Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Joensuu


Petra

Recommended Posts

Täällä kesän 2012 morsio, joka kaipailisi lisää kokemuksia hääkampauksista ja -meikeistä Joensuussa! :) Erityisesti kaipailisin kokemuksia paikoista hyvänolonkeskus (beauty-box) ja SK UNIK (Sanna, ennen töissä Teamillä).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kävin ottamassa geelikynnet ja ripsipidennykset Festinossa ja tykkäsin molemmista paljon. Kampaus tehtiin Ykköspaikassa, samoin kaasojen kampaukset (asialla Elisa, Sikke ja Jonna). Tosi kaunis tuli mulle lyhyisiin hiuksiin ja kaasoille pitkiin, ei voi kuin suositella :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

itse olin viime kesänä kaasona häissä, ja kävimme sekä molemmat kaasot, että morsian kampauksissa Top Studiossa. Kampaukset olivat erittäin kauniit, ja ennen kaikkea palvelukin aivan loistavaa! Itse olen kesän 2013 (vasta :D ) morsian mutta aion ehdottomasti ottaa oman morsiuskampaukseni samaisessa paikassa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mulle ja mun kaasolle tehtiin hääaamuna hiukset ja meikki Mimarissa Utrassa. Tosi hyvä palvelu ja erinomainen hinta-laatusuhde. Mulla ei oikein ollut käsitystä siitä, miten hiukseni olisin halunnut (kun ovat lyhyet), mutta onnistuneesti poimittiin mun höpötyksistä kaikki juonenpätkät ja muodostettiin niistä oikein kaunis kampaus.

Kampaukset ja meikit kesti hyvin koko päivän eikä muuta kuin huulikiiltoa tarvinnut lisäillä.

Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Voin suositella Festino Oy:n palveluja myös kynsien suhteen. Kävin itse siellä, jolloin omat kasvatetut kynnet lakattiin. Tykkäsin kovasti, niistä tuli upeat! :) Siellä tehtiin miulle myös meikki, joten pelkkien kynsien hintaa en osaa sanoa, mutta hinta-laatusuhde on mielestäni oikein hyvä! :girl_pinkglassesf:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei, vinkkejä kaivataan!

Mistähän Joensuun seudulta saisi hyvän meikkaajan kotiin hääaamuksi?

Kovinkaan monet ammattilaiset eivät ilmeisesti tee kotikäyntejä...?

Yritin kysellä Reijolan meikkitalolta, mutta heiltä olivat jo ajat menneet :(.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tulevat morsiamet ja morsiusneidot, Haluatko löytää parhaat värisi, jotka saavat sinut hehkumaan? Näyttää ihastuttavalta täydellisenä päivänäsi? Ratkaisu tähän on värianalyysi. Analyysin aikana värikonsultti määrittelee sinulle värivuodenaikasi, väripersoonasi ja sinulle parhaiten sopivat värit pukeutumiseesi. Oikeat sävyt tuovat parhaat puolesi esiin ja tunnet olosi itsevarmaksi. Onhan myös valkoista useaa eri sävyä.

Värianalyysin lopuksi saat värikartan, joka on sinulle jatkossa korvaamaton apu vaate- ja meikkivärien valinnassa. Säästät aikaa ja rahaa! Puvuston kokoaminen on helppoa, koska värikartan avulla saat eri vaatekappaleet sointumaan sävyiltänsä täydellisesti yhteen. Värikartta sisältää oman värivuodenajan värimallien lisäksi tietoa pukeutumisesta ja värien käytöstä eri tilanteissa.

 

Loistavaa ohjelmaa myös polttareihin!

Analyysin hinta: 120€ (norm. 150€)
Ryhmähinta/henkilö 100€ (norm. 120€)

Analyysin kesto noin 1 tunti.

Tiedustelut ja varaukset:

045-164 7122
[email protected]

https://www.facebook...bookmark_t=page

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 11 months later...

Häät vietetty joulukuussa 2014. Meikkaajaa etsin kuumeisesti. Herkän ihon ja couperosan peittoon tarvitsin kevyen, mutta peittävän meikin. Häämeikkaajaksi valikoitui Kauneushoitola RosaLinda ja sieltä Maria Pakarinen. Hän tekee ammattitaitoisesti häämeikit luonnollisilla mineraalimeikeillä. Ei tarvinnut kertaakaan korjata meikkiä koko päivän aikana! Ja punaisuuden sai täydellisesti piiloon ilman vahvaa pakkelikerrosta. Suosittelen! 

 

Hääkampauksen minulle teki Hiusjengin Kimmo. Minulla on lyhyt polkkapituinen tukka, johon piti loihtia ilman pidennyksiä yms. keinotekoista upea kampaus. Kimmo teki aivan loistavaa jälkeä ja kampaus pysyi koko päivän ihan virheettömänä. 

Muokattu: , käyttäjä: Hamptons
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...