Morzian

Teemana ruskea ja vaaleanpunainen

35 posts in this topic

Tänne ketjuun ei näköjään ole piiiiitkään aikaan laitettu mitään uutta, joten herätellään vähän. :)

Omiin häihin siis suunnitteilla tuo vaaleanpunainen/ruskea -teemaväri. Semmoista hempeää, romanttista tunnelmaa.

Millaisia kutsukortteja on ollut ruskea ja vaaleanpunainen –teemahäissä?

Entä paikkakortit, hääkarkit, menu, ohjelma, häälehti?

Jos olisi kuvia näistä, niin olisin erittäin kiitollinen.

Meille tulee kanssa ruskea/vaaleanpunainen sekä valkoinen teemaväreiksi. Joten lisää kuvia ja ideoita saa laittaa. :)

Meillä on niin ihanat kutsut ja muut, tällä teemavärillä, mutta mulla ei viel oo niistä kuvia koneella. :) Häät siis vasta tulossa mut yllätys, et kaikki tehtynä tällei puol vuotta etukätee. ;)

Yritän saada kuvia niistä tänne pian!

Noniin, oon saanu omia suunnittelukuviani koneelle vihdoin... eli tässä meidän hääjuttuja! :) Kutsu, paikkakortti, koristeita...

Tässä tuleva hääkarkkirasia, kopioitu netistä siis, mutta oon tilannu jo noi rasiat askarteluliikkestä. Ne tulee meille siis tummanruskeana, johon solmin vaaleanpunaisen nauhan ympärille ja mahdollisesti siihen päälle tulostan vaaleanpunaiselle paperille tekstin "thanks for sharing this day with us". :)

post-33757-0-57225600-1330179963_thumb.j

Meilläkin on nää värit, mutta enemmän tehosteväreinä! Kauniit kuitenkin. :-X

Tää on kyllä niin ihana väriyhdistelmä. :) Ei vaan oikein meidän syksyhäihin sovi, eikä kyllä muutenkaan olla mitään "vaaleenpunasia" ihmisiä. ;) Mutta siis nää kuvat on niin ihania kaikki! :)

Löytyykö uusia ideoita näillä väreillä mieluiten kotimaisia hääkuvia kuin jenkkikamaa?