pippileena

Teemana fuksia/hot pink

83 posts in this topic

deep_fuchsia3.jpg

fushia_new3.jpg

ncx866fuchsia.gif

Mulla on nyt lievää ihastumista kyseiseen sävyyn... Olenkin ajatellut fuksiaa pieninä piristysannoksina omissa juhlissamme. Ehkäpä juuri fuksianvärinen orkidea saa kunnian tulla valituksi rannekukakseni... ;)

Upeita juttuja fuksiasta, miellyttää meikäläistäkin tosi paljon!

Niille, jotka kaipaavat fuksianpunaisia kynttilöitä, Tuliniekka-niminen kynttiläpaja valmistaa kelluvia kynttilöitä ja muitakin kynttilöitä upeissa väreissä. Kelluvasta kynttilästä (nimellä nauhakynttilä) löytyy ainakin fuksiaa/pinkkiä.

Kynttilöitä myyvät paikat löytyy yritys-linkin alta jälleenmyyjät-kohdasta.

ja toinen mitä ei ole fuksiana on lastunauha!!! Miksi fuksiaa ei ole....mä teen keltasesta lastunauhasta ihan valtavan hienoja ruusuja ja haluan sellasia fuksianakin....tietääkö kukaan mistä sais? Ja jos joku näkee sitä kartonkia jossain niin ilmotelkaa, en halua sellasta äklön haaleeta pinkkiäkään...

JA joku puhu et ikeassa on hiekkaa ja servettejä...oisko kuvia kun mä en pääse itse sinne kattoon niitä värejä ja pitäis vaan sanoa sulhasen siskolle, että tuo.... ;)

Minäpä löysin Helsingistä Valkoisesta elefantista fuksianpunaisen hameen itselleni häihini. Väriteema jatkui myös kutsuissa sekä tulee esiin kattauksissa, serveteissä sekä ihanassa orkidea-kimpussani lisäksi yhdistän fuksiaan limeen vihreen joka sopii siihen äärettömän hyvin yhteen 8)

Eli, meillä on suunnitelmissa yhdistää fuksia ja lime. Olisiko inspiraatiokuvia näistä väreistä?