Jump to content
Naimisiin.info

Minkä nimisiä teistä tulee?


Pearlfish

Recommended Posts

Guest Katjuliini

hip hei!:) mä luovun kanssa omasta sukunimestä, joka kuuluu Suomen harvinaisimpiin. Miksi? Koska menee hermot, kun nimi kuullaan aina väärin ja on veljiä jotka pitää meidän nimeä yllä:) Ja on niin ihanan ihanaa olla tuleva rva Lehtinen ;D Ei varmana sekoteta enää mihkään!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 438
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest NektaRiina

luin koko viestiketkun läpi ja eipä sattunut samannimisiä kohdalle (yllätys, yllätys  ;D ) nykyinen nimeni on Pystö  ;D  ;D Samannimisiä yhteensä 56 ja eiköhän ainakin suurin osa ole samaa sukua.. Tuleva sukunimi on Törne (60 kpl, suomessa 53) ;D   ;D ainakin yhtä kaunis sukunimi tulossa  ;D vai pitäiskö ottaa nimeksi Pystö-Törne.. Tai kehitellä ihan uusi sukunimi Pystörne  ;D  ;D Tutut varmasti tunnisti koska tälläisiä tapauksia ei kyllä mahdu kuin yksi maailmaan  ;D

Edit. Hei mutta eikö olis loistava jos kehittelis sellaisen nimen ku Törstö  ;D  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Helena Oksman

Olen kihloissa brazilialais miehen kanssa ja minusta tulee Dantas de Melo-   ja lisäksi ruostalaisperäinen sukunimeni.Häät vietämme braziliassa muta päivää eikä vuota tiedä...mutta sehan voi olla alkuun vihkiminen maistraatissa ja sitten oik kunnnon brassi häät, n. 2v sisään....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ensi viikolla kirjoitan rouva Peltola.

Vähän jo harjoittelin, kun hain uuden kirjastokortin uudella nimellä jo pari viikkoa sitten.

Nykyinen nimeni olisi kauniimpi, mutta se kuuluu exälle, joten vaihdan sen siitä syystä mielelläni pois. Jos olisin tämän niminen luonnostaan, niin sitten harkitsisin, ehkä...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Haluaisin pitää oman nimeni (harvinainen), mutta näillä näkymin minusta tulee kuitenkin rouva Ryynänen... En ole vielä oikein sujut tuon sukunimen kanssa. Olen tottunut siihen, että nimeni kirjoitetaan väärin lähes aina... ::)

Kaksiosainen nimi olisi myös kiva, mutta siitä tulee niin turkasen pitkä... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Yllätyin, kun vrk:sta näin, että vaihtamalla siirtyisin 3000-päisestä joukosta yli 6000-päiseen. Olin mieltänyt asian toisinpäin!

En ole vielä varma, vaihdanko, mutta olen pikkuhiljaa kallistumassa siihen suuntaan. Ehkä eniten kyse on juuri sen perheyhteisön muodostamisesta nimen kautta: me Hartikaiset.

Oli meillä mielessä myös, että ottaisimme sulhon äidin tyttönimen, joka on harvinainen (46 kpl), mutta sulhaselle siitä olisi tullut hiukan tautologista tyyliin "Ahti Ahtojää"... Joten sen me kuoppasimme.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...