänä jolloin kuulemma sitten saadaan pöytien mitat.. olispa hienoa jos ne tuolitkin samalla vaihtaisi :D muusta ei tosiaan puhunut, sanoi että ensi keväänä sitten tarkemmin ollaan yhteydessä.

Link to comment
Share on other sites

Juuh, enkähän sitten kertoile! Mutta nyt alkanut vähä hirvittää että mahtuukohan sinne sittenkään 70 vierasta. Toki tärkeintähän on vain se pöytienmahtuminen ja järjestys vain ruokailun ajan.. sittenhän ne voi työntää sivummalle ja sielä voi istuskelalla jotta keskellä mahtuu joraan :) Mutta... oletkos miettinyt mihin vieraanne jättää autot, ne jotka tulee autolla. Piha ei ole kovinkaan iso..

Link to comment
Share on other sites

Meillä varmaan vuokrataan se läheisen koulun piha(näin on kuulemma tehty), muuten en ole asiaa miettinyt...asemalle on kuitenkin matkaa... ja kyllähän se talonmies liudan paikkoja kertoi mutta en mä puoliakaan muista. Voin kyllä mieheltä kysyä sille jäi varmaan tehokkaammin päähän kuin mulle ;) mutta vaikutti että siellä tilaa on, ei ihan pihalla mutta lähistöllä kuitenkin. Kysyin samantien mieheltä, sanoi että siinä vieressä on tapanilan tori (varmaan kartasta löytyy) niin siihen kuulemma saa jättää autoja, näin oli talonmies sanonut.

Tilassa on kuulemma ollut yli 100 hengen juhlat, uskon että oikealla järjestyksellä tilaan saa mahtuu mutta ei sinne hirveästi varmaan jää tilaa. Tarkoitus on kuitenkin ruoan jälkeen heivaa pöytiä sivuun koska kuitenkin juhlaväki seilaa edes takaisin.. Mä olin hiukan järkyttynyt että talo näyttää suurelta mutta se ei olekkaan niin kamalan iso. Mutta jos sinne on yli 100 henkeä mahtunut... Meille on tulossa myös about 70 henkeä juhliin...

Jostakin luin, että pöytäjärjestyksen kanssa saa olla tarkkana. Eniten jännään minkälaiset uudet pöydät siine on tulossa...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Me meinataan myös juhlia häitämme, kääk, jo kolmen viikon päästä, Tapanilan VPK:lla.

Mä oon ainakin ihan tyytyväinen siihen paikkaan, tähän mennessä..  ::)

Siellähän kuiteskin on, talonmiehen mukaan, istumapaikat sadalle henkilölle, astiat myöskin.

Ja jotenkin se on vaan niin tunnelmallinen vanha sali...  :-X

Pöytäjärjestys vaan pitää miettiä tosi tarkkaan varmaan, että saadaan kaikki mahtumaan sulassa sovussa istumaan...

Meille ei tule ns. valssihäitä, vaan me vaan tanssitaan se pakollinen häävalssi, ja ehkä sitten yksi tai kaksi kappaletta appivanhemmat yms. muut halukkaat, ja muuten meillä siellä DJ soittaa semmoista menevämpää musaa, joten kauheita tiloja ei tanssimiselle edes tarvita...

Kyllä mä uskon että kaikki menee siellä hyvin, laitanpa vaikka häiden jälkeen infoa tänne että miten kaiki on sujunut, ja miten laitettiin pöydät sun muut. Meille tulee 70 vierasta syömään, ja sitten parikymmentä vierasta lisää sitten kahville ja kakuille + boolille, tottakai!  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...
  • 5 weeks later...
Guest Vieras_Kati_*

