Honeymoon07

Mistä kuulen Talvihäät-valssin (Hannu Oskala)?

15 posts in this topic

Auttakaa!

Löysin täältä toivottavasti hyvän häävalssin tammihäihimme, mutta mistä ihmeestä voin sen kuulla.

Linkki http://webusers.siba.fi/~hoskala/talvihaa/index.htm , josta pitäisi löytyä niin nuotit, sanat kuin mp3:kin, kun ei toimi.

Onko muita vinkkejä jollain??? Tai pääseekö noille ym. sivuille jotenkin...

KIITOS!!!!!!

maarilyn kaipaisi samaa informaatiota :)

Tässä asiassa apua kovasti kaipailen minäkin, eli missä voisin kuunnella/saada talvihäät kappaleen sävelen? Onko kappaletta kellään soitettuna?

Sanat ovat  kauniit ja talvihäihimme sopivat, mutta kun ei ole hajuakaan sävelestä eikä tutuissanikaan ole soittotaitoisia.

Onhan meitä muitakin :) Minäkin haluaisin kuulla kappaleen....eikö kenelläkään ole minkäänlaista infoa kappaleesta?? Mistä joku on edes sanat löytänyt tuonne toiseen ketjuun?? Mystistä...  :-?

Onhan meitä muitakin :) Minäkin haluaisin kuulla kappaleen....eikö kenelläkään ole minkäänlaista infoa kappaleesta?? Mistä joku on edes sanat löytänyt tuonne toiseen ketjuun?? Mystistä...  :-?

Samalla asialla itsekin! Kuka on levyttänyt, mistä tämän sais käsiin? Joulukuu lähestyy jo  :o

Samalla asialla itsekin! Kuka on levyttänyt, mistä tämän sais käsiin? Joulukuu lähestyy jo  :o

Tuota kappaletta ei ole levytetty minun tietääkseni. Joskus säveltäjä, Hannu Oskala, laittoi nuotit ja mp3:n sivuilleen, mutta niitä ei ole ollut siellä enää pitkään aikaan.

Olen kuullut, että häneen on ollut vaikea saada myöskään yhteyttä, vaikka taitaakin puhelinnumero löytyä ihan kysymällä numerotiedustelusta.

Tuo valssi muistaakseni joskus voitti jonkun häävalssisävellyskilpailun

Itse kuulin silloin joskus tuon valssin ja se oli kyllä aika kepeä ja iloinen, eli ihan sopiva häävalssiksi. Tosin aika haastavakin omalla tavallaan, siis muusikolle  ;)

KIITOS Rinkeli25!!

Nyt voidaankin sulhon kanssa aloittaa kotiharjoittelu :)

IHANA!  :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Täydet pisteet tästä häävalssista, saas nähdä miten taipuisi bändiltä  [smiley=dankk2.gif]

voi taivas, miten ihana valssi!!!  :-X :-X :-X

kiitos rinkeli sinulle vaivannäöstäsi! tästä tulee ehdottomasti häävalssimme!  :)

Kiitos Rinkeli!

Sanat ja sävel on täydellinen, kyllä tämä on meidän kappale  :)

Aivan ihana  :-X

Ja jos vaan meille tulee häävalssi niin tässä on morsiamen lemppari  :-X :-X

olenko ainoa jolla kyseinen linkki ei toimi yrityksistä huolimatta... olisi kiva kuulla demo, sillä sanat olivat aivan ihanat... apua kaivataan :unsure:

Kyllä mulla ainakin tuo linkkitoimii :)

Olipas aivan ihana valssi. Häävalssista ei ole vielä meidän helmihäihin ollut varmuutta, mutta se taitaa olla tämä!! :D Vanhempien valssina onkin sitten tyttären valssi (ja mä vollotan jo nyt kun sitä kuuntelen)...