sussu80

naimisiin LAS VEGASissa

131 viestiä aiheessa

Hei!

Onko muita Vegasissa naimisiin kohta meneviä? Tai, jotka olis menneet lähiaikoina? Me ollaan menossa lokakuussa. Kappeli ja muut jutut on varattu ja suunniteltu sähköpostitse oman hääkoordinaattorin kanssa! Tosi kätevää! Alkaa pikkuhiljaa jo jänskättämään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Hei jee, kiva juttu! Mä oon menossa ens kuussa Vegasissa naimisiin, mutta ei olla vielä päätetty esim vihkimispaikkaa... Saattaa tulla kiire pian :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Oi, jännää!! Mä oon taas sellanen että aina liian ajoissa, nytki kaikki pitäis olla mietitty (paitsi musiikit!). Menettekö salaa naimisiin? Me ei mennä, vaikka ei kovasti olla julistettukkaan. Läheiset näkee vihkimisen netistä ja heille järkätään pippalot ens maaliskuussa :) Kerrohan sitte miten teillä meni!! :) Onko sulla hääpuku? Mulla on ja se vieki yhden matkalaukun :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei mennä salaa, mies on amerikkalainen ja asuu Vegasissa, eli itekin jään sitten sinne. Isoja juhlia ei oo tulossa, miehen perhettä vähän ja joitain kavereita. Hääpukua ei oo vielä, se stressaa melkein eniten nyt! Toivottavasti ens viikolla pääsis miettiin näitä asioita vähän paremmin. Saako udella minkä kappelin valitsitte?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi sulla on jännittävää muutosta tiedossa elämässä! :) Me valittiin kappeliksi Mon bel ami, oli saanu hyvää palautetta, tykkäsin nettisivuista ja vihkimisen suunnittelu sujui täydellisesti, viesteihin vastattiin nopeasti jne. Lisäks valittiin et meidät vihitään ulkona :) Ja valokuvat oli nettisivuilla niin hyviä, et otettiin valokuvauski vielä :) Voin siis suositella ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä haluan kans ulkovihkimisen, ja koska ollaan näin viime tipassa liikkeellä, voipi olla, et joku kappeli täytyy valita. Mäkin halua sitten tietää, miten teillä meni! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mutta Vegasista kyllä varmasti löytyy paikka ulkovihkimiselle vaikka samana päivänä :) Ja kerrotaan puolin ja toisin kuinka ihanaa oli!! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi Vegasissa vihille menevä! Vihkipaikka on periaatteessa valittu mutta muuta ei ole varattu kuin hotelli (ja lennot). Kauheasti jännittää jo nyt, vaikka aikaa on vielä yli puoli vuotta. Sormukset hankkimatta, mutta mekko on. Jonkinlainen kaunistautumispaketti pitäisi paikan päälle varmaan myös löytää (olen tosi surkea meikkaamaan itse), mutta apua äh mistä niitä osaa etänä hoitaa... Painajaisena on, että näytän ihan drag queeniltä jos päästän jonkun vegasin meikkitaiteilijan irti ilman, että osaan itse briiffata sitä mun toiveista tarpeeksi hyvin - kielimuurin kanssa.

 

Tosi mielellään luen muiden kokemuksia, eli jos viitsitte kirjoitella tänne niin hienoa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla että meitä on lisääki! :) Mikä hotelli teillä on? Me varattiin Palms place, mut se on vähän kauempana, joten aateltiin et varataan myös auto viikoksi. Mä oon myös huono laittamaan hiuksia ja meikkaamaan, mutta päätin että selviän kyllä :D Oon jo alkanu harjotteleen kampausta ja syyskuun loppupuolella meen häämeikkiohjaukseen :D Vaikeinta on meikata niin että näyttää valokuvissaki hyvältä.. Tuntuu et jos meikkaan liikaa, tulee meikistä ihan sotkuisen näköinen. Mutta toivotaan että meikkiohjaus auttaa asiaan! 

Lähettekö Amayah kahdestaan reissuun vai lähteekö muitaki? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa! Täällä kanssa yksi joka haaveilee naimisiinmenosta Vegasissa. Mukava että tännekin ketjuun vielä uusia morsiamia tulee. Toivottavasti kaikki myös jakaa lisää kokemuksiaan eri paikoista.

