Jump to content
Naimisiin.info

Ukk-instituutti (Tampere)


Guest Manja(Guest)

Recommended Posts

Guest Manja(Guest)

Heips!

Kaivataan kipeesti kokemuksia ukk-instituutista?! plussia ja miinuksia! Olen kuullut että Tila on avara eikä niin kodikas saako koristeluilla silmää mielyttäväksi?! :-? Ja kuinka onnistuu tanssit aulassa?! :-? Kiitos kaikille jotka vastaavat asia tärkeä ja painaa mieltäni!

Värikästä syksyä kaikille! :)

Link to comment
Share on other sites

Olin toissa kesänä häissä UKK-instituutilla ja ihmisiä oli noin 80. Osa ihmisistä ei kuullut yhtään mitään mitä morsiuspari/kaaso/bestman puhuivat, koska he eivät olleet hommanneet mikkejä hääpaikalle! Myös osa leikeistä meni tämän vuoksi ohitse. Eli jos joudutte istuttamaan porukkaa siihen lisätilaan pariovien toisella puolen, käyttäkää kovaa ääntä ja mikkejä. Tila oli myös melko kuuma ja tanssitila onnettoman pieni. Koristeluna oli vain koristeet pöydissä, koska seinille oli hankala mitään ripustaa.

Link to comment
Share on other sites

Me harkittiin UKK-instituuttia, ja käytiin sitä katsomassa keväällä.

Sijainti paikalla on hyvä, ja ikkunoista näkyy ihanat järvimaisemat. Plussaa oli myös monipuoliset ja suht. edulliset menut, sekä se että sinne olisi saanut viedä omia juomia.

Itse juhlatila on kuitenkin vähän oudon, jotenkin "pitkulan" mallinen, ja tanssitila on aulassa kaakelilattialla. Katto on korkea ja yleissisustus vaalea, joten kovin "kodikas" paikka ei tosiaan ole, valoisa kuitenkin.

Link to comment
Share on other sites

Guest ninnus(Guest)

Järvinäkymä on kyllä kaunis, mutta sisätilat ovat kyllä niin opistomaiset ettei sitä pysty koristelulla peittämään.  Jos jotain muuta plussaa kun järvimaiseman etsii, niin vessoja riittää eli juhlavieraat tuskin joutuvat jonottamaan ;D

Jos järjestätte isot häät, suosittelen myös mikkien käyttöä, sillä me istuimme taka-alalla emmekä kuulleet puheista kun yleisön naurut ja taputukset, itse puheista emme mitään :(.

Link to comment
Share on other sites

UKK-instituutilla on tarjota hintaan kuuluvana kaksi mikkiä ja ääni tulee tällöin keskusradion kautta pihalle. Kaupinpuiston ruoka oli todella riittävää ja hyvää sekä työntekijät palvelivat kaikkien toiveiden mukaisesti.

Ehkäpä tila on "opistomainen", mutta todella valoisa ja terassilla voi istuskella illan mittaan mukavasti. Niin ja siinä lattialla todella pystyy tanssiin, vaikka se näyttääkin laattoinensa todella epäilyttävältä.

Koristelusta sen verran, että vaikka se on haastavaa niin tilojen puolesta se tuo todella paljon mahdollisuuksia erilaisille vaihtoehdoille.

Link to comment
Share on other sites

Jos en nyt ihan väärin muista, niin paikan vuokra oli 500 euroa, ja ruoka pitää ottaa heiltä siihen päälle. Menuvaihtoehtoja oli useita, hinnat n. 17-30euroa/hlö riippuen henkilömäärästä. Juomat saa viedä itse. Siivous sisältyi hintaan ja perjantaina illalla olisi saanut mennä koristelemaan.

Meille on tulossa n. 120 henkeä, ja sen verran ainakin he lupasivat sinne mahtuvan.

Ja vinkkinä, mulle soitettiin tuolta viime perjantaina, he olivat pitäneet paikkaa meille varattuna, vaikka olin perunut alustavan varaukseni jo loppukeväästä... 21.7.2007 päivä saattaisi siis olla siellä vapaana.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei,

Mukavaa kuulla suunnitelmia Kaupinpuistosta. Meilläkin on siellä ensi kesänä häät. Tänään kävimme katsastamassa paikan auringonpaisteessa ilman lunta, kaunista metsää ja kiva pihapiiri.

Siellä voi juhlia todennäköisesti niin pitkään kuin haluaa, mutta jokainen lisätunti maksaa tietyn summan lisää tarjoilijapalkkiota. Paikan hyvänä puolena on se, että sinne voi viedä omat juomat vaikka menu pitääkin ottaa Linkosuolta.

Link to comment
Share on other sites

Joo se oli kyllä aikamoista häslinkiä, kun kaikki lahjat, roskat jne piti viedä pois ja koko talon oli oltava tyhjä sillon 02.(meillä nuo tavarat hoiti muutama ystävä ja vanhemmat.) Kurja hätistää vieraat pois  jo tuohon aikaan, kun vielä moni jatkaisi juhlia pidempään. Käytännössähän meidän oli oltava ulkona jo ennen kahta, koska sen vartijapoitsun piti sulkea siellä tasan 02.

Link to comment
Share on other sites

Guest Halinalle82

Kuulostaa tosi oudolta käytännöltä, en ole aikaisemmin törmännyt moiseen. Kaupinpuisto on yksi suosikeista tällä hetkellä mutta pitää vielä miettiä että meneekö liian hankalaksi kun ei sunnuntaina pääse tavaroita hakemaan vaan kaikki pitäisi yöllä kuskata pois.  :-/

Link to comment
Share on other sites

No mä oon nakittanu pari ihmistä siihen homman ja tietysti suostuivat korjaamaan ja hoitamaan paikat kuntoon! Jos noita ihania ihmisiä löytyy ni muuten ei oo hätää! Mä en nääs oo ajatellu tuona päivänä huolehtia mistään eli hyvä näin! Ja lahjanakin ollaan toivottu pelkkiä kirjekuoria ni ei tarvi alkaa lahjojakaan kenenkään autoon tunkemaan  ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Oletko Heidi mennyt itse siis naimisiin Kaupinpuistossa? Millaisia koristeluja te käytitte? Olisi kiva saada jotakin käytännön vinkkejä - me olemme paikan jo varanneet. Oliko esim. terassin tuolit millaiset, pitäisikö sinne itse viedä pöytäliinoja tai jotain?

Entä kuinka tanssit onnistuivat aulassa? Istuiko hääpari siinä lasiseinän vieressä vai rappusten vieressä ja paljonko vieraita oli paikalla? Kivoja vinkkejä otetaan mieluusti vastaan....

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee pylväisiin tylliä ja sydänilmapalloja, terassille tulee joitakin puisia tuoleja ja pöytiä ja muistaakseni joitain heidän omia kukkiä ruukuissa mitkä ovat siellä siis koko kesän! Jos tarkoitat tuleeko ulos pöytäliinoja niin ei ainakaan heidän puolesta! Tanssit onnistuu hienosti siinä aulassa, tilaa ainakin on ja lattia liukas! Me aiotaan istua siinä lasiseinan luona, portaista alastullessa siis siinä heti vasemmalla! Toinen hääkaari tulee taakse koristeltuna!  

Link to comment
Share on other sites

Mekin vietämme häitä ko. paikassa ensi kesänä. Olen ymmärtänyt, että tanssit on usein järjestetty siinä aulassa. Oletteko ajatteleet tanssia siinä keskellä aulaa (eli tavallaan ruokatilan edessä vai siellä sivussa (ovista katsottuna oikealla), joka on vähän syrjemmässä? Itse mietin, miten tila akustisesti toimii: sehän on siis kovin avara ja kaikuva, joten kaikuuko musiikkikin siellä, vaikka paikalla on reilusti porukka. Eli onko tilassa kaamea meteli?!? Osaako joku häänsä ko. paikassa pitänyt vastata?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...