Jump to content
Naimisiin.info

Maggie Sottero


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Koitin selailla ketjua läpi, mutta en huomannut jos tästä on puhuttu aikaisemmin... Minkähän kokoisia Sotteron puvut yleensä on? Lähinnä siis sitä mietin, että en ole missään mallin mitoissa ja ruumiinrakenne on hyvinkin päärynä, että onko mun edes mahdollista haaveilla Sotteron puvusta vai pitääkö marssia ompelijan luokse. Olen ihastunut Brittneyyn, Alyssaan ja Montanaan. Onkohan pukuja mahdollista edes tilata oikean kokoisena vaikkei liikkeessä tarvittavan suurta olisikaan vai loppuuko Sotteroiden koot johonkin kokoon 40 tai jotain?

Link to comment
Share on other sites

Koitin selailla ketjua läpi, mutta en huomannut jos tästä on puhuttu aikaisemmin... Minkähän kokoisia Sotteron puvut yleensä on? Lähinnä siis sitä mietin, että en ole missään mallin mitoissa ja ruumiinrakenne on hyvinkin päärynä, että onko mun edes mahdollista haaveilla Sotteron puvusta vai pitääkö marssia ompelijan luokse. Olen ihastunut Brittneyyn, Alyssaan ja Montanaan. Onkohan pukuja mahdollista edes tilata oikean kokoisena vaikkei liikkeessä tarvittavan suurta olisikaan vai loppuuko Sotteroiden koot johonkin kokoon 40 tai jotain?

Hei! Kyllä sotteroita saa suurissakin numeroissa ainakin kun katsoo noita jenkkiläisiä sotteromorsiamia :) Sovitukseen en tiedä pystyykö pukua tilaamaan (täytyy sitten mallailla pienempiä kokoja jos isoja sovituskokoja ei löydy).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Onko kukaan tilannut Sotterolta pukua, jota ei ole voinut sovittaa ennen tilaamista? Mulla on nyt muutama vaihtoehto Sotteron malleista ja kaikkia ei ole Helsingissä mahdollista sovittaa.. Meen alkutalvesta todennäköisesti sovittelemaan eri pukuja, mutta pelottaa jos ihanimmaksi päätyykin malli, joka täytyy suoraan tilata sovittamatta. Hui.

Link to comment
Share on other sites

Mulla ainakin on tuo tilanne edessä, koska aion tilata sotteron, ja Turun Sydänkävyssä ei ole kuin muutamia pukuja liikkeessä, sokkona siis mennään... Hintaa tulee 1400€ pelkästä puvusta, kun kopion saisi teetettyä parilla sadalla eurolla eBayssa... Sotteron on siis parempi sopia ja istua, nimittäin kyllä uskoisin että originelli kuitenkin laadukkaampi on! :)

Link to comment
Share on other sites

Koitin selailla ketjua läpi, mutta en huomannut jos tästä on puhuttu aikaisemmin... Minkähän kokoisia Sotteron puvut yleensä on? Lähinnä siis sitä mietin, että en ole missään mallin mitoissa ja ruumiinrakenne on hyvinkin päärynä, että onko mun edes mahdollista haaveilla Sotteron puvusta vai pitääkö marssia ompelijan luokse. Olen ihastunut Brittneyyn, Alyssaan ja Montanaan. Onkohan pukuja mahdollista edes tilata oikean kokoisena vaikkei liikkeessä tarvittavan suurta olisikaan vai loppuuko Sotteroiden koot johonkin kokoon 40 tai jotain?

Hei! Kyllä sotteroita saa suurissakin numeroissa ainakin kun katsoo noita jenkkiläisiä sotteromorsiamia :) Sovitukseen en tiedä pystyykö pukua tilaamaan (täytyy sitten mallailla pienempiä kokoja jos isoja sovituskokoja ei löydy).

