Kissanen

Valmistaja Lahtinen

109 viestiä aiheessa

Onko kellään Lahtisen 1560 -sormusta? Siinä on tynnyri-istutettu keskuskivi ja reunoilla pienempiä kiviä. Niiden lukumäärää en muista ja kun niistä ei ole niitä kuviakaan saatavilla. Kivien yhteispaino oli kuitenkin ainakin siinä sovittamassani versiossa 0.10 ja hintaa Timanttisilla 385e. Olisiko kellään kuvaa tuosta sormuksesta? Haaveilen kyseisestä mallista kovasti..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulla samanlainen sormus kun reetukalla. Se oli pakko saada heti kun sitä ekan kerran sovitin  ;D

Hih, samoin kävi mulle! Tai silleen kävi, että kun tuota sormusta sovitin niin yritin vielä sen jälkeen muutaman kerran kattella sormuksia, mutta kyllähän sekä minä että sulho taidettiin heti tietää että tuo on The Sormus. On se vaan niin ihana! Vielä pitää odotella viisi viikkoa ja kolme päivää ennen kuin saan sen virallisesti sormeeni!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihastuin myös Lahtisen sormukseen ja sehän hankittiin, vaikka häät vasta ensi kesänä. Liikkeessä sattui nääs olemaan tarjous -40% kaikista tuotteista eikä sormukselle jäänyt hintaa kuin 420e!! Aivan todella kaunis on, sellainen "kaksi sormusta yhdistetty" kelta/valkokulta, 4:n rivitimangin sormus.   Vaikeaa on olla kurkkimatta sormusta lipaston laatikosta.:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun Lahtinen on toi ylempi eli vihki. Aivan ihana, vaikkakin kuvanlaatu on sellainen ettei anna parasta mahdollista kuvaa. Keskellä on siis kolme timanttia, ja niitä ympäröi 8 pienempää timanttia, "kehys" sydämenmuotoinen.

1512896525_b336084f11.jpg?v=0

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin valkokultaisena sellaisen 3-timanttisen sormuksen (isompi keskellä ja kaksi pienempää vieressä). En tiedä onko näössä vikaa, mutta aivan kuin sormus ei olisi täysin symmetrinen. Ts. se "reuna" joka on isomman ja pienempien timanttien välillä on vähän erilainen oikealla vs. vasemmalla puolella, eli se itse "metallireuna" (en oikein osaa kuvailla). Mahtaako kellään olla samanlaista sormusta - laittakaa vaikka privaa, niin tiedän onko oikeasti aihetta huoleen vai kuuluuko siinä olla tuollainen lievä epäsymmetrisyys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ihastuin Lahtisen, kuulemma aivan uuten valkokultaisen malliin, jonka näin Timanttisilla. Keskellä iso briljantti ja kummallakin puolella pienet sivukivet. Todella ihana!! Täytyy käydä uudestaan katsomassa, pitää ottaa kuvakin, että muistaa kunnolla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin vuosi sitten Tampereella J.I. Wahlbergillä ihan muissa kuin sormusasioissa ja silmiini osui siellä ihan uskomattoman kaunis sormus (siis juuri minun silmääni kaunis tietenkin), siinä sitä kokeilin, mutta koska häitä ei ollut suunnitteilla niin en kysellyt merkkiä sen kummemmin. Vähän aikaa sitten kun ruvettiin häitä suunnittelemaan yritin etsiä netistä "unelmieni sormusta", mutta mistään en löytänyt mieluista. Ja koko ajan mielessä kaiveli vain se vuosi sitten bongattu sormus, vaikken siinä vaiheessa kauhean hyvin enää muistanut edes minkälainen se oli (mun valokuvamuisti on olematon).

Viikko sitten kävin uudestaan tuolla Wahlbergillä ja selitin että täällä sen sormuksen pitäisi jossain olla. Hetken kun siinä niitä sormuksia vilkuilin niin bongasin SEN sormuksen ja yhtä kauniilta se tuntui ja näytti kun viimeksikin. Siinä sitten tj kertoili enemmän sormuksesta ja Lahtisen sormushan se oli. Tätä ketjua kun lukee niin ei mikään ihme siis etten löytänyt sitä netistä ;)

En vielä tilannut sormusta kun häihin on vielä vuosi aikaa, mutta uskon vahvasti että juuri se tulee olemaan minun sormukseni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään