Jump to content
Naimisiin.info

Valokuvaus Helsingissä (opiskelija?)


lola

Recommended Posts

Etsin halpaa :-? hääkuvausta kirkkoon ja jatkoille. Valitettavasti n.1000e on aivan liikaa...

Tädin tai sedän kännissä ottamat kuvat, joissa jokaisessa on sormi tai pöydän kulma edessä eivät ole kiva muisto lapsille (jos niitä siunaantuu) häistä....

Sattuisiko kukaan teitämään mistä voisin löytää esim. hyvän harrastelijakuvaajan tai opiskelijan Helsingin alueelta? Apuva!

Link to comment
Share on other sites

Moikka,

kysy Olli Saloa - käy netissä ollisalo.net katsomassa yhteystiedot. Minä ainakin ihastuin kuviin.

Lisäksi olen nähnyt kivoja hääkuvia, jotka on ottanut Valtteri Hirvonen eli norppa.net pitäis löytyä ainakin yhteystiedot.

Menestyksellistä kuvaajan etsintää!

Itselläni on hieman haasteita kun juuri kukaan ei ole kiinnostunut tulemaan kuvaamaan uuden vuoden aattona...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tee samalla lailla kuin minä soita suoraan esim. helsingin tai lahden muotoiluistituuttiin valokuvaus puolelle ja tee lyhyt a4 mitä haet yms. lähetä se johtajalle ja hän lähettää sen opiskelijoille...sain itse kymmeniä viestejä joista yhden valitsin.

tuli maksamaan 350€ ja kuvia otti aamun 10.00 - häätanssiin asti eli 20,00.

käsitteli myös parhaimmat potretit, mutta itse käsittelin niitä vähän lisää :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Suosittelen ehdottomasti Prime Directiven Tomia. Uskomattoman mukava ja sympaattinen kaveri, ja kuvat ihan mahtavia!! Ei haluttu ihan perinteisiä kuvia, ja tapaamisessa ennen kuvausta ideoitiin yhdessä kuvauspaikkaa yms. ja täytyy sanoa, että ollaan todella tyytyväisiä lopputulokseen. Tomilla on näkemystä ja mielikuvitusta vaikka muille jakaa. Ja koko päivän n. 9h kuvauksista veloitti 400e + ruuat ja matkakulut. Saatiin kyllä todella rahoille vastinetta. Voin laittaa kuvia privana jos haluatte nähdä  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Olen etsimässä potrettikuvaajaa pääkaupunkiseudulta ja toiveena olisi saada ei-niin-perinteisiä kuvia joko studiossa tai miljöössä (marraskuussa -07) mieluusti kohtuullisen edullisesti. Haluaisimme saada kaikki kuvat itselle esim. cd-levyllä, jotta kuvista voisi teettää/tehdä haluamansa määrän kopioita ilman mahdottoman korkeita kuluja. Onko jollakulla hyviä vinkkejä taitavista amatööreistä tai opiskelijoista? Esim. aiemmassa viestissä ehdotettu Hanna Seppä vaikuttaa hyvältä kuvaajalta, mutta ei ilmeisesti koe potrettikuvausta omaksi alakseen. Idea alan oppilaitoksiin soittelemisesta oli hyvä ja sen toteutankin varmaan seuraavaksi.

Jos siis tiedätte hyviä kuvaajia, vinkatkaa! :)

~mariiare

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Suosittelen ehdottomasti Prime Directiven Tomia. Uskomattoman mukava ja sympaattinen kaveri, ja kuvat ihan mahtavia!! Ei haluttu ihan perinteisiä kuvia, ja tapaamisessa ennen kuvausta ideoitiin yhdessä kuvauspaikkaa yms. ja täytyy sanoa, että ollaan todella tyytyväisiä lopputulokseen. Tomilla on näkemystä ja mielikuvitusta vaikka muille jakaa. Ja koko päivän n. 9h kuvauksista veloitti 400e + ruuat ja matkakulut. Saatiin kyllä todella rahoille vastinetta. Voin laittaa kuvia privana jos haluatte nähdä  :)

Hei!

Onko sinulla yhteystietoja?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Suosittelen ehdottomasti Prime Directiven Tomia. Uskomattoman mukava ja sympaattinen kaveri, ja kuvat ihan mahtavia!! Ei haluttu ihan perinteisiä kuvia, ja tapaamisessa ennen kuvausta ideoitiin yhdessä kuvauspaikkaa yms. ja täytyy sanoa, että ollaan todella tyytyväisiä lopputulokseen. Tomilla on näkemystä ja mielikuvitusta vaikka muille jakaa. Ja koko päivän n. 9h kuvauksista veloitti 400e + ruuat ja matkakulut. Saatiin kyllä todella rahoille vastinetta. Voin laittaa kuvia privana jos haluatte nähdä  :)

Olisiko sinulla yhteystietoja? En ainakaan googlettamalla löydä..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 years later...

Olisiko kenelläkään tuoreempaa tietoa harrastelijavalokuvaajista? Sulhaseni harrastaaa itse valokuvausta ja olisikin näppärää kun saisi sellaisen kuvaajan, joka antaisi myös raw-kuvat, jotta ne voisi itse käsitellä. Ammattikuvaajat eivät tietenkään ymmärrettävistä syistä tähän lähde.

Link to comment
Share on other sites

Olisiko kenelläkään tuoreempaa tietoa harrastelijavalokuvaajista? Sulhaseni harrastaaa itse valokuvausta ja olisikin näppärää kun saisi sellaisen kuvaajan, joka antaisi myös raw-kuvat, jotta ne voisi itse käsitellä. Ammattikuvaajat eivät tietenkään ymmärrettävistä syistä tähän lähde.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nostellaanpa vähän tätä aihetta :)

 

Itse siis pohdin mahdollisuutta, että häät kuvaisi harrastelija/opiskelijakuvaaja koska olen heidän ottaminaan nähnyt myös hienoja kuvia (ja jostain on yritettävä säästää). Ajateltiin ottaa potretit ammattilaisen kanssa, mutta halutaan kuitenkin myös dokumentaarinen kuvaus..Ammattivalokuvaajat, ei loukkauksena teille ;) Olisiko kenelläkään tiedossa? Häät Pk-seudulla :)

 

Onko muut kokeilleet tuota opiskelijoille ilmoittamista? :)

Muokattu: , käyttäjä: diadem
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...