Mulla myös sottero, ja koko taitaa on pienempi mitä mun vaatekoko on. Siis ihan tämä mitä sovitettiin.. Ja mun BMI huitelee tuolla jossain :girl_haha:

Oon siis siinä kokoluokassa, että kun soittelin liikkeisiin sovitusaikoja niin ilmotin jo silloin että oon vähän "isompi tyttö" :)

Sottero tais olal US 12 jossen väärin muista (enkä tosiaan siihen kokoon oikeesti mahtuis) =)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Täällä myös yksi Sotteroihin hurahtanut. :grin:

Pitsiä hain ja alkuun Natalie oli suuri suosikki. Mutta sitten päätin kokeilla vielä ihanaa merenneitomallista Phillipaa ja se vei sydämeni. :-X Eli se on nyt sitten hankittuna. :wub:

Kuinka tukeva noitten pukujen korsettiyläosa on, et tarviiko mahdollisesti rintsikoita alle vai tukeeko puku jo tarpeeks?

Voisin uusia tämän kysymyksen.. Kuinka moni ei käyttänyt tai ei aio käyttää rintsikoita puvun alla?

Kun tuo omakin puku tuntui ilman rintsikoita todella tukevalta, niin on mietinnässä uskaltaisiko sitä olla rintsikoita koko päivän..

On ehkä tuttu asia jo kaikille, mutta itse totesin todella hyödylliseksi tuolta Sotteron virallisilta sivuilta löytyneen Maggie Brides -osion, josta näki miltä puku näyttää oikean morsiamen päällä eikä mallin. Eli näin osasin katsella muitakin puvun malleja, kuin "perinteistä" A-linjaista. Ja sen myötä "uskalsin" sovittaa the pukuani. :)

Link to comment
Share on other sites

Minä pukeudun ensi lauantaina omaan Sotterooni :-X Puvun korsettimainen yläosa on todella tukeva, joten alle ei tarvitse laittaa rintsikoita ellei itse välttämättä halua lisätukea. Nyörit vain riittävän tiukalle :girl_wink: Jos kaipaa tukea puvun alle, niin rintsikoiden sijaan kannattaa harkita sellaisia silikonista valmistettuja "fileitä", joilla saa halutessaan myös povea kohotetuksi.. Itse en laita puvun alle yhtikäs mitään ja ainakin sovituksessa näin on ollut oikein hyvä.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos Sugar Plum Fairy.

Tuo Phillipa on ilmeisesti Sotteron hieman vanhempaa mallisto. Kait vuodelta 2009? Siksi se meni minultakin alkuun ohi... Leimulinen myyjän kanssa ihmeteltiinkin sitä, että kuinka vähän merenneitomallisia-malleja tällä hetkellä markkinoilla on.. Kai se on hieman out-hääpukumuodista juuri nyt. :girl_haha: Mutta enpä minäkään alkuun sellaista ajatellut, kun luulin että näytän pikemminkin merimakkaralta sellaisessa, mutta toisin kävi (ainakin minun mielestä :girl_wink: ).

muoks. kävin katsomassa tuota mainitsemaasi pukua. Sekin on todella kaunis. Ja kieltämättä muistuttaa aika paljon Philippaa. :girl_wink:

Kiitos vinkistä Aletta. Enpä ole koskaan tuollaisia "fileitä" käyttänyt, mutta pitää laittaa harkintaan.

Tulethan jakamaan kokemukset, millainen fiilis oli päivän aikana ilman rintsikoita.

(itse en siis siksi rintsikoita välttämättä haluaisi, kun puku tuntui sen verran tukevalta ja mulla on vain huonoja kokemuksia olkaimettomista rintikoista.. hiostavat ja valuvat sitten.. :grin: )

Muokattu: , käyttäjä: iialiia
Link to comment
Share on other sites

^Kiitos! :girl_smile: Nuo Enzoanin mallit vaan ovat kovin riutuneen näköisiä, ei yhtään kurveja (toisin kuin tuo Maggie Sotteron malli, jolla on selvästi parempi vartalo merenneitoon!). Cambridge näyttää melkein paremmalta oikeiden morsianten kuin mallin päällä. Ja tosiaan mäkään en ollut yhtään ajatellut merenneitomallista pukua, sillä olin vakuuttunut että lantioni on sellaiseen liian leveä. Mutta yllätyin positiivisesti. :girl_smile: Ainoa mikä nyt mietityttää on se, että jos päädyn merenneitoon niin harmittaako sitten myöhemmin etten valinnut kunnon prinsessapukua kun se nyt kerran elämässä olisi mahdollista... vaikea valinta. :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

OT jatkuu.. :grin:

Itsekin mietin, että jäänkö kaipamaan prinsessapukua, mutta mulle tuli tuo pukupäällä vain niin prinsessaolo muutenkin, että en osaa edes muuta enää kaivata. Eli eiköhän ole tärkeintä löytää se puku, joka päällä tuntuu hyvältä, niin puvun mallilla (eli oliko prinsessamalli vai merenneito vai jotain siltä väliltä) ei ole oikeastaan väliä.. :) (ainakaan toivottavasti :girl_haha: )

Link to comment
Share on other sites

Juuri omat, iki-ihanat hääni Sotterossa tanssineena voin vain hehkuttaa puvun täydellistä istuvuutta ja kauneutta :-X Puku toimi täydellisesti ilman rintsikoita enkä todellakaan olisi kaivannut mitään ylimääräistä tukea puvun alle, joten ainakin pienirintaiset morsiamet voivat olla huoleti asian suhteen :girl_wink: Kannattaa kysyä vinkkiä rohkeasti pukuliikkeestä, itse sain tässäkin asiassa ensiluokkaista palvelua mistäs muualtakaan kuin Leimulinesta :wub:

Link to comment
Share on other sites

Juuri omat, iki-ihanat hääni Sotterossa tanssineena voin vain hehkuttaa puvun täydellistä istuvuutta ja kauneutta :-X Puku toimi täydellisesti ilman rintsikoita enkä todellakaan olisi kaivannut mitään ylimääräistä tukea puvun alle, joten ainakin pienirintaiset morsiamet voivat olla huoleti asian suhteen :girl_wink: Kannattaa kysyä vinkkiä rohkeasti pukuliikkeestä, itse sain tässäkin asiassa ensiluokkaista palvelua mistäs muualtakaan kuin Leimulinesta :wub:

Ihana kuulla! Leimulinessa mullekkin sanottiin, että rintsikat voi ihan hyvin jättää pois. Itse en tosin tiedä jätänkö ne kuitenkin alle kun on vähän hölmö olo ilman niitä ;)

Link to comment
Share on other sites

Kuinka tukeva noitten pukujen korsettiyläosa on, et tarviiko mahdollisesti rintsikoita alle vai tukeeko puku jo tarpeeks?

Voisin uusia tämän kysymyksen.. Kuinka moni ei käyttänyt tai ei aio käyttää rintsikoita puvun alla?

Tottakai, rintoja kuten kantajia on monenlaisia.

Itse kun sovitin halpispukuja niin ajattelin että rintsikat on ihan must. En päälläni pitäis ilman rintsikoita.

Sotteron kun vedin päälle, niin omistaja ehdotti että kokeilen ilman liivejä ja puvun istuvuus rintojen kohdalta parani varmaan valehtelematta sen 60% =)

2-sovitukseen mennessä kmun kuppikoko oli ehtiny pienentyä kirjaimen parin verran, ja siltikin, ilman rintsikoita astellaan alttarille.

Suosittelen siis kokeilemaan sekä että :)

Link to comment
Share on other sites

Hyvä kuulla kokemuksia, olen itekin pohtinut tuota rintsikka/file-asiaa! Mulle tulossa mitä todennäköisimmin Evelyn http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=S5289&backUrl=%2fviewBride.aspx%3fId%3d12106%26backUrl%3d%252fdress.aspx%253fstyle%253dS5289

Sitä ei vaan näy kauheasti niissä maggie brides-kuvissa, vaan yläosaa näkyy hieman, et aika riskillä mennään koska en ole voinut sovittaa... Puvussa on kuitenkin kaikki mitä oon halunnut, merenneitomalli, pitsiä ja sydänpäätie!! :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minkie: ihanalta vaikutta tuo sinun mekkosi.

Joko olet sen tilannut?

Vastaanpa nyt ihan niin, että olen muistanut kirjautua sisään... :girl_haha:

Eli puku pitäisi tilata nyt syyskuun lopulla kuulemma, ja vähän jo jännittää... Olen menossa viikon päästä käymään morsiusgalleriassa, jossa alekuukausi. Yritän näin varmistua siitä, että muualta en pukua löydä, jos en siis löydä morsiusgalleriasta joka on suomen suurin liike, niin menen heti tämän jälkeen tilaamaan itselleni Evelynin. Näin olen päättänyt. :grin: Hui!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...