 

Meillä olis tosiaan porukalla tulossa ensi keväänä kiertomatka, jonka yhtenä etappina on Las Vegas. Mitään ei ole vielä lukkoon lyöty, mutta kovasti oon jo suunnitellut ja haikaillut että josko siellä sitten pääsisi naimisiin. Siitä sitten vuoden päästä voitaisiin viettää juhlia Suomessa. Hääblogin perustamista olen myös suunnitellut aiheen ympärille, mutta mutta.. :)

 

Miten teillä suhtautui suku ja ystävät näihin naima-aikeisiin rapakon takaa? Menittekö/menettekö salaa vai kerroitteko etukäteen? Olisiko sittenkin pitänyt tehdä toisin? Tämä asia ehkä eniten täällä meidän päässä stressaa ja suunnitelmia jarruttelee. :/ Vanhemmille kun se kirkon käytävää pitkin kävely ja nyyhkyttely tuntuu olevan niin iso asia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jes, kiva kun tulee lisää Vegas-morsiamia! :) Kuulostaa Pinji kivalta, kerrohan sitte blogin osoite jos alat kirjoittamaan! :)

 

Aluksi vanhemmat oli harmissaan, mutta kun kerrottiin että vihkimisen voi katsoa netistä heti vihkimisen jälkeen, niin alkoivat innostumaan. Sellaisia kommentteja on tullut kuin "mahtava kokemus, siistiä, ainutlaatuista, Mitäähh?! oikeesti" :D me ei mennä salassa, mutta ei kerrota läheisille vasta ku jutskaillaan muutenki. Tää on tuntunu meille oikealta ratkaisulta. Ottakaa teki Pinji sellainen kappeli, jossa mahdollisuus saada nettiin video, niin josko vanhemmatki innostuis! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voivoi Vegaskuume täällä vaan kasvaa kasvamistaan. Kappeleita selaillessa meinas vaan epätoivo iskeä, siellä todellakin tehää häillä bisnestä! Menin tietty kaikista hääpaikoista ihastumaan vielä Stratospheren tornin huipulla olevaan.. 600 dollaria jos tahtoo vieraita ja yksityisen tilan missä ei ulkopuoliset oo pällistelemässä :girl_impossible:  Nyt käydään siis taistelua järjen ja tunteiden kesken :D onneksi toukokuuhun on vielä aikaa. (kerkee ihastuun vaikka vielä kalliimpiin ideoihin...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vau, stratospheren huipulla olis varmasti mahtavaa mennä naimisiin!!! Kerroppa sit voittiko järki vai tunteet ;) kolmen viikon päästä me startataan kohti Vegasia, 3vkoa ja 3pv ja olen rouva! Iik! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ooh, voi vitsi niin pian jo! :) Kerro sitten kaikki mahdollinen tietämisen arvoinen ja millaista oli. Pari kuvaakin olis tietty kiva nähdä. ;)

Ois myös kiva kuulla miten babyhannalla on mennyt, kun ilmeisesti jo rouviintunut on :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koohoo85, miten meni häät? Paljon onnea!

 

Pinji, meillä oli oikein mukavat häät. Vieraitakin pääsi paikalle kivasti (n. 20 hlöä), lähinnä miehen lähiperhe ja meidän paikallisia kavereita. Päädyttiin Lake Sahara nimiseen paikkaan, joka osottautui oikein hyväksi valinnaksi vaikka aluks vähän epäilin. Näin täällä asuessa en halunnu perinteisiä Vegas häitä, vaan enemmän just vettä (no tekojärvihän tuo on, mutta silti) ja vihreyttä. Joko te ootte päättäneet paikan? Vieläkö Stratosphere houkutteleen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos!! Häät meni oikein ihanasti!! Voin suositella kyllä mon bel ami -nimistä kappelia! :)

Hirmusesti meitä jänskätti kyllä ennenku limusiini tuli hakemaan hotellilta ;) Mutta kaikki meni hyvin. Alunperin oli tarkoitus ettei sanota mitään valoja, paikanpäällä sit sanottiin vihkijälle että lyhyet valat, mut ne oli kyl ne normaalit valat (eli meistä pitkät :D). Tulipa nyt neki lausuttua englanniks ja meni aivan hyvin. Meidän kahden tilaisuus oli tosi romanttinen ja intiimi, tykättiin kun sisälsi paljon enemmän kontaktia toiseen ku suomalaisessa vihkimisessä. Paljon siis tuijoteltiin toisiamme ja oltiin läsnä. Meillä oli se first dance heti vihkimisen lopuks ja kaikkinensa tilaisuus kesti n10min. Sen jälkeen valokuvaaja otti iltahämärässä meistä valokuvat siinä kappelin pihalla, kuvat onnistui hyvin, vaikka ite kotona niitä piti vähän muokata. Meillähän lähti kutsut hääjuhlaan läheisille just ennen ku lähdettiin Vegasiin ja kutsussa oli sit maininta, että vihkimisen pystyy katsomaan netissä. Paljon tuli positiivista kommenttia ja ihmiset on selkeesti ollu yllättyneitä kuinka intiimit ja romanttisissa puitteissa voi Vegas-häätki olla :D

 

Nyt vaan odotellaan vihkitodistusta ja apostillea jenkeistä. Mehän tehtiin niin että maksettiin kappelissa vihkijälle vähän enemmän rahaa ja saatiin hakea vihkitodistuksen kopio jo seuraavana päivänä kappelilta. Laitettiin siis se heti postiin (20taalan kans) jo sielä Vegasissa, saatiin varmasti pari viikkoa nopeutettua näin tota paperitouhua. (tai no kattoo nyt, koska ne paperit saapuu...)

 

Kuulostaapa babyhanna teidänki häät ihanilta! :)Pinji ja muut kerrottehan heti jos tulee jotain kerrottavaa ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aattelin tähän infota, että meillä meni 5vkoa ja 2pv saada Suomeen vihkitodistuksen kopio ja apostille. Jätettiin ne siis jo Vegasissa postiin. Nyt on avioliitto Suomessaki virallinen <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hienoa, että vihkimiset on mennyt hyvin! Tuo Mon bel ami näyttää tosi nätiltä paikalta.

 

Onko tässä ketjussa muuten kellään muulla tulossa vihkimistä Elviksen toimesta?? Meille kun on nyt buukattu semmoinen!! Muutenkin alkaa kaikki olla mallillaan: puku hankittu, meikkaaja-kampaaja varattu ja hotellikin on jo tiedossa. Plus Elvis on siis varattu myös :D Mennään yöpymään Trump Toweriin, johon olen aamupäiväksi tilannut meikkaajan puunaamaan mua kuntoon, ja sitten lähdetään iltapäivällä kahdestaan käymään vihittävänä. Meillä mennään siis reissuun ihan kahdestaan, ja jaetaan ystävien ja sukulaisten kanssa sitten kokemus kuvien ja dvd:n muodossa kunhan palataan Suomeen. Aika epätodelliselta tuntuu koko homma vielä, mutta eiköhän se ala pikkuhiljaa materialisoitumaan. Onhan tässä vielä parisen kuukautta aikaa ennen h-hetkeä....

 

Pakko myöntää, että mietin kyllä aluksi tuota Elvis-teemaa aika pitkään, kun mielessä kävi että meneekö se koko touhu ihan hassutteluksi jos tuollalailla mennään... Mutta äkkiä siihen ajatukseen tottui ja mietin, että eipä sen mikään hirmu vakava tapahtuma tarvitse ollakaan! Plus kun mies tuon Elvis-teeman keksi, niin senkin puolesta menin mielellään mukaan että saa hänkin jotain haluamiaan juttuja läpi tuohon päivään. Itse olen kuitenkin tirehtöörinä pyörinyt lähes kaikessa muussa, ja olin jo vähän ehtinyt toivoakin häneltä pientä "inputtia". Tässä se sitten tuli :D

 

Ainiin, itsekin katselin Stratospheren vihkivaihtoehtoja, mutta se hylättiin juuri siksi, kun hinnat tuntui aika korkeilta. Eihän tuolla missään varsinaisesti halpaa ole, mutta aika kova hinta olisi tullut Stratossa vihkimiseen ilman, että on kaiken muun kansan keskuudessa. Mietin kyllä, että saatetaan tuoreena avioparina käydä Stratospheren huipulla (tai jossain muualla korkealla), niin voisi vähän kilistellä kuohuvalla! Oijoi no nyt ei malttaisi enää odottaa!

Muokattu: , käyttäjä: Amayah

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kanssa yksi Las Vegas-morsian. Meidän piti alunperin viettää ravintolahäät täällä Suomessa, mutta sitten mieheni innostui häistä Vegasissa, kun on ollut siellä työreissulla pari kertaa. 

