Jump to content
Naimisiin.info

Näkeekö mies puvun etukäteen?


nelliina

Recommended Posts

Meillä mies näkee puvun vasta hääpäivänä kirkossa. Kuvaus on vasta hääpaikalla juuri tämän takia ettei nähdä toisiamme ennenkuin kirkossa.  Jonkun mielestä voi olla turhaa/tyhmää, mutta me halusimme ehdottomasti näin!   :-X

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 742
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Näkee osina, ei kokonaan. Itse kun ompelen niin jonkun pitää aina välillä auttaa eli olisi ihan mahdoton ettei yhtään näkisi, mutta kokonaisuuden yritän pitää kirkkoon asti salassa.

Link to comment
Share on other sites

Mun puvun sulho on jo nähnyt, kun oli mukana kun kävin sitä koittamassa. Meillä on valokuvaus ennen vihkimistä, joten näkis se sit muutenki sen ennen..

Link to comment
Share on other sites

Me kun mennään kuvaan vasta kirkon jälkeen ja muutenkin oli vaivattomasti järjestettävissä niin ei nää etukäteen.  Hauska nähdä kullan ilme kun saavun alttarille, tosin taitaa siinä tilanteessa olla paljon muutakin ihmeteltävää :)

Link to comment
Share on other sites

Mies on nähnyt puvun ennalta, koska paloin halusta näyttää sen. Alusvaatteet ovat sen sijaan yllätys hääyöksi. Saatan toki antaa muutaman vinkin niin saa sitten hääpäivänä kärvistellä ennenkuin pääsee avaamaan paketin... :-X

Link to comment
Share on other sites

Meillä mies ei näe pukua etukäteen, tai no on meillä ennen vihkimistä valokuvaus että sillon näkee, mutta ei ennen hääpäivää :)

Link to comment
Share on other sites

Koska teen puvun itse, mies on nähnyt jo lakanaversion ja varmasti tulee näkemään myös varsinaisen puvun ennen häitä. Onhan mulla täytynyt olla joku, jonka kanssa sovittaa pukua. Tosin mieheni vaatii vielä hieman opettelua noiden nuppineulojen kanssa.

Mieheni ei muutenkaan pidä suurista yllätyksistä, mutta jotain pientä yllätystä olen ajatellut hääyöksi...  ;)

Link to comment
Share on other sites

Kyllä tulee näkemään. Haluanhan itse tietää mitä sulholla tulee olemaan päällään, joten tottakai hänkin saa tietää mitä minulla.  :)

Link to comment
Share on other sites

Mun sulhanen ei nää pukuani etukäteen, yritän pitää salassa sen siten, että hän näkee mut vasta kirkossa ensimmäistä kertaa. saas nähdä miten onnistuu.. :) onneksi saan puvun säilytykseen 400 km päähän hääpaikkakunnalle niin ei tule kiusausta kurkistaa..

Link to comment
Share on other sites

On nähnyt ne ainakin joita olen sovittanut.Itse asiassa sitä ihan oikeeta ei oo vielä ostettu,mutta luulen että tulee näkemään.  :-X Haluan hânenkin mielipiteensä kun en itse pysty kuitenkaan päättämään monien kauniiden pukujen  takia.

Lisäys, näki juuri eilen lauantaina kun olimme ostamassa pukua.Koitin paria muutakin joista tykkäsin,sitten iski valinnan vaikeus ja Rakas Sulhoni auttoi minua valitsemaan ja oikean päätöksen teimme.Olen 100% tyytyväinen. Ja onnellinen pukuuni,huntuuni ja kenkiini. :-X:D

Link to comment
Share on other sites

Mieheni näkee pukuni ensimmäisen kerran hääkuvauksessa ennen vihkimistä. Hän on itse halunnut, että puku säilyy salaisuutena.  :)

Link to comment
Share on other sites

Mulla sama juttu. Olin menossa hakemaan pukua, ja mies oli kauhuissaan, että tännekö sinä sen tuot, ei hän saa sitä nähdä. Olin ihan suu auki, koska tähän asti kaikki häähömpötys on ollut lähinnä tasolla "ihan miten sä haluut"..

Link to comment
Share on other sites

Meillä mies näkee puvun etukäteen.

Ensi kuussa kun puku kotiutuu, näkee mies sen sitten mun ylläni:) Tähän mennessä nähnyt vain kuvassa, saa nähdä miten se sitten suhtautuu, kun itse pukeudun siihen:)

Link to comment
Share on other sites

Sulho näkee pukuni vasta kirkossa. Alusvaatteetkin olen pitänyt häneltä piilossa. Puvun olen ajatellut hakea liikkeestä vasta edellisenä päivänä ja viedä suoraan hotelliin, jossa nukun edeltävän yön kaason kanssa.

Link to comment
Share on other sites

Alusvaatteita sulkku on yrittänyt udella mutta ei nâe niitä etukäteen.Eikä tiedä ollenkaan millaisen kampauksen ja meikin teen, joten eipä tuo kaikkea tiedä vaikka puvu onkin jo nâhnyt.Mutta ei kokonaisuutta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :D

Eikä TAATUSTI hääyön seksikkäitä vaatteita... ;D

Link to comment
Share on other sites

Pidetään kiinni siitä että näkee sen vasta kun astelen alttarille hänen kanssa  :-X

Tästä ei ihan saanu pidettyä kiinni eli mies on nyt nähny mun puvun ku nukutaan puvun kanssa samassa huoneessa  ;D Ja tarkoituksena on mennä kirkkoonkin samalla kyydillä...

Link to comment
Share on other sites

Pyrkimys on kova, ettei kukaan minun ja myyjän lisäksi näkis. Ei oo uniikkikappale, mutta periaatteesta haluan pitää sen omana juttunani ja toivoisin aiheuttavani rakkaani sydämessä hypähdyksen  :-X

Kun ollaan oltu kimpassa jo 8 v. se olis päivän kohokohta...  ::)

Link to comment
Share on other sites

Itse oikeastaan haluaisin näyttää kuvia ja kysyä mielipidettä, mutta ei puhettakaan, että sulkki haluaisi nähdä ennen hääpäivää ;D Mutta joka tapauksessa näkisi livenä vasta kirkossa vaikka kuvia olisikin.  

Link to comment
Share on other sites

On nähny  ;D

Menin sovituskeikalle kultani kanssa ja puku iski ku salama ja mies päätti että se ostetaan ihan omaksi eikä vuokrata  :-X

Link to comment
Share on other sites

Meillä sulhanen ei nää pukua etukäteen, vaikka pieniä vihjailuja onkin saanut siitä millainen puku on tulossa...olen näytellyt kuvia eri puvuista ja kampauksista yms. ja testannut millaista tyyliä pitäisi olla. Onneksi meillä on melko samanlainen maku, joten ei juuri ristiin mene,  ;D Haluan kuitenkin itse nahdä sulhasen puvun ennen ihan senkin takia, että siihen hankitaan liivi ja plastron, jotka sopivat väriltään yhteen oman pukuni kanssa, eli läsnäoloni on välttämätöntä, sillä sulhanen ei ole pukuani nähnyt.  :)

Minusta puvun salassapito tuo jännitystä hääpäivään ja on yksi niinstä perinteistä, joita itse haluan kunnioittaa.  :-X   :-X  :-X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...