Minuakin kiinnostaa kovasti tuo Tapanilan VPK ja Tuulen Tupa? Olisi kiva nähdä tuosta VPK talosta kuvia, että miten sitä on koristeltu. Emme ole vielä käyneet kattomassa sitä mutta se on toistaiseksi ainakin yksi vaihtoehdoistamme kuten myös tuo Tuulen Tupa. Keskustelussa on ollut puhetta uusista kalusteista tuonne VPK talolle, onko niitä uusittu vai millaiset siellä nyt on? Meille tulossa ns. "tanssihäät" ja vieraita vajaa 100.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Moikka

tuulen tupa on outo, mutta Tapanilan VPK:lla olen ollut monta vuotta sitten keikalla.  Akustiikka on jees. Kunnon stage on aina plussaa...  Takaovesta saattaa roudata paksujen samettiverhojen taakse kamat vaivihkaa juuri ennen soittoa. Mieleeni jäi jotenkin sellainen hieman nuhjuinen vaikutelma, mutta en ole ihan varma, aikaa nimittäin on. Pienellä kikkailulla sillä ei ole mitään merkitystä. Kunnon kattaukset pöydissä, niin muu ympärillä häipyy. Keittiö oli mielestäni myöskin toimiva (mikäli muistan taas oikein). Sijaintihan on optimaalinen. Taxilla on kohtuuhintaista lähteä pois joka puolelle pk-seutua. Keskellä kehäi:stä kun on.

Mika

Tuulen Tupa on vanha paikka Puistolassa. Valitettavasti on sanottava, että aika on jättänyt paikkaan omat jälkensä ja varmasti mukavempia, siistimpiä vaihtoehtoja löytyy. Paikka on varmasti sopiva, jos juhlatila itsessään ei ole niin merkittävä suunniteltaessa juhlia elämän tärkeisiin hetkiin. Vinot lattiat ja painunut katto, ajan hampaan puremat rakennuksessa, sekä tilan peruskalusteet ovat osa paikan idylliä.

Omasta kokemuksesta on sanottava, että tilaisuudesta maksetun hinnan perusteella olisi voinut odottaa laadukasta palvelua ja ammattitaidolla toteutettua juhlaa talon omine pitopalveluineen. Totuus on kuitenkin keskinkertaisesti toteutettu juhlatilaisuus ja osittain epäammattimaisesti käyttäytynyt henkilökunta. Paikan pitopalvelua ei voi suositella kuin hyvän ruoan osalta. Kannattaa myös olla tarkka tilavarauksen aikataulusta, sillä paikan siivous ja raivaus voi alkaa vielä, kun maksettua aikaa on jäljellä. Juhlat ovat siis kesken ja vieraita vielä paikalla. Toisaalta laskutuksen nopeus saattaa myös yllättää, kun laskua tarjotaan jo ulko-ovella.

Suosittelen kuitenkin, että ihmiset vertaavat juhlia järjestettäessä tiloja ja palvelua. Mukavat mainoksien korulauseet eivät aina pelasta pieleen mennyttä juhlaa ja aiheutunutta mielipahaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

kesällä on tapanilan vpk häihimme varattu , paikkaan on tutustuttu jo muutaman kerran kivoja yllätyksiä on ilmastointikoneet videotykki ,äänentoisto ja uudet kalusteet , eikä kamalan kalliskaan (600 ) ja tiloihin järkkäilemään luvattin pääsy ja alkuviikosta , onko kellään tietoa mikä voisi pieleen mennä ??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

2014

 

Hinta 800 e, avaimet saa sunnuntaina ja keskiviikkona voi alkaa viedä kamoja sisään/koristella yms. Siivota pitää itse sunnuntaina, mutta viimeiset tavarat esim. bändin välineitä voi hakea vielä tiistaina. Eli viikon vuokra-aika. Juhlia saa yhteen asti, mutta ei kuulemma mikään kiveen hakattu aika.

 

Iso sali, 120 henkeä istumaan, näyttämö. Kunnon äänentoisto-laitteet. Astiastot noin 120 hengelle. Pehmeet tuolit, tukevat pöydät. Vaikutti kyllä enemmän kuin täydelliseltä paikalta. Omat juomat, oma pitopalvelu.

 

 

Meille siis varattu tämä ensi vuodeksi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...