 

Onko kenelläkään kokemusta paikallisista valokuvaajista? Kun niihin paketteihin näytti kuuluvan vain muutama kuva itse paikan päällä ja haluaisin myös kuvia meistä ympäri Vegasia. Ollaan kahdestaan lähdössä, niin pitäisi jotain keksiä. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Stratospherestä meni maku superkalliiden lisäpalveluiden ja huonon palvelun vuoksi, niimpä meille on varattu vihkikappeliksi Mon Bel Ami. :) 1,5 kk iiks!

Ja juuri vei paupa sanat suustani, nimittäin potrettikuvaajaa täälläkin kaivattaisi kuumeisesti. Ollaan saatu muutamia tarjouksia, 500-1500 (!!!) dollaria 1-2 tunnin kuvaussessio. Siis häh? Voiko oikeesti muutamat potretit maksaa noin paljon?! Hjälp! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös tuleva Vegas-morsian!  :) Me ollaan pidetty naimisiin meno salassa "suurelta yleisöltä" ja h-hetki koittaa 2.7.! Valittiin vihkiminen heti aamuun klo 10, jotta on sitten hauska soitella kuulumiset Suomeen heti tuoreeltaan. Aluksi ajattelin, että onkohan se nyt hölmön näköistä painella pitkin Vegasin katuja niin aikaisin aamulla hääpuvussa, mutta eiköhän siellä ole kaikki normaalia..  :D

Kappelin varaus sujui mukavasti chatin kautta, palvelu pelasi mainiosti ja itse olen ainakin hyvillä mielin. Valittiin 199 dollaria maksava paketti, johon kuuluu kuvien lisäksi DVD vihkimisestä, tämä lähinnä sukulaisten toiveesta. Sulhasen toiveesta valittiin sitten 14 hengen limusiini, vaikka kahdestaan ollaankin reissussa. 

Enää reilut pari viikkoa! Jännittää jo sen verran, että en osaa edes järkevää tekstiä kirjoittaa... :D  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onnea Olivia87, nähtävästi vihkiminen ollut teillä pari päivää sitten! :)

 

Meillä meni Vegashäät aivan loistavasti! Paras kokemus ikinä. Kappeli oli ihana, mutta vihkitilaisuudessa jännitettiin molemmat niin pirusti että kaikki meni ohi ja valojen lausuminen työn ja tuskan takana. :D Luojan kiitos on häävideo muistona! Nyt vain odotellaan paperiasioiden kanssa...

 

Naimisiinmeno tuossa kaupungissa on aivan huikeeta! Kaikki ovat hirveän innoissaan hääpareista ja onnitteluita satelee lähes jokaiselta vastaantulijalta. Näin suomalaisena ihan mykistyy siitä kehujen ja ystävällisyyden määrästä. :)

 

Vinkkinä sanottakoon muille että kuviin ja videoihin panostaminen kannattaa. Ihanaa kun on päivästänsä konkreettisia muistoja ja oikeastaan harmittaa ettei niitä ole vielä enemmän. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten muuten on, mitä tapahtuu, jos unohtaa syystä tai toisesta rekisteröidä/on jättänyt rekisteröimättä avioliiton Suomessa? Jos siis molemmat osapuolet ovat Suomen kansalaisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Silloin ollaan vain Jenkkien lakien mukaan naimisissa. Eli Suomessa se on sama kuin et olisi koskaan mennytkään naimisiin. Jenkeissä ei luonnollisesti voi uudestaan vihkiä ennenku edellinen avioliitto on peruttu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan kihloissa hinattu jo neljättä vuotta ja olis aika tehdä asialle jotain :D

 

Kirkkohäät ja kaikki sukulaisten kestitseminen on totaalisen nounou :blink:  joten tällainen karkaaminen kiinnostais maistraattiakin enemmän, vois hoitaa homman Ihan Kaksistaan. Tai no, miehen soittokaverin kanssa, joka asuu Phoenixissä, josko hän auttaisi suomalaisen vaimokkeensa kanssa seuranpidossa ja hommien järjestelyssä...

 

Hääpuvullakaan mulla ei olis hätää (jollei ahneus iske ja omat juhlamekot ei kelpaakaan enää...) mutta meikki ja kampaus olis kiva saada ammattilaiselta. Oma tyyli vaan kun on vintage, pitää etsiä joku jolle eri aikakausien tyylit on tuttuja, onneksi internet-ajalla kaikki on helppoa.

 

Ongelmana tuntuu itellä olevan vain päättämättömyys ja se että saisi asioita aikaiseksi. Kun kauheesti tekis mieli ja olis kivoja ideoita ja sit ne jää aina sille asteelle, kun on liian laiska :blush:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään