JD

Kauniit postimerkit kutsuihin

306 viestiä aiheessa

Mun ymmärtääkseni merkissä on aina ilmestymisvuosi. En antaisi vuosiluvun häiritä, vaikka tavallaan ymmärrän tuon ajatuksen (pelottavaa sinänsä!). Mutta ennemmin kaunis merkki ja "väärä" vuosi kuin toisinpäin. Hyvä maku sulla muuten! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei todellakaan vartavasten metsästetty erikoishienoja merkkejä. Sopivat löytyi puolivahingossa kun olin viemässä erästä pakettia postiin ja muistin kassalla että ainiin, ne merkit. Ostin sitten arkin näitä https://verkkokauppa.posti.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=105329 ja olin oikein tyytyväinen. :)

 

Kyllä, ovat (hillittyjä) pääsiäismerkkejä, mutta mitä sitten? Kutsut lähetettiin juuri ennen pääsiäistä, ja keltainen sattuu olemaan meidän teemaväri. Ja merkki on minusta kaikenkaikkiaan todella kaunis.

Ja kyllä, ovat 2. luokan merkkejä. Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä onko kutsu perillä päivän aiemmin vai myöhemmin. Ja jos joku vetää herneen nenäänsä siitä, että hänen kutsunsa ei kulkenut parhaassa luokassa niin voivoi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tuli ruusut-merkki, en halunnut sitä sormusmerkkiä. Nämä sopivat hyvin kirjekuorten väriin myös. Kyllä sitä joutui hetken postissa pohtimaan minkä niistä kukkamerkeistä kuoreen lätkäisee vaikka ensin ajattelin, että ihan sama.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kutsut (ja kiitoskortit) lähtee puutarhan hedelmiä -sarjan merkeissä.

 

Puutarhan_hedelmia.jpg

 

Sopii mielestäni myös meidän elokuisiin häihin hyvin, koska haluttiin luonto osaksi niitä. Kyllä, ovat 2.lk merkkejä - sillä ei mielestäni ole mitään väliä, koska 1.lk ei nykyään takaa yhtään sen nopeampaa kulkua ja tässä tuli säästöä reilu 20 €! (nyt ostetut 2.lk merkit vs. 9.2. jälkeen ostetut 1.lk merkit). Postimerkit kuuluvat meidän häissä ehdottomasti pihistyslistalle kohtaan "ei vaikuta häiden tunnelmaan mitenkään".

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli perinteiset sormusmerkit joista pidimme molemmat. Kiitoskorteille koitamme keksiä kauniin keväiset merkit, nuo puutarhan hedelmiä merkit ovat kyllä raikkaan näköiset. Kakkosluokka ei meilläkään paljoa paina kun kiitoskortit lähtevät vasta puolisen vuotta häiden jälkeen:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään